Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djblackdevil

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djblackdevil (Pagina: 5 van 20)

Topic: Pioneer DJM-850 Topic (30-3-2012 15:24:00)
No hard feelings laugh :D

Moest het zelf ook even opzoeken ( ik was namelijk in de veronderstelling dat de 900 een cm of 3 breder was), maar zoveel scheelt het ook niet. Goeie tip van die voorkant trouwens.
Topic: Pioneer DJM-850 Topic (30-3-2012 10:29:00)
De 900 nexus is inderdaad (iets) breder als de djm 800.

mixer=breedte*diepte*hoogte gewicht:
Djm800=320*381*108 mm 8 kg
djm900=330*409*107 mm 7.1 kg
Topic: Platenspelers icm serato (10-8-2010 14:54:00)
Ik heb nog 2 x Gemini pt 2400 staan welke echt dicht in de buurt van de technics liggen (qua torque/correctie gedrag)

zoek maar is op het forum /webshop of kom ze een keertje proberen.

MVG Vincent
Topic: subs om bij nexo ps10 te zetten (6-2-2010 01:31:00)

Philip_Janssen schreef:

.
dat is inderdaad jouw setje, geen geld toch? ;-)
Topic: Passief beter dan actief? (10-8-2009 01:53:00)
Hoe ga je dan vanaf je mengpaneel naar de versterkers/cross? Of te wel, je bent als nog evenveel kabels kwijt (al heb je ook wel kabels met 230 + signaal (dan is het 1 kabel die je moet trekken voor actief)

Je moet zoiezo dus signiaal + 230 leggen, echter hoef je voor actief minder meters te leggen (want versterker + speaker zitten bij elkaar) en voor passief staan de verterkers meestal ergens achteraan en ga je dus meer meters maken.

Waar het dus vooral om gaat is dat je minder hoeft uit te doen om een setje op te bouwen/af te stellen..

hoop dat ik het beetjke duidelijk heb uitgelegd (inmiddels ook al weer tijdje op (en aardig wat bier in het verschiet ;-)
Topic: Keuze beamer? Optoma EP728i? (13-6-2009 22:41:00)

LJ DaAn schreef:

Het is ALTIJD het slimste om de beamer achter je scherm te plaatsen, je moet dan dus geen opzichtscherm maar een doorzichtscherm kopen...
Waarom is dit het slimte? (serieuze vraag)
Verder hangt het natuurlijk ook af voor welke situatie dit geldt;
Je hebt er niet altijd ruimte voor...
Dit hangt natuurlijk ook af van de grootte van je scherm en type projector/lens.
Maar, dat kan makkelijk. Je neemt natuurlijk geen uitrol projectiescherm mee maar eentje die uit aluminium buizen bestaat die je in elkaar moet klikken. Bij die systemen kan je altijd een extra en/of ander doek kopen.
Dit is een goede tip (ze heten trouwens opzichtdoeken/doorzichtdoeken).

Inderdaad vanwege de verschillende doeken, maar ook vanwege de betere beeldkwaliteit (frame heeft gespannen doek) en je kan hem eventueel ook nog makkelijk vliegen.

Daarnaast is het ook stabieler en kan je het doek los vervangen als ie lelijk ord (kreuken/scheuren/etc)

het kost alleen 5 min meer werk.. wink ;)
Topic: Dateq XTC ->> crossfader/ cue level vs. master level (14-4-2009 12:23:00)
Een aluminium strip is inderdaad natuurlijk beter, echter heeft mijn tapje (aan de binnenkant af geplakt, nog niet los gelaten (zit er nu 6 maanden op ofzo.

Het verschilt natuurlijk wel of de mixer verhuurd wordt de ja of de nee, ik gebruik hem altijd zelf en dan is een tapje niet zo'n probleem. Bij verhuren is het inderdaad wel een stuk netter.
Topic: Dateq XTC ->> crossfader/ cue level vs. master level (14-4-2009 09:01:00)
De cross fader is er inderdaad helemaal uit te halen;

schroeven/potmeters eraf, connectortje van cross eraf en wat tape erop, niks moeilijks aan..

Groeten Vincent
Topic: speakon 4p of 2p (16-3-2009 18:47:00)
2p en 4p is gewoon uitwisselbaar..
Topic: Trussberekening (20-11-2008 08:42:00)

Djblackdevil schreef:

klunz schreef:

Djblackdevil schreef:

een vf van 10 is normaal in de evenementen industrie, vf 5 word gebruikt voor de bouw..
Volgens mij heeft watje al ergens aangegeven dat de vf geen issue is in deze. Ik heb het niet na gerekend,
Ik reageerde niet op de post van Watje, maar op die van Pimmio

watje schreef:

dus het word te veel voor de statieven of is een overbelasting van 7kg te overzien?
Je moet toch nog rekening houden met een veiligheidsfactor van 5 ofso?
En eigenlijk is een vf 5 niet genoeg in de evenementen branche, tenminste ik heb al nieuwe gekeurde slings gezien met vf 10...
Edit Mod: Dré: Je kunt met de editknop een bericht tot 24 uur lang bewerken. Het is dus niet nodig het forum vol te plempen met mislukte posts! Daarnaast is er de "bekijk" button in de entrypage. Ook die button zit er niet voor de kat z'n viool!