Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dutchspiders

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 147 bijdrage(n) van Dutchspiders (Pagina: 5 van 15)

Topic: Drive-in show starten (7-7-2006 21:18:00)
Zeuren?
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (6-7-2006 17:53:00)
Ja ik ben aangenomen op het frieslandcollege in leeuwarden.

Ik doe de opleidinng pop en media (licht/geluid)
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (4-7-2006 21:12:00)
Ik meende dat ze deslight gebruike maar ik weet het niet zeker,
Vandaar...
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (4-7-2006 16:50:00)
Zitten er ook mensen op het frieslandcollege in leeuwarden?

Ben benieuwd welke software ze voor het licht gebruiken daar.

Mvg,

Mark
Topic: Centraal Examens 2006 (15-6-2006 16:52:00)
Geslaagd laugh :D

Owja trouwens ook aangenomen op frieslandcollege in leeuwarden (licht en geluid opleiding)
Topic: Centraal Examens 2006 (31-5-2006 23:04:00)
Morgen scheikunde.
Dan ben ik klaar happy :)
Topic: Centraal Examens 2006 (21-5-2006 20:20:00)
mmmmmm jammer,

Kan je ook niks aan doen..
Topic: Centraal Examens 2006 (21-5-2006 14:54:00)

Marc Ebbers schreef:

@Mark het scannen is niet meer gelukt, morgen doe ik een laatste poging.

Morgen tevens me eerste examen! wiskunde B1
Oke,

Graag ontvang ik hem nog. happy :)
Topic: Centraal Examens 2006 (18-5-2006 22:19:00)
Hey wat is er tegen VMBO razz :p

Ik doe VMBO T.

Vroegere Mavo dacht ik..
Topic: Scann-Wall, Welke Scanners? (14-5-2006 21:00:00)
Wit met een azetek leek wit (als je het niet beter wist)
Maar nu met een super scimitar met een msd lampje zie je pas echt wat wit is.