Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Rdreiers

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Rdreiers (Pagina: 5 van 20)

Topic: vervangen speaker JB-systems Vibe 15 sub MKII (5-7-2018 12:18:00)
Dre verkoopt ze hier ook. Die kan je vast aan de originele speaker helpen. Volgende keer wat minder gas geven maar.
Topic: JBL DSC-280/BSS fds 388 Omnidrive op tilt... (28-3-2018 08:57:00)
@bomdes per wanneer dat dan. Moet dan sinds kort zijn.

@Soundpower zelfs de eenvoudigste zal mee functies hebben als de bss, deze is ja pas 20 jaar geleden ontwikkelt.
Topic: JBL DSC-280/BSS fds 388 Omnidrive op tilt... (21-3-2018 09:40:00)
Vrees alleen dat je voor 300 euro weinig gaat krijgen.

Je zou kunnen kijken om een www.digisynthetic.com rechtstreeks te importeren.

Deze fabrikant is de oem producent voor veel merken die je hier nu ziet.
Topic: JBL DSC-280/BSS fds 388 Omnidrive op tilt... (20-3-2018 12:58:00)
Bel eens met Udo van Audio xl in Belgie.

Zal de laatste zijn die er nog is uit die tijd.

Richard
Topic: Driverack 260 of pa2 (17-3-2018 22:16:00)
Denk dat een stapje hoger als dbx dan een beter keus wordt. Een gebrukte xta of apex lijkt me een goede optie.

Richard
Topic: Driverack 260 of pa2 (23-2-2018 09:38:00)
Heb bewust een laptop liggen met win7 32bit.
Hier heb ik ook een pccard bij met voor rs 232 een een pccard voor rs485.

Meestal kom ik hier mee wel weg.

Blijft af en toe een uitdaging met toestellen die bijna museum waardig zijn.

Ga je idd eenmalig instellen dan is de 260 een optie.
Topic: Driverack 260 of pa2 (22-2-2018 09:03:00)
Driverack 260 gaat volgens mij al meer dan 15 jaar mee.

Alleen communicatie via rs232

Gezien de mogelijkheden lijkt me de pa2 een interessantere optie.

Echter het feit dat iets al 15 jaar ongewijzigd verkocht wordt zegt wel iets over de kwaliteit.

Qua betrouwbaarheid zeg ik 260 toeters en bellen de pa2
Topic: Draadloze Frequenties in de toekomst (20-2-2018 12:18:00)
Gap band mag dacht ik gewoon gebruikt worden. Deze set's worden zelf nieuw verkocht momenteel.
Topic: TAS versterker serie DAP (18-2-2018 10:23:00)
Weerstanden zijn dus echt wel heet geweest. Versterker heeft wel wat onderhoud nodig. Echter zijn de weerstanden het gevolg en niet de oorzaak. Is dus waarschijnlijk meer aan de hand als wat weerstanden en een elco.
Topic: Betere Klank (16-2-2018 12:54:00)
Vraag me af of die sub enige meerwaarde brengt.

Wat noem je warmer geluid? Geef eens aan wat je mist.

Richard