Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Ozzy

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 93 bijdrage(n) van Ozzy (Pagina: 5 van 10)

Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (20-1-2009 17:43:00)
Er staan op dit moment gemiddeld 70.000 tracks op de schijf.
Wat ik me dan af vroeg...waarom heb je zo bizar veel muziek bij je? Die 12.000 van dré vind ik veel, maar snap ik nog..
maar 70.000 vind ik persoonlijk een beetje overdreven. Ik red het namelijk met 5 tot 6 duizend prima..
En grijp ik wel eens mis?
Neej, ja een heeel enkele keer, maar dat is dan ook ene nummer die compleet niet in de avond pas.

Wat is de reden dat jullie(bedoel niet dré) zo veel muziek mee nemen? Ik vind het alleen maar chaotischer worden.
lekker die zooi die je nooit gebruikt weg gooien, of zoals ik doe op een extra harde schijf voor nood.
De harde schijf die je eerder op de foto's zag bezit een basis bestand van die 5 a 6 duizend waar ik prima mee uit de voete kom.
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (20-1-2009 16:17:00)
dan loopt de speler gewoon vast. Hij doet niets meer. dus alle schermen blijven 'static'. ik heb het enkel een paar keer met 'dubieuze'bestanden gehad. Na ordening van mijn harde schijf totaal geen problemen meer. Voor mij een leerzame les -> koop gewoon alles.

ow ja..Ik heb toen ook nog een update gedaan..
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (20-1-2009 15:50:00)
100% mee eens.
Heb nu al mn legale cd's netjes op 320 kb geript en tacs nog beetje bijgewerkt.
icm het toetsenbord werk de mep prima.

na verbetering van de zoekfunctie werkt ie top!
om hem super te laten functioneren zou ik oa nog willen dat de reeds afgespeelde bestanden een ander icoontje oid krijgen
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (20-1-2009 11:48:00)
Ik werk nu ook enige maanden met de pioneer. Ook ik heb wel vastloper gehad, maar dat was 9 van de tien keer door fouten bestanden (rare gedownloade of verkeerde tag)
Libary aanmaken werkt met de computer echt top. op de speler zelf moet je wel eerst wat potten koffie zetten......

Verder heb ik mijn muziek bestand stukje bij beetje in itunes geimporteerd. Aangezien Itunes met tags werkt, kan je deze heel eenvoudig bewerken.
Zo kan je heel goed je muziek ordenen. Wanneer je daarna een libary met je computer aanmaakt is er prima mee te werken!
Zeker als je de album naam bewerkt tot een voor jouw handige catagorie. Zo heb ik een 'album' met 70's 80's salsa, enz, enz.

Ondanks dit ben ik inderdaad voor een verandering in de zoekfunctie.

Grtz..ozzy
*edit*
voor de nieuwschierigen die willen weten hoe ik hem vervoer:
klik 1, klik 2, klik 3, klik 4, klik 5
Topic: Eerste Interesses in Dj-en (16-1-2009 16:07:00)
Ik zou voor 2 cd-spelers gaan, en niet voor platen spelers! Platen zijn in verhouding veel duurder, en op cd's staat vaak iets meer populaire muziek.
Voor een beginnende dj lijkt mij dat beter.

Verder raad ik aan heel erg veel te lezen op dit forum. Er is heel erg veel geschreven over beginnende setjes!
verder is het inderdaad handig om iets van een budget op te geven, zodat we in een bepaalde richting mee kunnen denken.
Hou wel in je achterhoofd dat je niet voor een klein budget het beste apparatuur kan kopen. Daar tussen zit een heel groot (met ook prima apparatuur) gat.

Veel plezier met lezen1

groetjes, ozzy
Topic: Het bouwen van een case (8-1-2009 23:42:00)

Tom schreef:

je kan aluminium oo prima met een laag toerental ijzercirkelzaag zagen,
het gaat fout met een houtzaag op laag toerental.
Zo in zo,
heel goed klemmen, en opassen met het naar beneden laten komen van je afkortzaag.
Hij kan zo maar als je te snel gaat "happen" in je aluminium, en het vliegt je recht om je oren en in je gezicht.
Natuurlijk draag je beschermende handschoenen, t shirt met lange mouwen, en een goede veiligheidsbril?!
Precies, daar doelde ik o wink ;) Als je alumimium dan op een hoog toerental en snel gaat zagen, vliegt het echt in het rond!

Grtz
Topic: Het bouwen van een case (8-1-2009 16:52:00)
Als je het helemaal goed wil doen, moet je kijken of je een machine kan kopen waarbij je de toeren kan instellen.
Aluminium kan je het beste op een laag toerental zagen!

Grtz, Ozzy
Topic: Verschil tussen DMX kabels en XLR kabels (1-1-2009 21:10:00)
True.....dank je wel!
Topic: Verschil tussen DMX kabels en XLR kabels (1-1-2009 20:43:00)
Top..dat wilde ik horen laugh :D verder nooit problemen mee?
en is die c-801 wat stugger?

grtz
Topic: Slechtste ervaring (1-1-2009 20:42:00)
Ook on the road werkt het prima! 2 kleine gaatjes achterin boren, en dan met de dremel even netjes een langwerpig sleufje van maken. kan jer er zo zo'n laptop slot aan hangen (wel in metaal doen wink ;) )
liever 5 min langer met een kabel aan het kloten dan....