Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van John_voof

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 5 van 20)

Topic: set 15" + 1" toppen (30-6-2005 13:35:00)
Dat zijn 2 zeer mooie topjes! Netjes gedaan!
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (28-6-2005 16:41:00)
Tekkaman - Bazztek (Kat Alkolik Mix) Is een heel lekkere.

Verder:
Zany - Pure
Raine - Dominating
Brennan & Heart - We Are Posessed
Department H - Painted Black
Topic: Het Denon DND4500-topic (28-6-2005 16:28:00)

Skit schreef:

Plaatje op hoge resolutie. Kan je hem eens van dichtbij bekijken.
plaatje
Staat die 1.1 op de display voor de pitch? Want bij de linkse staat hij bij de fader op +1.1% en op de display ook, die klopt. Maar bij linkse staat de fader op -1.1% en staat er op het display ook +1.1%. Of ze moeten voor plus en min hetzelfde symbooltje gebruiken?
Topic: NIEUWE PRODUCTIE : : DJ Jows - Timmy! (27-6-2005 13:17:00)
Ik zat er het dichtste bij (maar 1 woord verkeer gespeld) laugh :D .
Topic: NIEUWE PRODUCTIE : : DJ Jows - Timmy! (27-6-2005 10:21:00)

dj negative schreef:

waar hoor je dat eigelijk dat: Discoshit?

M.v.g. Chris Groenveld
This is great a 100% pure Colombian cocaine, ladies and gentlemen. Discoshit!
Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (26-6-2005 15:11:00)
Heej Leijo, wil je misschien wat foto's posten van je draai setje? Natuurlijk met je oranje SL's wink ;) .
Topic: Defqon1. (15-6-2005 16:09:00)
Too bad dan Bigf00t, volgens mij staat er in de Lascar 2 juli voor je ook gewoon de standaard Dateq.
Topic: Podium (8-6-2005 21:58:00)
Is er geen mogelijkheid om dan die (zware) podium delen op een plank met wielen te zetten?
Topic: Welke schoenen voor het draaien??? (8-6-2005 19:40:00)
Als ik al draai, heb ik gewoon me Nike Air Max aan. Heb ze trouwens altijd aan, alleen met het uitgaan gebruik ik ietsie goedkopere schoenen (geld groeit me nét niet op de rug).
Topic: Zelfbouw project 1 (8-6-2005 16:22:00)

michelvanopstal schreef:

oja, kan een thuisversterker ook clippen dan?
Makkelijk.