Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Verwijderd101213
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 65 bijdrage(n) van Verwijderd101213 (Pagina: 1 van 7)
Topic: Clay Paky Superscan 1200hmi - ervaringen? (30-12-2009 18:32:00)
Pieter, jij boodt eens 2 van deze scans met de flashlight balast case aan op MP, heb je deze nog?Grijze kleur is wel standaard, maar het lijkt of de spiegelkoppen overgespoten zijn (deze waren zwart bij mij)
Scans heb ik al een tijdje geleden van de hand gedaan, stonden laatst weer op marktplaats. Externe balast was ook wel
een leuk zwaar kistje (90kg), zat dan ook de balast in voor 6 van die dingen...Topic: Clay Paky Superscan 1200hmi - ervaringen? (29-12-2009 22:34:00)
Rails is gewoon niet geschikt voor hoge snelheid.
Tenzij je de camera ook nog eens gaat stabiliseren met eerder aangegeven manier.Camera op oliegedempt statief, en de rails waterpas dan kom je al een heel eind.
En zoals reeds eerder aangegeven, het filmpje gelijkmatig opnemen en vervolgens versneld afspelen.
Maar als het budget er inderdaad is, dan zijn er inderdaad gunstigere manieren om te stabiliseren.Topic: Cirkelvormige rails t.b.v. High speed camera (9-9-2009 17:35:00)
Jurrie schreef:
De grijze kleur is wel degelijk standaard!Pieter, jij boodt eens 2 van deze scans met de flashlight balast case aan op MP, heb je deze nog?
Scans heb ik al een tijdje geleden van de hand gedaan, stonden laatst weer op marktplaats. Externe balast was ook wel
een leuk zwaar kistje (90kg), zat dan ook de balast in voor 6 van die dingen...
Hier nog een lijstje wat op google te vinden was:
0IS36020 CLAY PAKY Superscan HMI 1200 9.999,00 DM 5.113,58
0IS36021 CLAY PAKY Superscan Road HMI 1200 9.999,00 DM 5.113,58
0IS36022 CLAY PAKY Superscan WW HMI 1200 10.599,00 DM 5.420,43
0IS36023 CLAY PAKY Superscan MRG HMI 1200 10.899,00 DM 5.573,85
0IS36024 CLAY PAKY Superscan MRG-WW HMI 1200 11.699,00 DM 5.982,98
0IS36025 CLAY PAKY Superscan Zoom HMI 1200 14.699,00 DM 7.517,21
Mooie nieuw prijzen, maar 1000 euro voor 4 scans van voor 1994....
Topic: Clay Paky Superscan 1200hmi - ervaringen? (29-12-2009 22:24:00)0IS36020 CLAY PAKY Superscan HMI 1200 9.999,00 DM 5.113,58
0IS36021 CLAY PAKY Superscan Road HMI 1200 9.999,00 DM 5.113,58
0IS36022 CLAY PAKY Superscan WW HMI 1200 10.599,00 DM 5.420,43
0IS36023 CLAY PAKY Superscan MRG HMI 1200 10.899,00 DM 5.573,85
0IS36024 CLAY PAKY Superscan MRG-WW HMI 1200 11.699,00 DM 5.982,98
0IS36025 CLAY PAKY Superscan Zoom HMI 1200 14.699,00 DM 7.517,21
Mooie nieuw prijzen, maar 1000 euro voor 4 scans van voor 1994....
Beetje afhankelijk van de prijs, technische staat en je toepassing of dit een leuke aankoop zou zijn.
Ik neem in ieder geval niet aan dat je er drive-in shows mee gaat draaien?
Edit; scans zien er overigens nog wel overgespoten uit, volgens mij is het grijs ook niet de originele kleur, maar
dat is een twijfelgeval voor mij.
Topic: Clay Paky Superscan 1200hmi - ervaringen? (29-12-2009 22:14:00)
Ik neem in ieder geval niet aan dat je er drive-in shows mee gaat draaien?
Edit; scans zien er overigens nog wel overgespoten uit, volgens mij is het grijs ook niet de originele kleur, maar
dat is een twijfelgeval voor mij.
Zie topic in ander forum.
Zijn in 1994 vervangen door de zoom, vrij oud dus.
Clay Paky
Superscan MRG
Channel Function
1 iris
2 colour
3 gobo select
4 stopper/ strobe
5 pan
6 tilt
7 dimmer
8 prism
9 focus
10 red
11 green
12 blue
Topic: Clay Paky Superscan 1200hmi - ervaringen? (29-12-2009 22:09:00)Zijn in 1994 vervangen door de zoom, vrij oud dus.
Clay Paky
Superscan MRG
Channel Function
1 iris
2 colour
3 gobo select
4 stopper/ strobe
5 pan
6 tilt
7 dimmer
8 prism
9 focus
10 red
11 green
12 blue
Levensgroot, zwaar maar wel een bak licht.
Hoe oud zijn ze, want ik neem niet aan dat ze 6 maanden geleden nieuw door de discotheek aangeschaft zijn? Zijn al een tijdje uit de roulatie.
Topic: Cirkelvormige rails t.b.v. High speed camera (9-9-2009 18:44:00)Hoe oud zijn ze, want ik neem niet aan dat ze 6 maanden geleden nieuw door de discotheek aangeschaft zijn? Zijn al een tijdje uit de roulatie.
Tom schreef:
nogmaals een dolly is leuk, maar kijk eens goed naar het ding, het word met de hand voortbewogen.Rails is gewoon niet geschikt voor hoge snelheid.
Tenzij je de camera ook nog eens gaat stabiliseren met eerder aangegeven manier.
En zoals reeds eerder aangegeven, het filmpje gelijkmatig opnemen en vervolgens versneld afspelen.
Maar als het budget er inderdaad is, dan zijn er inderdaad gunstigere manieren om te stabiliseren.
Is het geen optie om gewoon een dolly te huren met een rondje rails?
Topic: Global Truss; ervaringen? (19-7-2009 11:26:00)Ligt eraan wat je erin wilt hangen.
Hier vind je de belastingtabel.
(edit = belachelijk stomme spelfout)
Topic: Herstel F.A.L. Primoscan (20-11-2008 19:08:00)Hier vind je de belastingtabel.
(edit = belachelijk stomme spelfout)
Inderdaad een stofzuiger vol
Topic: Herstel F.A.L. Primoscan (19-11-2008 19:49:00)
Herstel;
dit is een detail opname uit één van de werkende! Vandaar ook mijn verbazing erover.
dit is een detail opname uit één van de werkende! Vandaar ook mijn verbazing erover.