Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Remco

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 143 bijdrage(n) van Remco (Pagina: 5 van 15)

Topic: Bell VPS-400 of een ander A merk. (31-3-2005 20:54:00)
Hoi Eric,

Je gaf toendertijd al een beetje aan dat je niet zeker was van de opzet met zoveel breedstralende toppen per kant. Laten we eens heel simpel beginnen hoeveel man wil je met de uiteindelijke set ongeveer aankunnen, in hoeveel sets moet het verdeelbaar zijn en wat is het budget ongeveer? Is misschien 2e hands EAW of Turbo toch niets voor je? Dat klinkt vrij aardig, veel klanten kennen het, is in te huren en kost ook niet gek veel 2e hands.....
Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (13-3-2005 13:28:00)
Waarschijnlijk dat hij op Frankfurt te vinden is. Gegevens mogen voor zover ik weet nog niet prijs worden gegeven, maar de mixer wordt iets in de richting van de AH.
Topic: goedkoop adres voor spiegelmatten (10-3-2005 22:55:00)
Ik gok de Asta.... wink ;)
Topic: Master-Audio DPU 3K6 of Labgruppen (25-2-2005 00:20:00)
Is dit genoemde bedrag voor de gehele set die het uiteindelijk moet worden, of een begin?

Voor een echt hardcore evenement voor zo'n 2000 man heb je toch snel 4 3-weg hoorngeladen kasten per kant nodig, met 4-6 dubbel 18" subs aan iedere kant. Met de frontgeladen Arcs kom je gewoonweg niet ver genoeg. Na enige afstand ben je dus een groot deel van de druk kwijt en juist dat is niet de bedoeling op een dergelijk feest. Ik zou dus zeker naar hoorngeladen toppen op zoek gaan.
Topic: Master-Audio DPU 3K6 of Labgruppen (24-2-2005 23:47:00)
Oke, nu wordt het allemaal al een stuk duidelijker. Wellicht de belangrijkste vraag; wat is je budget voor het gehele systeem inclusief versterkers/processors?

En wil je direct een systeem voor feesten tot 2000 man in eigen beheer? Of een begin set die simpel uit te breiden is tot een dergelijk groot systeem?

Groeten, Remco
Topic: Master-Audio DPU 3K6 of Labgruppen (24-2-2005 23:03:00)
Gerrit, vertel eens wat de toepassing wordt voor het systeem. Je gaf namelijk aan "ik zoek een modulair systeem, zoals V-dosc", hierna noem je de Arcs. Aangezien het nogal verschillende systemen zijn, kun je wellicht het beste vertellen waar je het voor gaat gebruiken.

Groeten, Remco
Topic: Master-Audio DPU 3K6 of Labgruppen (22-2-2005 12:34:00)
De MT-serie van EV is al even uit de productie, daar zijn genoeg opvolgers voor gekomen.

Voor L'Acoustics gelden verschillende 'regels'. De line array V-dosc is niet zomaar te koop, de Arcs kasten wel zover ik weet.

Maar waar ben je precies naar op zoek?
Topic: SL800CDJ en herken de homo (20-2-2005 13:32:00)
Fred, de kisten zagen er zeer strak uit en het was inderdaad allemaal aangesloten in een kleine minuut. Erg mooi systeem dus, net als het uiterlijk van de Technics (of moet ik offcieel Pioneer SL1200 zeggen?). Heeft Rob echt chique gedaan hoor, klasse!

Nu alleen nog Funktion met een K schrijven :)
Topic: Het Punisher baskast topic (15-2-2005 20:56:00)
welke processor bedoel jij dan Michiel?
Topic: SL800CDJ en herken de homo (13-2-2005 14:29:00)
Bedoel je deze Fred?

https://www.think-audio.nl/images/cdj8001.jpg
https://www.think-audio.nl/images/cdj800.jpg

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat van het totale project....