Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van BENjpt

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 97 bijdrage(n) van BENjpt (Pagina: 5 van 10)

Topic: flightcase scenesetter 24/48 (6-9-2003 18:20:00)
Het formaat is prima, maar dat kistje.. nuh bedankt.. andere opties?

bedankt iig voor de reacties happy :)
Topic: flightcase scenesetter 24/48 (6-9-2003 14:37:00)
Beste mensen,

Ik wist eigenlijk 100% zeker dat ik deze vraag afgelopen week eerder heb gesteld in een bestaand flightcase topic , maar ik kan dat topic niet meer vinden.. shocked 8O

In ieder geval is mijn vraag wie een flightcase weet voor deze tafel met het liefst 1-2HE extra voor xlr en powercon.

alvast bedankt.

2 Mod: Mocht het bestaande topic opduikelen met dezelfde vraag, gooi dit topic dan maar weg happy :)
Topic: Hoeveel kunnen wij vragen? (4-9-2003 19:08:00)

Max schreef:

natuurlijk met de nodige entertainement
Hoezo? Doe je ook clown acts ? laugh :D

2 Jip: maak je niet druk wat je moet vragen etc. etc. kijk gewoon wat ze ervoor geven.. doorsparen en niks doen tot dat je zogenaamd beter spul hebt is ook niet leuk voor je hobby. Daarnaast is elke `verdiende` euro een stapje dichterbij naar een betere/grotere set! Ik ben ooit eens begonnen met 80 watt gekleurde bolletjes... voor je `t weet verzuip je in de apparatuur wink ;)

gr.
Topic: LC2412 of Showmaster/Scenesetter 24? (4-9-2003 19:01:00)
He Dre,

Mag je ook langs komen als je het wel snapt? happy :)
Kom 'k ff een bakkie doen bij die nieuze loods van je razz :p
Topic: Flightcase bouwen (3-9-2003 18:48:00)
He,

Weet 1 van u een fc te koop/krijgen voor de scenesetter botex 24/48?
Alvast bedankt.

gr johan
Topic: LC2412 of Showmaster/Scenesetter 24? (27-8-2003 11:04:00)

Victor schreef:

De patchmogelijkheden van de Scenesetter ken ik niet. Als hij altijd de eerste 24 kanalen pakt (en er dus niets te patchen valt) zijn de gebruiksmogelijkheden inderdaad beperkt.
Niks geen patchmogelijkheden idd 1 t/m 24.
Ken je de patchmogelijkheden van de scenesetter ook weer --> geen mogelijkheden wink ;)
Topic: LED moonflower V.S. Halogeenlampje... (6-8-2003 13:31:00)
He Victor wat flauw.. probeer ik een Belg eens een keer wat uit te leggen.. mag het niet laugh :D Maar OK terug naar topic..
Topic: LED moonflower V.S. Halogeenlampje... (6-8-2003 11:16:00)

Mr. Edie schreef:

Altijd rood? Led's krijg je in bijna alle kleuren hoor....
Als je goed leest doelde Stefan op het feit dat een STOPlicht altijd rood is en dat is een geheel terechte opmerking. Dat een LED meer kleuren dan rood alleen ondersteunt, mag duidelijk zijn (ook voor stefan). wink ;)

Verder denk ik dat je met LED's idd wel mooie effecten kan maken (zoals dat 'watereffect') omdat LEDS een 'wazige' cirkel licht geven (geen scherpe randen) en omdat je geen gloeidraad ziet. Wat betreft de lichtopbrengst die is met een LED meer als je zou denken. (kijk maar eens in het donker naar het licht wat van bijv. het display van je digitale wekker afkomt).

gr.
Topic: Vraagjes over scene setter! (13-6-2003 19:06:00)

Andre schreef:

Kijk voor een nederlandse handleiding op:

www.falco.be/Manuals/DC-1224.PDF

Betreft de Botex scenesetter, is gelijk aan de Showtec.

Succes, André
Kijk: korte post, groot plezier happy :)
Thanx altijd handy!
Topic: Vooruitbetaling? Hoe doe jij dat? (10-6-2003 13:32:00)

Tom schreef:

Het zal niet de eerste keer zijn dat jij je app verhuurt, de boel wegens illegaal feest, door de politie in beslag genomen word, en jij maar moet zien hoe je je spullen weer terug krijgt sad :(
En zo kan ik nog wel een paar senario's bedenken waarbij het goed mis kan gaan.
(Openlucht optredens zonder goede regenbescherming, schiet me nu even te binnen sad :( )
Een heel goed (of leuk wink ;) ) puntje...
Sorry nu ga ik zelf offtopic, maar inderdaad hoe krijg je je spullen terug als de politie ze in beslag neemt? (denk aan al die dure subs en toppies sad :()...
Heb je daar misschien ervaring mee Tom? (aangezien jij hier een van de oudere bent.. laugh :D )

gr.