Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MickeyMick

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 180 bijdrage(n) van MickeyMick (Pagina: 5 van 18)

Topic: ShowTec Phantom 50 LED Spot (4-6-2013 20:49:00)

Fridge schreef:

Dus dan wordt de volgende vraag, welke versie is nieuwer? Of werkt het zo simpel niet...
weer zeg ik:'Ik denk diegene met de doorlusmogelijkheid, want met software werkt het vaak toch ook zo?'
Topic: ShowTec Phantom 50 LED Spot (3-6-2013 12:28:00)

DJ Stefan schreef:

Ik heb ook 4 stuks van de phantom LED spots. en er heel tevreden over. Wat me wel op valt ik 4 stuks op 3 van de 4 zit een door lus voor de stroom en op 1 niet zijn er meerdere versies van gemaakt?
Ja volgens mij wel. Je ziet plaatjes voorbij komen met en zonder doorlus mogelijkheid.
Topic: Laser vertoont kuren icm dmx (22-5-2013 00:17:00)
Hallo,

ik heb hier een laser van laserworld, es-400rgy.
Deze doet het standalone prima maar zodra je dmx kleuren gaat progammeren (van rood naar groen of naar geel) blijft hij op de eerst gekozen kleur staan. Hebben meer mensen hier last van, of doe ik het gewoon fout?
Topic: Graag advies op uitbreiding Mackie set (20-5-2013 17:21:00)
De SWa subs zijn toch best oud?, Waarom die niet vervangen door 2 andere (krachtigere) subs.

Had zelf ooit de mackies icm de rcf 705 as. Ging prima :)
Topic: G haak voor movinghead icm vierkante T bar (20-5-2013 17:15:00)
Ik heb nu een soort o clamp geregeld, die loodgieters ook gebruiken om pijpen mee op te hangen. Zit dan ook een rubberen ring van binnen. Ben benieuwd hoe gaat werken :)
Topic: G haak voor movinghead icm vierkante T bar (19-5-2013 17:10:00)

Douwe schreef:

Haak, clamp of coupler. what the f#ck.
Hangt er vanaf waar je vandaan komt.
Dat ding van Doughty wat men je al een poosje adviseert. sad :(

Zelf zou ik deze kopen. Maar ik koop altijd het beste beschikbaar. laugh :D
www.new-line.nl/nl/truss-klemmen/showtec-mega-coupler_33215.htm (en dit is niet het beste, komt er wel dicht in de buurt.)
Voor een vierkante T bar?
Topic: Welke accessoires / bij producten vergeet je altijd bij het bestellen (16-5-2013 11:41:00)
Ik vergeet wel eens een rolletje tape of tyraps bij te bestellen.
Aangekomen op locatie is dat toch best lastig, doen met het laatste stukje tape :P
Topic: G haak voor movinghead icm vierkante T bar (15-5-2013 16:31:00)

Douwe schreef:

Standaard Doughty haak, aangezien de meeste truss liggers een diameter hebben die iets groter is.
Nu krijg ik weer een haak advies?
Hebben jullie concrete shopvoorbeelden, en wat zijn de voordelen van haak vs clamp?
Topic: Het Lichtmerk Beamz (2-5-2013 13:11:00)

MickeyMick schreef:

beatmixer schreef:

Ik heb 2 stuks van de MHL 108 en 4 stuks van de MHL 30 en ik vind het fijne kopjes voor kleine feestjes/bruiloften...
Waarschijnlijk komen er nog 2x MHL 108 bij.
Waar vervoer jij de MHL 108 mee (in welke flightcase)?
En zat er bij jou een bracket (om hem op te hangen) en een safety eye bij?

Weet iemand of je die bracket los kan kopen?
Net even gebeld met een paar winkels.
Bracket zijn niet los verkrijgbaar
Topic: Het Lichtmerk Beamz (1-5-2013 17:33:00)

beatmixer schreef:

Ik heb 2 stuks van de MHL 108 en 4 stuks van de MHL 30 en ik vind het fijne kopjes voor kleine feestjes/bruiloften...
Waarschijnlijk komen er nog 2x MHL 108 bij.
Waar vervoer jij de MHL 108 mee (in welke flightcase)?
En zat er bij jou een bracket (om hem op te hangen) en een safety eye bij?

Weet iemand of je die bracket los kan kopen?