Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Funkybeats
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 72 bijdrage(n) van Funkybeats (Pagina: 5 van 8)
Topic: hoge tonen driver (23-7-2003 18:43:00)
ow zo. kdacht dat dat allemaal hetzelfde was
sorry voor het ongemak
Topic: hoge tonen driver (23-7-2003 18:16:00)
sorry voor het ongemak
dank u
Topic: hoge tonen driver (23-7-2003 17:34:00)vaag ik kan niet eens inloggen krijg ik te lezen dat mijn e-mail niet in de database is gevonden :S kan er niet gewoon hier antwoord gegeven worden?
Topic: hoge tonen driver (23-7-2003 17:32:00)ja maar andere speakertjes kunnen wel wat meer aan lijkt mij. koop ik meteen een goede set.
Topic: hoge tonen driver (23-7-2003 16:47:00)bij deze vraag ik het dan even.
welk type hoge tonen driver moet ik hebben?
koop ik een nieuwe driver en dan zet ik ze mooi te koop. kheb het nu wel weer gezien met die dinger.
kheb nog 500 euro liggen en dan misschien voor 150 euro verkopen 650 euro.
kan ik daar leuke topkastjes voor kopen? versterker komt er dan denk ik ok wel een betere.
Topic: hoge tonen driver (23-7-2003 15:13:00)welk type hoge tonen driver moet ik hebben?
koop ik een nieuwe driver en dan zet ik ze mooi te koop. kheb het nu wel weer gezien met die dinger.
kheb nog 500 euro liggen en dan misschien voor 150 euro verkopen 650 euro.
kan ik daar leuke topkastjes voor kopen? versterker komt er dan denk ik ok wel een betere.
ff kijken er staat op Vantage 2 channel power amplifier power vp600a
Topic: hoge tonen driver (23-7-2003 14:40:00)ja. gaat nog wel hard maar kheb nie echt het gevoel dat ie nog zo hard ging als eerst :S de versterker springt snel op clip.
en toch is het een 2 x 300 watt aan 8 ohm versterker.
Topic: hoge tonen driver (23-7-2003 14:31:00)en toch is het een 2 x 300 watt aan 8 ohm versterker.
geen tikje. dan kan ik waarscheinlijk heel de boxen maar beter afschrijven niet? want dan moeten ze wel even in de clip hebben gedraaid?
Topic: hoge tonen driver (23-7-2003 14:18:00)nou het is meer een zatte vader op men verjaardag als oorzaak die is ff lekker de volume knop omhoog gooide :|
khad gewoon men boxjes buiten gezet voor lekker muziekje in ons serentje... maar kzal is proberen met dat baterijtje
Topic: hoge tonen driver (23-7-2003 13:51:00)khad gewoon men boxjes buiten gezet voor lekker muziekje in ons serentje... maar kzal is proberen met dat baterijtje
huh! mijn hoge tonen driver uit mijn dap pr-115 boxen doet niks meer :S ligt dit aan het filter? of aan de driver zelf? hoe controleer ik dit? help!