Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van H.
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 5 van 20)
Topic: Crown of QSC ? (21-12-2005 11:46:00)
Deze is absoluut betrouwbaar, ik sta er mee op diverse zanderige en warme locaties!
Voor het geld heb je een mooie lichte (gewicht) amp.
Succes.De XLS-serie heb ik mijn twijfels over omdat toch hier en daar dingen te lezen zijn dat ze niet echt geweldig zijn.
Dat de XLS-serie werkt geloof ik best, maar hoe is het geluid dat eruit komt.
En kun je een vergelijking maken met de XS serie of de PLX serie?Topic: Crown of QSC ? (20-12-2005 14:01:00)
is er hier iemand met een Crown XS in zijn bezit? En dan het liefst een beetje in de buurt van Zuid-Limburg. Dan kan ik misschien eens langskomen om hem te vergelijken met een plx.
Topic: Crown of QSC ? (21-12-2005 09:57:00)Ik heb nu een derde optie... in plaats van een nieuwe plx of xs kan ik ook een 2e hands PL 1.8 krijgen.
Topic: Crown of QSC ? (20-12-2005 15:31:00)dus met een plx haal ik meer uit mijn speakers dan met een xs? 
even een vraag tussendoor over die ventilators:
wat maakt het uit als een ventilator geluid maakt bij drive-in gebruik? dat hoor je toch niet door de muziek heen...
Topic: Crown of QSC ? (20-12-2005 14:29:00)
even een vraag tussendoor over die ventilators:
wat maakt het uit als een ventilator geluid maakt bij drive-in gebruik? dat hoor je toch niet door de muziek heen...
pascal schreef:
Een Crown XLS 602 geeft per kant op 4 Ohm 600 Watts en dat doen ze....Deze is absoluut betrouwbaar, ik sta er mee op diverse zanderige en warme locaties!
Voor het geld heb je een mooie lichte (gewicht) amp.
Succes.
Dat de XLS-serie werkt geloof ik best, maar hoe is het geluid dat eruit komt.
En kun je een vergelijking maken met de XS serie of de PLX serie?
Ik zal voor de duidelijkheid dan nog eens mijn vraag stellen met alles erbij wat nodig is om een goed antwoord te geven:
Ik ben op zoek naar een 'goede' versterker voor fullrange topkasten van 600 watt op 4 ohm.
Eisen voor de versterker:
- ruim 600 watt op 4 ohm
- lichtgewicht
- goede geluidskwaliteit
- degelijke versterker
Ik heb zelf een aantal plx-en in bezit en ik ben erg tevreden over die versterkers (voor hun prijs/gewicht). Ik weet hoe een plx klinkt, dus als iemand een vergelijking kan maken tussen een plx en een xs van crown bijvoorbeeld dan heb ik daar wat aan.
Mijn eerste keus was meteen de plx2402. Maar... Ik heb een paar keer gehoord dat ik ook eens naar crown moest kijken, omdat dat ook nette versterkers zijn (en over het algemeen een stuk goedkoper zijn ook nog). Nou kan ik op het moment ook nog eens een mooie korting krijgen als ik voor een xs van crown ga. Maar ik ga niet voor die crowns als dat slechte versterkers zijn.
Heb je een ander lichtgewicht alternatief in de prijsklasse 500 - 1200 euro, dan sta ik daar ook voor open.
Topic: Crown of QSC ? (20-12-2005 11:24:00)Ik ben op zoek naar een 'goede' versterker voor fullrange topkasten van 600 watt op 4 ohm.
Eisen voor de versterker:
- ruim 600 watt op 4 ohm
- lichtgewicht
- goede geluidskwaliteit
- degelijke versterker
Ik heb zelf een aantal plx-en in bezit en ik ben erg tevreden over die versterkers (voor hun prijs/gewicht). Ik weet hoe een plx klinkt, dus als iemand een vergelijking kan maken tussen een plx en een xs van crown bijvoorbeeld dan heb ik daar wat aan.
Mijn eerste keus was meteen de plx2402. Maar... Ik heb een paar keer gehoord dat ik ook eens naar crown moest kijken, omdat dat ook nette versterkers zijn (en over het algemeen een stuk goedkoper zijn ook nog). Nou kan ik op het moment ook nog eens een mooie korting krijgen als ik voor een xs van crown ga. Maar ik ga niet voor die crowns als dat slechte versterkers zijn.
Heb je een ander lichtgewicht alternatief in de prijsklasse 500 - 1200 euro, dan sta ik daar ook voor open.
Ik wou net vragen hoe het met de lichtgewicht electrovoice versterkers zat (dat zijn dezelfde als die dynacords).
Waar bazeer je het op dat deze beter zijn dat de plx-en? Ervaring?
Topic: Crown of QSC ? (20-12-2005 10:35:00)Waar bazeer je het op dat deze beter zijn dat de plx-en? Ervaring?
Ik zoek in ieder geval een lichtgewichtversterker. Dus de CA serie van Crest (of MX van QSC of wat dan ook) valt toch al af omdat ze me te zwaar zijn. Het gaat om een versterker voor fullrange topkasten.
Mijn vraag blijft dan ook: hoe is de XS serie (of een andere lichtgewicht versterkerreeks) in verhouding tot de plx serie van qsc?
Topic: Crown of QSC ? (19-12-2005 16:45:00)Mijn vraag blijft dan ook: hoe is de XS serie (of een andere lichtgewicht versterkerreeks) in verhouding tot de plx serie van qsc?
ik heb hier ergens op het forum gelezen dat iemand zei dat hij heel erg tevreden was over crown versterkers, alleen de xls serie kon hem niet bekoren 
Topic: Crown of QSC ? (19-12-2005 13:17:00)
Wij gebruiken zelf QSC-versterking, maar we horen veel goede verhalen over Crown.
Nou zijn we op het moment op zoek naar een lichtgewicht versterker. Nou vragen we ons af of we beter voor de ietswat duurdere qsc plx2402 kunnen gaan of voor de goedkopere crown xs700?
Hoe zit het met de kwaliteit van de crown xs serie in vergelijking met de qsc plx serie?
Topic: Hoe geluid opsplitsen in meerdere signalen? (30-10-2005 15:40:00)Nou zijn we op het moment op zoek naar een lichtgewicht versterker. Nou vragen we ons af of we beter voor de ietswat duurdere qsc plx2402 kunnen gaan of voor de goedkopere crown xs700?
Hoe zit het met de kwaliteit van de crown xs serie in vergelijking met de qsc plx serie?
klopt, denk dat dat ook de oplossing word (in principe gewoon die kabel maar dan ingebouwd dus
)
)