Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pulse
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 125 bijdrage(n) van Pulse (Pagina: 5 van 13)
Topic: Truss ombouwen... (25-11-2003 14:18:00)
Topic: Hoe neem je een set op via de pc (24-9-2003 11:14:00)
DAP Mission 800 met 2x DAP K-112 en daar aan doorgelinkt 2 subjes, bijv DAP MCB-15
kan je dan lekkere feestjes geven? (voor drive in)Hier zit geen actief X-over filter in...
Het kan wel, maar dan (als ik het goed heb) komen alle signalen binnen naar de sub, inclusief de hoge en daar kan deze sub niks mee..
Je kan wel een 2de versterker kopen, daar de subs aanhangen met een X-over.Topic: Je eigen Mix opnemen en op CD-Branden (24-9-2003 10:32:00)
Ik had een truss systeempje, maar die is een beetje "verongelukt"
Nu kan ik dus nieuwe Truss kopen.
Ik heb nog 2 van deze systemen:
www.new-line.nl/v/4170
Daar moet dus een truss op.
Ik wil eingenlijk 1 stuk van 2 meter. (wat voor stuk? 3-hoek, recht???)
Maar hoe komt 1 truss stuk van 2 meter op deze statieven, zijn daar ook bepaalde klemmen voor te vinden?
Het hoeft niet veel te houden, 4 lampen is de max.
Topic: Discomeubel Bouwen Tips (30-9-2003 12:15:00)Nu kan ik dus nieuwe Truss kopen.
Ik heb nog 2 van deze systemen:
www.new-line.nl/v/4170
Daar moet dus een truss op.
Ik wil eingenlijk 1 stuk van 2 meter. (wat voor stuk? 3-hoek, recht???)
Maar hoe komt 1 truss stuk van 2 meter op deze statieven, zijn daar ook bepaalde klemmen voor te vinden?
Het hoeft niet veel te houden, 4 lampen is de max.
Foto's komen eraan..
De top is der al. Nu alleen de rest nog
Topic: 2 amp op 1 mixer/Sub-Top (29-9-2003 09:43:00)De top is der al. Nu alleen de rest nog
2 maar dacht ik zo..
Topic: Je eigen Mix opnemen en op CD-Branden (24-9-2003 12:04:00)www.homepages.hetnet.nl/~mjmlooijmans/cdwave/
Gratis progje om cue-sheets te maken. Gewoon wave in het progje laden en dan gewoon aangeven waar een track-overgang komt.
Het is wel gratis, maar voor 31 dagen, vriend. Gratis progje om cue-sheets te maken. Gewoon wave in het progje laden en dan gewoon aangeven waar een track-overgang komt.
JA. Sorry..
Topic: Je eigen Mix opnemen en op CD-Branden (24-9-2003 11:11:00)Maar zijn dat soort programma's ook gratis?
Bovendien is een MP3 met 192kps 44.000Hz aardig goed dacht ik zo.
Hoe je het converteerd/brand, kan inderdaad op verschillende manieren, ik geef ook aan hoe het moet, vooral in het begin. Welke programma's jezelf hebt maakt ten opzichte voor conversie/branden maakt dan niet uit.
Topic: 2 amp op 1 mixer/Sub-Top (24-9-2003 10:48:00)Bovendien is een MP3 met 192kps 44.000Hz aardig goed dacht ik zo.
Hoe je het converteerd/brand, kan inderdaad op verschillende manieren, ik geef ook aan hoe het moet, vooral in het begin. Welke programma's jezelf hebt maakt ten opzichte voor conversie/branden maakt dan niet uit.
DJJD schreef:
ik wil ongeveer zelfde als pulse doen maar dan net iets anders, maar mijn vraag was dus of dit kan:DAP Mission 800 met 2x DAP K-112 en daar aan doorgelinkt 2 subjes, bijv DAP MCB-15
kan je dan lekkere feestjes geven? (voor drive in)
Het kan wel, maar dan (als ik het goed heb) komen alle signalen binnen naar de sub, inclusief de hoge en daar kan deze sub niks mee..
Je kan wel een 2de versterker kopen, daar de subs aanhangen met een X-over.
Hallo! Ik zie veel mensen vragen hoe ze nou precies een zelfgemaakte mix op CD-kunnen branden.
Ik heb hieronder het antwoord. Misschien dat deze sticky gemaakt kan worden?
1. Vanaf je Mengpaneel REC OUT/MASTER naar de Line In van de Geluidskaart, dit doe je via een converter (Tulp stekker naar 3,5mm, Expert/Harendse Smid/Audio Winkel)
2. Zet je DJ gear aan en dan de PC, en haal een Sound Recorder op (Ergens bij bureau accesoires)
3. Druk op record in het programma, en ga lekker mixen. (houdt de gain op 0 DB, en test eerst even een klein stukje, en kan zijn dat je de line-in af moet regelen.
4. Klaar met draaien? Mooi! Op stop drukken in de Sound Recorder en opslaan maar.
5. Dit is een ENORME GROTE WAV!!
6. Die gaan we dus converteren naar MP3 Software?-> download.com.com/3000-2140-10225516.html?tag=lst-0-3 en deze is gratis!
7. Nu hebben we een mooie MP3, 44.000HZ 192 KB/s
8. Als je hem op CD wilt hebben, geen probleem.
9. Daarvoor heb je een MP3-cutter nodig. Hakt ie de dikke vette MP3 in kleinere stukje Software? -> home.hccnet.nl/p.luijer/download.html#mp3cutter (GRATIZ!)
10. Leer het programma een beetje kennen, het is niet zo moeilijk.
11. Fik de CD (Ik neem aan dat je een brander hebt) met 0 sec. tussen de tracks. (disc at once)
12. Je hebt nu je eigengemaakte CD!
Ik hoop dat je er wat aan hebt, zo doe ik het namelijk ook!
Succes ermee!
Mocht je nog vragen hebben over de software moet je me maar even vragen!
Topic: Hoe neem je een set op via de pc (24-9-2003 10:29:00)Ik heb hieronder het antwoord. Misschien dat deze sticky gemaakt kan worden?
1. Vanaf je Mengpaneel REC OUT/MASTER naar de Line In van de Geluidskaart, dit doe je via een converter (Tulp stekker naar 3,5mm, Expert/Harendse Smid/Audio Winkel)
2. Zet je DJ gear aan en dan de PC, en haal een Sound Recorder op (Ergens bij bureau accesoires)
3. Druk op record in het programma, en ga lekker mixen. (houdt de gain op 0 DB, en test eerst even een klein stukje, en kan zijn dat je de line-in af moet regelen.
4. Klaar met draaien? Mooi! Op stop drukken in de Sound Recorder en opslaan maar.
5. Dit is een ENORME GROTE WAV!!
6. Die gaan we dus converteren naar MP3 Software?-> download.com.com/3000-2140-10225516.html?tag=lst-0-3 en deze is gratis!
7. Nu hebben we een mooie MP3, 44.000HZ 192 KB/s
8. Als je hem op CD wilt hebben, geen probleem.
9. Daarvoor heb je een MP3-cutter nodig. Hakt ie de dikke vette MP3 in kleinere stukje Software? -> home.hccnet.nl/p.luijer/download.html#mp3cutter (GRATIZ!)
10. Leer het programma een beetje kennen, het is niet zo moeilijk.
11. Fik de CD (Ik neem aan dat je een brander hebt) met 0 sec. tussen de tracks. (disc at once)
12. Je hebt nu je eigengemaakte CD!
Ik hoop dat je er wat aan hebt, zo doe ik het namelijk ook!
Succes ermee!
Mocht je nog vragen hebben over de software moet je me maar even vragen!
The original message was received at Wed, 24 Sep 2003 10:27:40 +0200
from virscan3.scania.se [138.106.11.202]
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<DjLeon_V@hotmail.com>
(reason: 550 Requested action not taken: mailbox unavailable)
----- Transcript of session follows -----
... while talking to mx1.hotmail.com.:
>>> RCPT To:<DjLeon_V@hotmail.com>
<<< 550 Requested action not taken: mailbox unavailable
550 5.1.1 <DjLeon_V@hotmail.com>... User unknown
Volgnes mij is je E-mail een beetje verkeerd Leon! Zoek het even uit
Topic: Hoe neem je een set op via de pc (24-9-2003 10:17:00)from virscan3.scania.se [138.106.11.202]
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<DjLeon_V@hotmail.com>
(reason: 550 Requested action not taken: mailbox unavailable)
----- Transcript of session follows -----
... while talking to mx1.hotmail.com.:
>>> RCPT To:<DjLeon_V@hotmail.com>
<<< 550 Requested action not taken: mailbox unavailable
550 5.1.1 <DjLeon_V@hotmail.com>... User unknown
Volgnes mij is je E-mail een beetje verkeerd Leon! Zoek het even uit
Dit doe je als volgt: Het 12-stappen-Pulse-plan
1. Vanaf je Mengpaneel REC OUT/MASTER naar de Line In van de Geluidskaart, dit doe je via een converter (Tulp stekker naar 3,5mm, Expert/Harendse Smid/Audio Winkel)
2. Zet je DJ gear aan en dan de PC, en haal een Sound Recorder op (Ergens bij bureau accesoires)
3. Druk op record in het programma, en ga lekker mixen. (houdt de gain op 0 DB, en test eerst even een klein stukje, en kan zijn dat je de line-in af moet regelen.
4. Klaar met draaien? Mooi! Op stop drukken in de Sound Recorder en opslaan maar.
5. Dit is een ENORME GROTE WAV!!
6. Die gaan we dus converteren naar MP3 Software?-> download.com.com/3000-2140-10225516.html?tag=lst-0-3 en deze is gratis!
7. Nu hebben we een mooie MP3, 44.000HZ 192 KB/s
8. Als je hem op CD wilt hebben, geen probleem.
9. Daarvoor heb je een MP3-cutter nodig. Hakt ie de dikke vette MP3 in kleinere stukje Software? -> home.hccnet.nl/p.luijer/download.html#mp3cutter (GRATIZ!)
10. Leer het programma een beetje kennen, het is niet zo moeilijk.
11. Fik de CD (Ik neem aan dat je een brander hebt) met 0 sec. tussen de tracks.
12. Je hebt nu je eigengemaakte CD!
Ik hoop dat je er wat aan hebt, zo doe ik het namelijk ook!
Succes ermee!Mocht je nog vragen hebben over de software moet je me maar even vragen!
1. Vanaf je Mengpaneel REC OUT/MASTER naar de Line In van de Geluidskaart, dit doe je via een converter (Tulp stekker naar 3,5mm, Expert/Harendse Smid/Audio Winkel)
2. Zet je DJ gear aan en dan de PC, en haal een Sound Recorder op (Ergens bij bureau accesoires)
3. Druk op record in het programma, en ga lekker mixen. (houdt de gain op 0 DB, en test eerst even een klein stukje, en kan zijn dat je de line-in af moet regelen.
4. Klaar met draaien? Mooi! Op stop drukken in de Sound Recorder en opslaan maar.
5. Dit is een ENORME GROTE WAV!!
6. Die gaan we dus converteren naar MP3 Software?-> download.com.com/3000-2140-10225516.html?tag=lst-0-3 en deze is gratis!
7. Nu hebben we een mooie MP3, 44.000HZ 192 KB/s
8. Als je hem op CD wilt hebben, geen probleem.
9. Daarvoor heb je een MP3-cutter nodig. Hakt ie de dikke vette MP3 in kleinere stukje Software? -> home.hccnet.nl/p.luijer/download.html#mp3cutter (GRATIZ!)
10. Leer het programma een beetje kennen, het is niet zo moeilijk.
11. Fik de CD (Ik neem aan dat je een brander hebt) met 0 sec. tussen de tracks.
12. Je hebt nu je eigengemaakte CD!
Ik hoop dat je er wat aan hebt, zo doe ik het namelijk ook!
Succes ermee!Mocht je nog vragen hebben over de software moet je me maar even vragen!