Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mark Vriens
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 55 bijdrage(n) van Mark Vriens (Pagina: 5 van 6)
Topic: PA-markt 2011 (15-3-2011 10:37:00)Krijg ik er dan ook de doos nog bij?Topic: PA-markt 2011 (15-3-2011 09:44:00)Je vriendin?
Topic: PA-markt 2011 (14-3-2011 09:17:00)
watje schreef:
Jeps, Bieden staat vrij!watje schreef:
Met het mooiste object van de hele beurs :P
Ik ben er ook bij ;) Op zoek naar 2 subjes inclusief versterker en processor voor m'n X15's en een aantal schuko-schuko kabels 3x2.5mm2 :D kan ik daar vast wel vinden!
Topic: 2 of 4 pins Speakon kabel (13-3-2011 21:42:00)Dus alleen je sub veranderen door je output te veranderen van 2+/2- naar 1+/1-? Verder het versterkerrack bekabelen zoals ik het ben gewent en zoals het ook hoort ;)
Topic: 2 of 4 pins Speakon kabel (13-3-2011 21:29:00)Ja oke op die manier, deze was nog niet in me op gekomen. Dus dit kabeltje kun je dan alleen gebruiken van je sub naar je top... Beter dat dan aan je kast gaan rommelen, dacht ik zo. Denk dat ik er ook een paar daar van ga maken. minimaal 2, voor elke kant 1 ;)
Het makkelijkste is dan voor de duidelijk 1x NL4FX en aan de andere kant de 2 polige?(weet niet zo snel hoe die heet....)
Topic: 2 of 4 pins Speakon kabel (13-3-2011 20:22:00)Het makkelijkste is dan voor de duidelijk 1x NL4FX en aan de andere kant de 2 polige?(weet niet zo snel hoe die heet....)
Een kleine kick.
Zelf ben ik nog niet zo thuis in het hele 2/4 polige gebeuren, maar daar ben ik al wel wijzer van geworden maar: Ik heb toppen en daarvan zijn de 1+ en 1- van aangesloten. Moet ik deze dan dus omsolderen naar 2+ en 2- om vervolgens met 4 polige speakon te kunnen gaan werken? Mijn bassen zijn X18B en toppen X15 van Dap... Aangesloten op een P2000, P1600 en een driverack PA van DBX.
Topic: Tip voor het bouwen van een LED discobar (10-3-2011 08:25:00)Zelf ben ik nog niet zo thuis in het hele 2/4 polige gebeuren, maar daar ben ik al wel wijzer van geworden maar: Ik heb toppen en daarvan zijn de 1+ en 1- van aangesloten. Moet ik deze dan dus omsolderen naar 2+ en 2- om vervolgens met 4 polige speakon te kunnen gaan werken? Mijn bassen zijn X18B en toppen X15 van Dap... Aangesloten op een P2000, P1600 en een driverack PA van DBX.
Heeel netjes gemaakt!!! Maar een vraagje, is het niet makkelijker om losse kabels te hebben in plaats van vaste kabels aan je controllerkistje? Verder complimenten!
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (1-3-2011 13:29:00)Haha, leuk om in je eentje "even" een klusje op te bouwen
Nee zonder gein, ziet er leuk uit. Komt er nog een beetje lekkere bass uit dan? Tsja, daar zijn ze vast voor gemaakt! Wat voor een toppen zijn dat? Ook zelfbouw?
Topic: Computer fluit (via audio) (27-2-2011 15:09:00)
Nee zonder gein, ziet er leuk uit. Komt er nog een beetje lekkere bass uit dan? Tsja, daar zijn ze vast voor gemaakt! Wat voor een toppen zijn dat? Ook zelfbouw?Hoe heb je het aangesloten? Allemaal via een geaard stopcontact? Grootste kans dat dat de fout is. Probeer je computer eens op een ongeaard stopcontact. 99% kans dat het weg is!
Topic: Audio verloopjes (21-1-2011 14:45:00)Waarom pak je niet gewoon 2 kanalen? Dus 2x jack mono --> 2x tulp. Kun je tenminste normaal stereo werken. Volgens mij heeft een micro/line kanaal alleen een mono jack input, dus kun je ook geen stereo erin doen... Correct me if i'm wrong