Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Jasper
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 5 van 20)
Topic: Het binden van kabels (16-8-2005 10:26:00)
En die tules, waar zijn die te vinden, zag ze in de shop niet staan? Zijn ze er los?Ik weet dat flashlight een eigen tape heeft waarmee ze alles mee doen net als focus volgens mij. Flashlight gebruikt eigen tape om alle kabels bij elkaar te binden, heb ik hier nog liggen. Verder hebben ze ook op alle kabels een naam-tape'je met een stukje krimpkous erover.Topic: Het bouwen van een case (5-7-2005 22:02:00)
Je moet nu dus een kabeltje van je case helemaal links, naar je case helemaal rechts leggen.
Verders neem ik aan dat je die ruimte boven je controller opvult met iets? Wil je hier serieus cd's inzetten? Maar het is natuurlijk wat je zelf het fijnste vind werken.Zoals je op de allerlaatste foto ziet, heb ik een aparte kist voor cdtjes.
De ruimte bij de controller wordt waarschijnlijk opgevuld met kabels. Hiervoor maak ik nog een apart scharniertje in de kist. Verder is deze ruimte erg handig om dingen neer te leggen tijdens een feest, zoals cdtjes die je straks wilt draaien, koptelefoon en microfoon.
BTW: dit ding is echt onmisbaar:
https://www.emhart.com/products/pop/5800box.gif
Een popnageltang op een accu!Topic: Het bouwen van een case (5-7-2005 21:52:00)
ganzz schreef:
larzzzie schreef:
Ik ben wel benieuwd hoe de grotere jongens (flashlight,ampco,focus,eml,purple etc.) het doen. Is er wellicht een standaard voor, of doet ieder het op z'n eigen manier?En die tules, waar zijn die te vinden, zag ze in de shop niet staan? Zijn ze er los?
Wesley vd H schreef:
EDIT2: Eerlijk gezegd vind ik het niks
Je moet nu dus een kabeltje van je case helemaal links, naar je case helemaal rechts leggen.Verders neem ik aan dat je die ruimte boven je controller opvult met iets? Wil je hier serieus cd's inzetten? Maar het is natuurlijk wat je zelf het fijnste vind werken.
De ruimte bij de controller wordt waarschijnlijk opgevuld met kabels. Hiervoor maak ik nog een apart scharniertje in de kist. Verder is deze ruimte erg handig om dingen neer te leggen tijdens een feest, zoals cdtjes die je straks wilt draaien, koptelefoon en microfoon.
BTW: dit ding is echt onmisbaar:
https://www.emhart.com/products/pop/5800box.gif
Een popnageltang op een accu!
Ik heb net een kist gemaakt voor een dubbele cd speler à la table-top:
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist2/Nikon%20E2100%201454.jpg
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist2/Nikon%20E2100%201455.jpg
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist2/Nikon%20E2100%201456.jpg
Mijn hele dj-set met cdtjes zit nu in 3 koffertjes:
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist2/Nikon%20E2100%201457.jpg
Het ziet er nu zo uit:
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist2/Nikon%20E2100%201453.jpg
Vertel wat je ervan vind.
Topic: Het Denon DND4500-topic (23-6-2005 22:39:00)https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist2/Nikon%20E2100%201454.jpg
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist2/Nikon%20E2100%201455.jpg
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist2/Nikon%20E2100%201456.jpg
Mijn hele dj-set met cdtjes zit nu in 3 koffertjes:
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist2/Nikon%20E2100%201457.jpg
Het ziet er nu zo uit:
https://home.wanadoo.nl/kids.hofman/new-line/kist2/Nikon%20E2100%201453.jpg
Vertel wat je ervan vind.
Ik gebruik de 4000 best vaak, en bij het verhuurbedrijf hier in de buurt zijn ze elke week 3 keer weg, en nooit problemen. Wel alle softwareupdates gedaan?
Topic: Het bouwen van een case (2-6-2005 22:12:00)Dan kan ik het beste 48.7 nemen. Min 2 mm sluitprofiel is dan 48.5, is aan allebei de kanten een mm speling.
Topic: Het bouwen van een case (2-6-2005 21:52:00)Bij mijn vorige kist, voor een Behringer DX1000, heb ik de binnenmaat erg krap genomen, namelijk precies 48,3. De DX1000 paste op de mm erin, met nog een beetje gehannes.
Mijn vraag, tot hoe ver kan je de binnenmaat kiezen, zodat je nog een beetje speling hebt met je apparatuur? Dus niet precies 48.3 maar misschien 48.6 oid. Alvast bedankt.
Topic: Pro-case Van flightcase naar DJ-meubel (31-5-2005 21:33:00)Mijn vraag, tot hoe ver kan je de binnenmaat kiezen, zodat je nog een beetje speling hebt met je apparatuur? Dus niet precies 48.3 maar misschien 48.6 oid. Alvast bedankt.
En het draadje van je controller naar je main unit gedaan?
Topic: Het bouwen van een case (30-5-2005 16:48:00)Ff zonder dollen, mijn bril had ik inderdaad niet op!
Topic: Het bouwen van een case (30-5-2005 16:43:00)
Het lijkt op de eerste foto ook of je het niet egaal geverfd hebt.
Topic: Dilemma i.v.m. meubel (22-5-2005 22:51:00)Het kabeltje is zo'n 1.5 meter lang als ik me niet vergis. Lang genoeg dus om de afstand te overbruggen. Dit kabeltje blijft dus gewoon zitten, ook als de deksel dicht gaat.
Ik meen dat er ooit gevraagd was hoe je zon kabel kon verlengen, alleen ik kan het topic zo 1,2,3 niet terugvinden.
Ik meen dat er ooit gevraagd was hoe je zon kabel kon verlengen, alleen ik kan het topic zo 1,2,3 niet terugvinden.