Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Timmiej

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 147 bijdrage(n) van Timmiej (Pagina: 5 van 15)

Topic: RMX-4050 = MX-3000? (27-7-2006 18:31:00)
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Waarom geen pl ? happy :)
Topic: ELECTRO VOICE VS MACKIE VS CERWIN VEGA VS MASTER (15-6-2006 11:37:00)
Je zit nog steeds op 2/3de van je budget. Zoals ik al eerder zei niks mis mee, liever te laag dan eroverheen wink ;) Maar als je echt die 3000 over hebt voor alleen topkasten dan kijk ook een een stapje hoger. Al is het maar ter orientatie van jezelf.

Want hard en zuiver geluid tja, das natuurlijk smaakverschil. De srm 350 gaat ook hard maar zuiver sad :( (Mijn mening uiteraard). Nu verwacht ik wel meer kwaliteit van die masters, zeker gezien de preis. Maar nogmaals, heb je echt 3000 euro te besteden en wil je die ook besteden kijk eens wat breder / hoger.

Over de bas. Kijk hoe dat ding zich gedraagt op een 50 hz. Op 100 hz dreunt alles wel goed, maar ook op 50 sneaky :V
Topic: ELECTRO VOICE VS MACKIE VS CERWIN VEGA VS MASTER (13-6-2006 18:26:00)
De toepassing is uitsluitend drive-in werk zonder bandjes? Want plastic wilt niet iedere band. Raar maar waar helaas sad :(

Of je het red met dat setje? Geen idee ken master niet goed.
Ik zou zelf niet maar 1 sub pakken al is het alleen al voor het oog, maar budgettechnisch gezien snap ik de keuze maar al te goed. Hoeveel wilde je eigenlijk aan subs uitgeven als er 3000 naar tops zou gaan?
Topic: ELECTRO VOICE VS MACKIE VS CERWIN VEGA VS MASTER (13-6-2006 09:30:00)
De OP geeft een maximaal budget aan van 3000 euro. Er worden hier kasten aangeboden voor de helft van dat bedrag. (Niks mis mee op zich). Alleen is het nu de vraag, wil de OP voor de beste kwaliteit en daarmee ga je tegen de 3000 euro aan? Of misschien een iets mindere kwaliteit en geld over houden?

Ik ben zelf ook zeer te spreken over EV maar weet ook dat er beter kasten bestaan, zeker voor 1500 per stuk. sneaky :V
Topic: ELECTRO VOICE VS MACKIE VS CERWIN VEGA VS MASTER (8-6-2006 21:47:00)
Kijk ook eens naar Seeburg. Met name de tsm 12 of tk112. Die kasten zijn niet te vergelijken met mackie of ev. Gaan er kwalitatief een stuk overheen. duhuh, kosten ook een stukje meer maar wel binnen je budget.

Voor meer info: www.seeburg.net happy :)
Topic: versterker + luidsprekers vr kleine trouwfeesten +/- 450€ (25-4-2006 16:01:00)
Misschien is het een idee om een net setje vppr op je kamer te kopen dat ook als monitor later kan dienen.
De huwelijksset huur je dan in.

Over vermoegens: Zolang je 2 speakers aan 1 versterker hangt pak een versterker met 1,5 keer het vermogen van de speakers. Ga je speakers aan elkaar doorlinken dan is het budgettechnisch niet verantwoord die regel nog te hanteren razz :p

Voor de rest staat er vrij veel op dit forum, Zie linksboven, zoekt en gij zult vinden. sneaky :V
Topic: versterker + luidsprekers vr kleine trouwfeesten +/- 450€ (25-4-2006 14:51:00)
Koop je dan 2 k112 / k115 van Dap. 2 nette kabels en 2 statieven en huur de versterker bij. Probleem: voor op je kamer wordt het lastig ben ik bang razz :p Maar dit zijn een van de goedkoopste speakers waarmee je kunt beginnen. Voor op een huwelijk vind ik ze persoonlijk niet geschikt wegens de kwaliteit van de kasten. Maar nu liggen mijn eisen ook veel te hoog wink ;) Dus dat wordt nog even doorsparen ben ik bang. Of kijk dat je deze incl een versterker 2de hands vindt. Dan blijf je net wel / niet binnen je budget.
Topic: Musik Messe 2006 (1-4-2006 06:29:00)
De koffie is op, de cake gebakken. Op naar de messe razz :p
Topic: Musik Messe 2006 (16-3-2006 10:54:00)
Ik ben ook van de partij op 1 april happy :) Ben benieuwd, wordt de eerste keer.
Topic: Aankoop Sennheiser e845 of Shure beta 58A (6-3-2006 12:31:00)

sis schreef:

Timmiej schreef:

@ Sis,

Je zegt dat de beta weinig feedback gevoelig is. Ken je de gewone sm 58 ook? Want deze fluit rond als een kudde olifanten. Als de beta hier minder last van heeft dan moet ik maar eens gaan overstappen.
De gewone SM 58 ken ik ja , maar die zijn tijd is al een beetje voorbij vind ik !
En dat rondfluiten als een kudde olifanten ????
Welke mengtafel en boxen gebruik je ??
sis
Fluiten was wel nog zonder instellingen. Toen we de feedback ertussengooide werden direct 11 kanalen bezet. De akg's die we bij ons hadden hadden minder feedback.

Boxen: waren 4 stuks acoustic line tk112
Mixer: mackie vlz 1602 uit mun hoofd.

De sm 58 floot echt veel rond terwijl we zelfs achter de boxen stonden. Nu moet ik erbij zeggen, het was een lage zaal met dwarsbalken. Dus de terugkaatsing van het geluid was wel groot.

Feit blijft dat de akg (2 stuks draadloos) en 2 headsets waarvan 1 condensator geen piep lieten horen, zowel voor, achter, als tussen de boxen in.
Toeval dat de sm zoveel rondfloot? Ik weet het niet vandaar eigenlijk mijn vraag.