Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stijn Vanstiphout
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 57 bijdrage(n) van Stijn Vanstiphout (Pagina: 5 van 6)
Topic: Noodoplossing Powercon verloopje (21-3-2004 14:35:00)
Met vriendelijke groet,
Stijn Vanstiphout
SVD ProductionsTopic: Giethars verwijderen (13-12-2003 18:50:00)
Het systeem inc truss ken ik niet, maar de wind-ups wel, omdat het statief slechts 2 robuste delen heeft kan hij 60 kilootjes aan.Inderdaad, de stelling dat hij op 6 pootjes staat is wel wat overdreven, maar hij heeft inderdaad drie extra naar binnen klappende pootjes, maar deze fungeren niét als tradioneel dwarsje. (daarom niet minder stevig)
mvg,Topic: JBs Truss-system (7-12-2003 13:30:00)
'k Denk niet dat die op dit moment al particulier verkrijgbaar zijn.
Belram in België heeft ze in ieder geval.
mvg,
Topic: Noodoplossing Powercon verloopje (19-3-2004 20:54:00)Belram in België heeft ze in ieder geval.
mvg,
Neutrik verkoopt aluminium doosjes waar je twee D-size chassis in kunt bevestigen, zelfs de schroefjes zitten erbij. typenr.: NAPG-0. Kost in mijn prijslijst € 2,09 BTW ex, want deze manier is natuurlijk pure waanzin...
Topic: versterker JB SYSTEMS PA940 MK2 (7-3-2004 19:12:00)Deze versterker levert zoals al eerder gezegd door anderen 2x 100W op 8 Ohm.
mvg,
Topic: Het bouwen van een case (17-1-2004 19:44:00)mvg,
Als we een case bouwen die niet in het zicht komt tijdens een show, gebruiken we meestal betonplex.
Grapjurk...Met vriendelijke groet,
Stijn Vanstiphout
SVD Productions
Voorzichtig met een oude soldeerbout aan de gang gaan?
mvg,
Topic: JBs Truss-system (7-12-2003 13:32:00)mvg,
zebaz schreef:
Het statief ziet er een beetje "Belgisch" uit maar het is verre van instabiel!! Op de foto hebben ze wat weggepoetst er zitten namelijk wel kleine pootjes (stangetjes) onderaan in elke stang. Hij staat eigenlijk op 6 pootjes
Het systeem inc truss ken ik niet, maar de wind-ups wel, omdat het statief slechts 2 robuste delen heeft kan hij 60 kilootjes aan.mvg,
Dat suggereerde ik ook niet. Het feit is dat je voor deze prijs moeilijk een kwalitatievere set kan vinden.
mvg,
Topic: JBs Truss-system (7-12-2003 13:27:00)mvg,
Uhm, de bijgeleverde statieven (Mobil-Tech P1 TA ECO, belastbaarheid 60 kg) zijn echter wel stukken stabieler en steviger dan de wind-ups die men bij de Showtec set kwijt wil. Nogmaals het advies (ook aan vele anderen hier): informeer jezelf, doe ervaring op met het desbetreffend product, en vel dan een oordeel.
mvg,
Topic: JBs Truss-system (7-12-2003 13:16:00)mvg,
Nou, dan is mijn advies: eerst ervaring, dan gaan roepen.
mvg,
Topic: JBs Truss-system (7-12-2003 13:10:00)mvg,
Er zijn geen stabilisatiedwarsjes aanwezig bij dit type statief.
mvg,
mvg,