Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Verwijderd101213
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 65 bijdrage(n) van Verwijderd101213 (Pagina: 5 van 7)
Topic: Welke microfoon ter vervanging van shure sm-57? (29-1-2007 09:21:00)Sommige dingen leer je spelenderwijsKwalitatief zal het geluid er wellicht op achteruit gaan, echter minder kans op feedback. Is het dit echter waard vraag ik mij af?Topic: Welke microfoon ter vervanging van shure sm-57? (28-1-2007 16:01:00)Met het master mengtafeltje heb ik geen ervaring, met die van behringer wel. Pak alsjeblieft de master tafel want, afgaande op het merk, kan die nooit zo ernstig kraken na 3 maanden (afgedekt middels een case!) als de behringer....
Topic: (Zinloze?) VU-Meter (13-1-2006 19:02:00)
Mag ik allen danken voor de reacties. Beter op zoek naar een tweedehands shure blijkt wel uit het bovenstaande, of de ev cobalt.
Topic: Welke microfoon ter vervanging van shure sm-57? (28-1-2007 18:53:00)maurice schreef:
De prijs van een 58 en 57 verschilt toch niks had je niet beter een paar 57's bij kunnen kopen?maurice]ik zou voor een sm 58 gaan voor je gitaar versterker. denk dat dat kwalitatief beter geluid oplevert, dan de sm 57 DAP immitatie. Heb overigens de dap versie nooit gehoord.
Zo, heb tot nu toe alle gitaar versterkers uitversterkt met een shure sm-58. Echter, van het weekend was er een sm-57 aanwezig. Prachtig exemplaar aangezien van omgevingsgeluiden niets te horen was, vergeleken met de sm-58.
De prijs van een sm-57 is mij echter te hoog aangezien het uitversterken mij puur op hobbybob basis van een hoop lol voorziet. Dus kwam ik in de webshop deze microfoon tegen.
Is deze mic zijn geld waard of zou ik beter bij de sm-58 blijven, aangezien ik deze genoeg in de kist heb liggen?
Oftewel; wat zijn de gebruikerservaringen met deze dap, vergeleken met een sm-58 voor een gitaarversterker?
Andere goedekope opties zijn ook welkom.
Topic: Genoeg voor carnaval wagen ? (17-1-2006 19:22:00)De prijs van een sm-57 is mij echter te hoog aangezien het uitversterken mij puur op hobbybob basis van een hoop lol voorziet. Dus kwam ik in de webshop deze microfoon tegen.
Is deze mic zijn geld waard of zou ik beter bij de sm-58 blijven, aangezien ik deze genoeg in de kist heb liggen?
Oftewel; wat zijn de gebruikerservaringen met deze dap, vergeleken met een sm-58 voor een gitaarversterker?
Andere goedekope opties zijn ook welkom.
Aggregaat moet niet jou zorg zijn, gewoon laten plaatsen door een hierin gespecialiseerd bedrijf. Zij weten het beste hoe de aggregaat op een carnavalswagen geaard moet worden.
Het kost wellicht wat meer geld, maar dan gebeurt het in ieder geval veilig EN blijft je dure apparatuur onbeschadigd.
Topic: Behringer of Master-Audio (13-1-2006 22:12:00)Het kost wellicht wat meer geld, maar dan gebeurt het in ieder geval veilig EN blijft je dure apparatuur onbeschadigd.
Theaumoeskiiii schreef:
een beetje kwaliteit
Als je dan toch bezig bent, heb je er geen twee met analoge vu metertjes? staat iets blitser op m'n desktop
Topic: Behringer prijsverhoging... (23-12-2005 23:25:00)
Raar bericht. Je zou als potentiele behringer klant toch wel gek wezen wanneer je een produkt gaat aanschaffen waar de kwaliteit niet van is verbeterd, maar waar ze wel gewoon de prijzen fors van laten stijgen?
Neem niet aan dat al deze extra winst gestoken gaat worden in garantie service (die bij behringer nogal ruk schijnt te zijn)
Daarnaast zijn er zat andere low budget merken met dezelfde (slechte?) garantie service na aankoop en prijs/kwaliteit verhouding van het produkt. Neem niet aan dat dit het bedrijf ten goede zal komen op den duur. Of het moet al zo slecht gaan dat ze daarom overgaan tot deze 'aktie'.
Tja speculatie ten top.
Topic: [interview] directeur Stichting BREIN (19-11-2005 12:40:00)Neem niet aan dat al deze extra winst gestoken gaat worden in garantie service (die bij behringer nogal ruk schijnt te zijn)
Daarnaast zijn er zat andere low budget merken met dezelfde (slechte?) garantie service na aankoop en prijs/kwaliteit verhouding van het produkt. Neem niet aan dat dit het bedrijf ten goede zal komen op den duur. Of het moet al zo slecht gaan dat ze daarom overgaan tot deze 'aktie'.
Tja speculatie ten top.
Ik erger me eigenlijk dood aan diverse kringloopcentra's in de omgeving waar ik vaak ga kijken naar 12" vinyl. Deze hebben altijd de illegale cd's van mtv braun en hit explosion voor niet misselijke prijzen liggen. Worden deze bedrijven ook aangepakt, of centreerd de sticting BREIN zich enkel op de uitvoerde artiest?
Beetje een oneerlijke situatie aangezien er wellicht ook onoplettende, en ontwetende dj's rondlopen die niet door zouden kunnen doorhebben dat deze cd's illegaal zijn, daar ze deze gewoon in een 'winkel' kopen...
Topic: JB-systems "the winner" scan (11-10-2005 14:11:00)Beetje een oneerlijke situatie aangezien er wellicht ook onoplettende, en ontwetende dj's rondlopen die niet door zouden kunnen doorhebben dat deze cd's illegaal zijn, daar ze deze gewoon in een 'winkel' kopen...
Daarover zat ik dus te twijfelen. Wat is de verstandigste keuze voor klein drive-in werk t/m pak hem beet 200 personen.. 4x The Winner scan of 2x een 575hmi scan...? Omdat ik vooral kleine feestjes heb maar af en toe ook de wat grotere, lijken mij 4 scans taktischer. Echter de opbrengst van The Winner scan vind ik te klein om tot 200 personen in te zetten...
Topic: JB-systems "the winner" scan (11-10-2005 13:16:00)Blijkt de Winner scan nu toch zoveel tegen te vallen nu ik hem her en der zoveel 2dehands aangeboden zie worden? Graag jullie mening hierover.