Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dutchspiders
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 147 bijdrage(n) van Dutchspiders (Pagina: 5 van 15)
Topic: Drive-in show starten (7-7-2006 21:18:00)
Morgen tevens me eerste examen! wiskunde B1Oke,
Graag ontvang ik hem nog.
Topic: Centraal Examens 2006 (18-5-2006 22:19:00)
Zeuren?
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (6-7-2006 17:53:00)Ja ik ben aangenomen op het frieslandcollege in leeuwarden.
Ik doe de opleidinng pop en media (licht/geluid)
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (4-7-2006 21:12:00)Ik doe de opleidinng pop en media (licht/geluid)
Ik meende dat ze deslight gebruike maar ik weet het niet zeker,
Vandaar...
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (4-7-2006 16:50:00)Vandaar...
Zitten er ook mensen op het frieslandcollege in leeuwarden?
Ben benieuwd welke software ze voor het licht gebruiken daar.
Mvg,
Mark
Topic: Centraal Examens 2006 (15-6-2006 16:52:00)Ben benieuwd welke software ze voor het licht gebruiken daar.
Mvg,
Mark
Geslaagd
Owja trouwens ook aangenomen op frieslandcollege in leeuwarden (licht en geluid opleiding)
Topic: Centraal Examens 2006 (31-5-2006 23:04:00)
Owja trouwens ook aangenomen op frieslandcollege in leeuwarden (licht en geluid opleiding)
Morgen scheikunde.
Dan ben ik klaar
Topic: Centraal Examens 2006 (21-5-2006 20:20:00)Dan ben ik klaar
mmmmmm jammer,
Kan je ook niks aan doen..
Topic: Centraal Examens 2006 (21-5-2006 14:54:00)Kan je ook niks aan doen..
Marc Ebbers schreef:
@Mark het scannen is niet meer gelukt, morgen doe ik een laatste poging.Morgen tevens me eerste examen! wiskunde B1
Graag ontvang ik hem nog.
Hey wat is er tegen VMBO
Ik doe VMBO T.
Vroegere Mavo dacht ik..
Topic: Scann-Wall, Welke Scanners? (14-5-2006 21:00:00)
Ik doe VMBO T.
Vroegere Mavo dacht ik..
Wit met een azetek leek wit (als je het niet beter wist)
Maar nu met een super scimitar met een msd lampje zie je pas echt wat wit is.
Maar nu met een super scimitar met een msd lampje zie je pas echt wat wit is.