Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Harmen
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 121 bijdrage(n) van Harmen (Pagina: 5 van 13)
Topic: De beste lichtsturing voor ongeveer 2000-3000 euro (8-4-2005 15:05:00)
denk t niet..verklaar dan ook waarom niet
Martin lightjockey vind ik persoonlijk al meer pro, waarom?
ag naast mogelijkheden, prijs, merk en dergelijk ook nog waar je ze veel gebruikt ziet worden..Topic: huren hoeveel ben je kwijt voor deze lijst??? (7-4-2005 21:35:00)
ik vind ook dat VL en Martin verschillende doeleinden hebben, ik zouw nooit martin in een theater productie gebruiken maar ook nooit VL bij een "fuif".waarom niet?
elke spot heeft zn eigen sterke en zwakke punten (stond een goed artikel in de LightDimensions een poosje terug precies hierover) maar om nu bij voorbaat te gaan roepen ik zou nooit dit en dat..
terwijl dat soort gedrag als je er nog nooit zelf intensief mee hebt gewerkt afgekraakt wordt, geen slimme schuif
Topic: Gewoon uit nieuwsgierigheid ,wie heeft er een Mac2000 ? (25-3-2005 20:13:00)
kvm schreef:
Harmen schreef:
noemt hier iemand dash/sweetlight en pro in een zin
denk t niet..

ag naast mogelijkheden, prijs, merk en dergelijk ook nog waar je ze veel gebruikt ziet worden..
wat voor scans? ben erg fan van 918's
of cyber's?
en headjes, wat wil je, 2k's, cp stage zooms, nieuwe cp alpha spots hoor je goeie berichten over..
iets specifieker dus graag..
Topic: De beste lichtsturing voor ongeveer 2000-3000 euro (7-4-2005 21:31:00)
of cyber's?en headjes, wat wil je, 2k's, cp stage zooms, nieuwe cp alpha spots hoor je goeie berichten over..
iets specifieker dus graag..
noemt hier iemand dash/sweetlight en pro in een zin
denk t niet..
maare @ william, das erg mooi voor je!
je mist wel wat hoor
maare ik kan die macros van je nog steeds niet vinden, wel presets maar dat is hier niet letterlijk te vertalen.
je kunt wel je eerder gebruikte progjes gebruiken als macros dmv stacks maar nog steeds niet hetzelfde als een macro..
Topic: De beste lichtsturing voor ongeveer 2000-3000 euro (7-4-2005 20:23:00)
denk t niet..
maare @ william, das erg mooi voor je!
je mist wel wat hoor
maare ik kan die macros van je nog steeds niet vinden, wel presets maar dat is hier niet letterlijk te vertalen.
je kunt wel je eerder gebruikte progjes gebruiken als macros dmv stacks maar nog steeds niet hetzelfde als een macro..
@ william, sorry dan heb ik je verkeerd voor(/op
)gelicht
toch nog eens even naar kijken dan, ik raad je overigens aan de engelstalige versie van de manual mee te nemen, met alle respect richting de heer G. Schottert maar die vertaling van em is ook niet alles..
Topic: De beste lichtsturing voor ongeveer 2000-3000 euro (6-4-2005 20:01:00)
)gelicht
toch nog eens even naar kijken dan, ik raad je overigens aan de engelstalige versie van de manual mee te nemen, met alle respect richting de heer G. Schottert maar die vertaling van em is ook niet alles..
een sgm kan ik je ernstig afraden, zorg maar eens dat je er een bandje of feestje mee mag belichten voor een keertje (een keertje mee spelen is vrees ik misschien niet genoeg)
kijk dan met name naar de vervelende gebreken als; programeer ruimte, groepen maken en dergelijke.
eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat hij conventioneel wel ok handelt maar intelligent is een ramp.
ik zou zonder twijfel gaan voor een lsc maxim
www.lsclighting.com.au
verschillende modellen, te weten:
S 12 (geen intelligent)
Mp 24
Lp 36
xlp 48
xxlp 60
vind het persoonlijk erg lekkere console's, helaas geen macro of Shape generator (dat mis je inderdaad wel jah) maar verder erg fijne tafel.
tis geen pearl uiteraard maar indien goed geprogd kun je ook live situaties goed aan.
zet er overigens even bij waar je hem voor nodig hebt, kon nog wel eens uitmaken!
Topic: Gewoon uit nieuwsgierigheid ,wie heeft er een Mac2000 ? (1-4-2005 15:57:00)kijk dan met name naar de vervelende gebreken als; programeer ruimte, groepen maken en dergelijke.
eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat hij conventioneel wel ok handelt maar intelligent is een ramp.
ik zou zonder twijfel gaan voor een lsc maxim
www.lsclighting.com.au
verschillende modellen, te weten:
S 12 (geen intelligent)
Mp 24
Lp 36
xlp 48
xxlp 60
vind het persoonlijk erg lekkere console's, helaas geen macro of Shape generator (dat mis je inderdaad wel jah) maar verder erg fijne tafel.
tis geen pearl uiteraard maar indien goed geprogd kun je ook live situaties goed aan.
zet er overigens even bij waar je hem voor nodig hebt, kon nog wel eens uitmaken!
as mentioned before, optiek wint een vl ongetwijfeld.
kan dat artikel in LDI niet meer vinden
ben de naam ook kwijt..
Topic: Gewoon uit nieuwsgierigheid ,wie heeft er een Mac2000 ? (31-3-2005 17:02:00)kan dat artikel in LDI niet meer vinden
ben de naam ook kwijt..
stekelvarke schreef:
ik ben het ook volledig eens met joost, je kan enkel oordelen op iets wat je zelf hebt of iets wat je regelmatig gebruikt.dus niet oordelen opwat de andere zeggen,enkel op eigen ervaring. Ik heb al verschillende keren met een pearl 2000 gewerkt inc. geprogd en ik moet zeggen dat dit een prima tafel is, de hog500 of andere vliegende varkentjes heb ik nog nooit aangeraakt dus ik kan hier moeilijk over oordelen, het enige wat ik erover kan zeggen is dat ik er al mensen(gisteren zelfs) hele mooie plaatjes heb zien maken.ik vind ook dat VL en Martin verschillende doeleinden hebben, ik zouw nooit martin in een theater productie gebruiken maar ook nooit VL bij een "fuif".
elke spot heeft zn eigen sterke en zwakke punten (stond een goed artikel in de LightDimensions een poosje terug precies hierover) maar om nu bij voorbaat te gaan roepen ik zou nooit dit en dat..
terwijl dat soort gedrag als je er nog nooit zelf intensief mee hebt gewerkt afgekraakt wordt, geen slimme schuif
goh wat een bijzonder helder inschattingsvermogen,
het algemeene niveau hier is drive in of individuelen, wie heeft er nu een mac2000?
ik weet mensen die hog3's hebben, maar wat moet je met een mac2000?
helemaal niets, en daarom zul je ook niemand tegenkomen die ze heeft, (tenzij hij/zij) van een verhuurbedrijf.
wil je het weten kijk in de prijslijsten, zijn zat bedrijven die ze hebben.
flashlight, rentall, improve, etc..
Topic: Progje voor rigging uit te tekenen (13-3-2005 15:09:00)het algemeene niveau hier is drive in of individuelen, wie heeft er nu een mac2000?
ik weet mensen die hog3's hebben, maar wat moet je met een mac2000?
helemaal niets, en daarom zul je ook niemand tegenkomen die ze heeft, (tenzij hij/zij) van een verhuurbedrijf.
wil je het weten kijk in de prijslijsten, zijn zat bedrijven die ze hebben.
flashlight, rentall, improve, etc..
misschien handig om de jongen een linkje mee te geven?
https://www.autodesk.nl/adsk/servlet/index?siteID=431528&id=4013249
waar is het link knopje gebleven?
Topic: Progje voor rigging uit te tekenen (12-3-2005 15:02:00)
https://www.autodesk.nl/adsk/servlet/index?siteID=431528&id=4013249
waar is het link knopje gebleven?
autocad? wysiwig? msd? stardraw?
iets meer specifiek, wat is je budget, waar wil je t voor gebruiken (ook renderen?) etc..
iets meer specifiek, wat is je budget, waar wil je t voor gebruiken (ook renderen?) etc..