Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-olivier

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 110 bijdrage(n) van Dj-olivier (Pagina: 5 van 11)

Topic: Drive-in show websites (20-1-2012 23:06:00)
Hier wil ik toch even onze nieuwe website vermelden. Het is nog een soort bèta versie dus tips zijn welkom! www.kemusic.nl
Topic: Wat kosten jullie nou? (19-1-2012 16:44:00)

Lexie_1 schreef:

dj-olivier schreef:

Onze prijzen zijn ook veel te laag, we gaan binnenkort de prijzen wat omhoog gooien. Prijs/kwaliteit verhouding is voor de klant erg goed... Het is meer voor de hobby en we zijn nog jong... Dit is ons showtje: Klik
Sorry dat ik dit zeg hoor maar als je meer wilt vragen zal je ook wat meer moeten brengen. Het is natuurlijk afhankelijk van wat voor klus je aanneemt maar ik zie geen licht en een zaal van 80 man kan je met die speakers niet aan.

Als ik jullie was zou ik wat gaan investeren in licht. een paar parren, licht effectje, beetje rook. Hoeft allemaal niet zo duur te zijn. en wat geluid betreft? dat kan je huren. Als je dit op de rit hebt kan je eens wat groters aannemen en ook meer vragen voor een klus.
Je moet ergens beginnen. Maar als dit echt je hobby is dan lekker doorgaan beetje investeren en dan komen jullie er wel!!!
80 man in een zaal kan prima, kijk een dik housefeest gaat hem niet worden met dit setje dat snap ik ook wel. Op een normaal feest waar mensen nog willen communiceren kan dit prima. Geluid huren doen we ook, staat zelfs op de website aangegeven wink ;). Licht kan zo ook gehuurd worden en is nog een aandachtspuntje voor in de toekomst.
Topic: carnavalsmuziek 2012 (17-1-2012 17:46:00)
Gers pardoel - ik laat je thuis

Gaat m wel worden
Topic: Traktor Pro2 VS Virtual DJ (met 19 inch controller denon) (16-1-2012 20:57:00)
Het grootste voordeel van Traktor is toch wel dat hij super nauwkeurige BPM-Counters heeft, die zijn wel voor 99% te vertrouwen. En het is een erg stabiel programma, VDJ is dit echter niet...
Topic: Suggestie webshop en forum (15-1-2012 18:42:00)

watje schreef:

dj-olivier schreef:

Vandaar dat ik ook in mijn 1e post aangeef "optie" dus iets in trant van een vinkje wink ;)
soort abboneren op een topic; misschien een mogelijkheid met iedere dag om 17.00 1 mailtje met de gewijzigde topics waarop jij je hebt geaboneerd..

hoewel ik meestal gewoon meerdaals per dag kijk :P
Ja zo iets is een goed idee! Ja klopt ik kijk ook wel meerdere keren per dag, maar vind het alsnog makkelijk!
Topic: Slechtste ervaring (13-1-2012 19:20:00)
Is een handige, we hebben tegenwoordig gewoon alles op één plek staan...
Topic: Suggestie webshop en forum (13-1-2012 19:17:00)
Vandaar dat ik ook in mijn 1e post aangeef "optie" dus iets in trant van een vinkje wink ;)
Topic: Suggestie webshop en forum (13-1-2012 07:17:00)
Klopt, maar ik zou het toch erg fijn vinden... Mijn mening.
Topic: Suggestie webshop en forum (12-1-2012 22:27:00)
Wat ik persoonlijk wel handig zou vinden is een optie om een melding of mailtje te krijgen als er een bericht wordt gepost in een topic waar jij ook in hebt gereageert. Hetzelfde voor qoutes en eigen topics...
Topic: carnavalsmuziek 2012 (12-1-2012 21:55:00)
Daar kan je prima de muziek luisteren, als het bevalt koop je het ;-)