Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 5 van 20)

Topic: versterker stuk (25-5-2011 11:40:00)
Oke! klinkt goed!
Ik ga even het even nakijken vanmiddag! wil het wel zo origineel mogelijk houden:)
Wat moeten deze eventueel kosten?
Gr Stijn
Topic: versterker stuk (24-5-2011 22:48:00)
ben ik ook vanplan dan ;) dan werkt 't iig weer optimaal, hopelijk.
Kan er verder nog een andere oorzaak zijn?
En waar kan ik de relays bestellen?
Topic: versterker stuk (24-5-2011 16:00:00)
Hmm dan zou ik hem dus even van onder de print moeten bekijken, 't zijn trouwens 3 relais, heb wel een fototje.
Welke vrezen jullie dat 't is?
www.mijnalbum.nl/Album=JW4ROERD (mobiel kwaliteit)

contactjes even doorsolderen, tin wegzuigen en nieuwe tin erop doen heeft ook geen zin?
Topic: versterker stuk (23-5-2011 22:59:00)
Vandaag dynacord uit opslag gehaald en net even open gehad om hem te bekijken.
Alle 3 de relais springen tergelijkertijd aan als ik deze aan zet, en uit precies 't zelfde. heb nog even de speakon en xlr in delen gecheckt en daar zit alles ook nog goed op vast... wie o wie kan me helpen? ik wil zeker weten dat hij goed is.. en me niet weer in de steek laat oid..
Groetjes Stijn
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (1-5-2011 22:48:00)
Zit nu inderdaad van dat mat-folie op, had nog ergens een stukje gevonden, daglicht word ietsjes tegen gehouden maar komt nog wel binnen dus valt mee,
Staat ook nog een leuk patroontje op ook !:P

Zal binnenkort eens foto's posten als al m'n spul er staat (: nu eerst nog een beetje uitvegen en stellingkasten plaatsen happy :)
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (25-4-2011 12:57:00)
Ik vind het zeker geen moeite om te doen, nog geen 10 minuten werk, ik ga het niet blinderen of houten schotten voor plaatsen, ---> weg daglicht, waarschijnlijk komt er gewoon matt plasticfolie tegen aan, waar je niet doorheen kunt kijken/heel wazig.
Ik vind 't ook een beetje jammer van zo'n hele discussie hiervoor, 't enige wat ik ermee probeer te zeggen is, dat de opslag van die kant (raamkant) gewoon niet tot amper bereikbaar is.. alleen voor koei'n dan.. ramen worden gewoon netjes afgeplakt met een frost filter idd. wink ;)

Bovendien vind ik die reactie van onno nergens op slaan, en een beetje jammer dat je zoiets nou net moet zeggen ;) maar ik vergeef 't je happy :)

Stijn
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (24-4-2011 22:54:00)
@ onno, ik nodig je graag een keer uit om langs te komen! wink ;)
Krijg hem maar eens door dat raampje heen of überhaupt door de deur, tijdje geleden was de eigenaar van 't erf er niet, wij kwamen aan om wat spullen te lossen, en direct 5 minuten later kwam de buurman al poolshoogte nemen. Sociale controle! wink ;)
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (24-4-2011 12:24:00)
Deze deur gaat niet vanbinnen uit open (: zit vanaf buiten opslot, bovendien moet de dief zoals je zegt eerst alles door het raam en weiland sleuren, dan voorbij de waakhond en dan nog eens over 't slootje wat door 't weiland loopt :D
Doe dat maar eens met een amprackje van +- 65 kilo :P
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (24-4-2011 11:45:00)
De koeien passen er niet door heen hoor! laugh :D
licht aan een weiland, niemand kan er vanaf die kant bij komen
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (24-4-2011 10:09:00)
Wie weet wanneer de volgende editie komt?? heb de organisatoren al gemaild een tijd geleden, helaas geen reactie terug.

stijn