Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stijn Vanstiphout

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 57 bijdrage(n) van Stijn Vanstiphout (Pagina: 1 van 6)

Topic: Slechtste ervaring (31-10-2006 19:25:00)
Het laatste lichtstandje wordt toch bijgehouden na uitval van een DMX-lichttafel?
En zat die noodverlichting dan ook op dat verdeelblokje? De noodverlichting kan toch niet weten dat er geen DMX-signaal meer is? Enkel bij stroomonderbreking treedt die in werking.
Topic: 63A krachtstroom verdeler ook als 32A te gebruiken? (4-8-2006 17:05:00)

Tom schreef:

Wie aardig doet, ontmoet ook aardige mensen... happy :)
En dat laatste is zeer correct..!

mvg,
Topic: 63A krachtstroom verdeler ook als 32A te gebruiken? (4-8-2006 09:19:00)

Geit schreef:

Douwe schreef:

Je moet natuurlijk niet blindelings door gaan prikken. De meeste tijd die ik besteed aan een lichtplan is meestal de stroomberekening.
dat is dan ook de reden dat wij een stroommeester aanwijzen op een gig.

iedereen betseld zn stroom, en de stroommeester zorgt ervoor dat er geen stopcontacten meer over zijn voor de bekende jan met de beamer/telefoonoplader ed.
Ahaa, dus jij bent zo één van die sympathiekelingen die videomensen altijd buitenkijkt sad :(.
Het lijkt me logisch dat in een gewone zaal de mensen van de video wel ergens een vrije Schuko zullen vinden.
Maar als we naar grotere producties als festivals kijken, is er meestal enkel stroom in de vorm van 380V, waarop de licht- en geluidsfirma een verdeelkast aansluit. Meer mogelijkheden heb je op dat moment niet.
Is het zoveel gevraagd 1 schukootje opzij te houden voor de mensen van de video wanneer je dit op voorhand weet?

mvg,
Topic: Multikabel voorzien van multistekker (24-3-2006 07:41:00)
Niemand die aan de connectoren van Link denkt? https://www.linkitaly.com:8080/Link/public/jsp/index.jsp

Hier in België wordt praktisch niets anders meer gebruikt.. (bij wijze van spreken)

mvg,
Topic: Brommende versterker (21-3-2006 19:30:00)
Heb ik ook met een aantal AX400's..
Zou niet weten wat het is, maar heb er tot nu toe nog geen hinder aan ondervonden.

mvg,
Topic: Vervoer parcan (17-2-2006 17:36:00)
Filterramen eruithalen is voor mij een absolute must! Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand zijn scheenbeen, arm of hoofd openhaalt aan een barretje parren...

mvg,
Topic: SM58 Shure of EW 145 Sennheiser (4-1-2006 20:11:00)
sorryyyy happy :)

begreep 't niet zo goed.. Ik heb zelf SM58's met kabel, en EW145 draadloos, en de 145 vind ik beter klinken.
Ook vind ik de zendtechniek van de EW-reeks vele malen leuker dan die van Shure (in die prijsklasse)

dus... ashamed :$
Topic: SM58 Shure of EW 145 Sennheiser (4-1-2006 18:47:00)
EW reeks ontvangers met Shure handhelds (en omgekeerd) zijn niet te combineren..
Topic: SM58 Shure of EW 145 Sennheiser (4-1-2006 17:13:00)
In dat geval zou ik voor de EW145 (al dan niet G2) gaan, biedt (nog maar es wink ;)) de beste prijs voor de teruggegeven kwaliteit!

mvg,
Topic: SM58 Shure of EW 145 Sennheiser (4-1-2006 15:51:00)
Als het budget weinig beperkt is zou ik in dat geval kiezen voor een Sennheiser SKM3072-U in combinatie met de enkele EM3031-U1 ontvanger. Deze combinatie bezit de beste prijs-kwaliteit verhouding.

Ook is de nu uittredende Shure UHF-reeks een aanrader (prijzen zijn iets gedaald!). Vb.: U4S ontvanger in combinatie met U24S beta58 of beta87 kop.

mvg,