Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rutger
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 196 bijdrage(n) van Rutger (Pagina: 5 van 20)
Topic: ew100 met EW500 mic (1-4-2010 18:31:00)
EV RX en tourX ga ik binnekort ook nog even luisteren.Als je wilt kan je bij mij een keer de variline set komen besluisteren. Heb staan:
2 x Sub18
2 x vl152
+
1 x L 2400
1 x cl1600
1 x dsp260
Ik ben zeer tevreden over deze set! Gebruik de set (ongeveer) tot 400 man.
gr,
rutgerTopic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (19-12-2008 18:01:00)
grTopic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (17-12-2008 11:37:00)
Heb wel gehoord dat je speciale laag filters/module kan kopen voor de lx serie, zodat ze beter presteren op de lage frequenties. .
grTopic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (16-12-2008 23:21:00)
Beste mensen,
Ik heb een losse Sennheiser EW500 draadloze microfoon (volgens mij een g2 type).
EW500 foto
Nou vroeg ik me af welke ontvangers ik daarvoor kan gebruiken?? Op sommige websites staat dat alle ontvangers uit de EW serie gebruikt kunnen worden, maar ik heb ook gehoord dat alleen de G2 serie werkt met een G2 microfoon.
Deze EW100 ontvanger krijg ik aangeboden:
achterkant
voorkant
Kan ik deze wellicht gebruiken in samen werking met mijn EW500?
Alvast bedankt voor de hulp!
Rutger
Topic: Nieuwe toppen dap x-10 of ...? (31-3-2010 20:52:00)Ik heb een losse Sennheiser EW500 draadloze microfoon (volgens mij een g2 type).
EW500 foto
Nou vroeg ik me af welke ontvangers ik daarvoor kan gebruiken?? Op sommige websites staat dat alle ontvangers uit de EW serie gebruikt kunnen worden, maar ik heb ook gehoord dat alleen de G2 serie werkt met een G2 microfoon.
Deze EW100 ontvanger krijg ik aangeboden:
achterkant
voorkant
Kan ik deze wellicht gebruiken in samen werking met mijn EW500?
Alvast bedankt voor de hulp!
Rutger
Mach wordt niet meer gemaakt omdat het nooit echt een succes was.. daarbij komt dat je weinig mogelijkheden tot service hebt als er een keer wat is, in vergelijking tot bestaande merken.
Daarnaast zou ik mezelf beter verdiepen in het forum en tot de conclusie komen dat ik toppen zou kopen die:
- Bij te huren zijn in de regio ( als je een keer een grotere set nodig hebt)
- Waarvan de prijs-kwaliteit goed is(bv. dap x serie)
- waarbij service mogelijk is
- etc..
s6 met de aankoop!
Topic: Post hier je logo! (29-3-2010 16:41:00)Topic: Roadies / Stagehands gezocht (1-7-2009 21:18:00)Daarnaast zou ik mezelf beter verdiepen in het forum en tot de conclusie komen dat ik toppen zou kopen die:
- Bij te huren zijn in de regio ( als je een keer een grotere set nodig hebt)
- Waarvan de prijs-kwaliteit goed is(bv. dap x serie)
- waarbij service mogelijk is
- etc..
s6 met de aankoop!
That`s me!
Zie je offerte wel komen
gr
Topic: Roadies / Stagehands gezocht (30-6-2009 21:32:00)Zie je offerte wel komen
gr
Beste mensen,
Re-Sound zoekt ook roadies. Ons bedrijf is gevestigd in Utrecht, maar we doen opdrachten door heel Nederland.
Wat wordt er van je verwacht:
-Het op en afbouwen bij feesten ( van groot tot klein)
-Zakelijk te werk gaan
-Minimale leeftijd 18 jaar
-Het zou prettig zijn als je een rijbewijs hebt
-Enige affiniteit en kennis van licht en geluid
Wat beiden wij:
-Een leuke bijbaan waar je veel kan leren
-Een vergoeding (in overleg)
Dus kom je uit Utrecht en wil je graag een keer mee op pad. Neem dan contact op met mij. ( zie profiel)
Gr,
Rutger
Topic: Welke nieuwe geluidsset zou jij kiezen voor +/-7000,- (13-3-2009 13:03:00)Re-Sound zoekt ook roadies. Ons bedrijf is gevestigd in Utrecht, maar we doen opdrachten door heel Nederland.
Wat wordt er van je verwacht:
-Het op en afbouwen bij feesten ( van groot tot klein)
-Zakelijk te werk gaan
-Minimale leeftijd 18 jaar
-Het zou prettig zijn als je een rijbewijs hebt
-Enige affiniteit en kennis van licht en geluid
Wat beiden wij:
-Een leuke bijbaan waar je veel kan leren
-Een vergoeding (in overleg)
Dus kom je uit Utrecht en wil je graag een keer mee op pad. Neem dan contact op met mij. ( zie profiel)
Gr,
Rutger
remcopeters schreef:
Heb vandaag ook een aantal setjes gehoord, de Qsc Hpr 4x18" 2x 15" ging ook als een trein maar boven budget en onhandelbaar. + nog wat dynacord, de powermax 5, sub118+d15-3. En de variline toppen + sub18 bekeken, testen was helaas nog niet mogelijk. Er stond ook nog een KME setje, klonk ook erg goed maar niet genoeg basdruk.EV RX en tourX ga ik binnekort ook nog even luisteren.
2 x Sub18
2 x vl152
+
1 x L 2400
1 x cl1600
1 x dsp260
Ik ben zeer tevreden over deze set! Gebruik de set (ongeveer) tot 400 man.
gr,
rutger
Dat klopt, een lx versterker zonder meer drukt niet al te stevig door in het laag/sub gebied. Echter zoals ik al zei, doet een DSP hier wel wonderen. Voor de op lijkt mij dat ook de beste oplossing. 2 LX versterkers, naar de toekomst toe, mét DSP244 bijvoorbeeld. Dit komt veel goedkoper uit dan een set PowerH amps met bijhorende modules.
En waarom kies je dan niet voor de nieuwere dsp260?gr
Inderdaad, maar ook een wereld van verschil in prijs hé... En je kan absoluut niet zeggen dat de lx reeks niet goed presteert! Met DSP...
Ik vind dat de lxserie wel goed op het hoog presteert, echter vind ik dat ze niet lekker ``doordrukken`` op het laag...Heb wel gehoord dat je speciale laag filters/module kan kopen voor de lx serie, zodat ze beter presteren op de lage frequenties. .
gr
De cobra set met lx versterkers of power H is een wereld van verschil ( voordeel van de H ).
Topic: Dynacord fx 20 of dynacord f8 (15-12-2008 23:35:00)Geen slechte keuze!
Met welke versterkers ga je het geheel aansturen?
Gr,
Rutger
Met welke versterkers ga je het geheel aansturen?
Gr,
Rutger