Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj_mvandis

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 5 van 20)

Topic: Drive-in show websites (5-7-2011 00:13:00)

All-4-music schreef:

www.all-4-music.nl
Oef, voor wat voor resolutie is die site gemaakt?
Ik moet met mijn 1280*800 echt enorm scrollen in alle richtingen!
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (4-7-2011 14:55:00)
Het ergste is dus nog... ...het gebeurt ook nog gewoon shut up :X

Ook al zijn er ty wraps die 250lbs (113kg) per stuk kunnen dragen, veilig/toegestaan/slim is het totaal niet...
Uber Ty-wraps sneaky :V sneaky :V
Topic: Apple Mac Mini bij drive-in show (4-7-2011 14:47:00)
Besturingssysteem werkt gewoon veel intuitiever, ik heb 2,5 jaar een Macbook Pro gedraaid, stond gewoon vol met allerhande troep, verre van een clean install, maar deze bleef veel stabieler / slibde minder dicht dan de pre en post Windows laptops.

Nu helaas weer op een Windows laptop i.v.m. studie (en oja, de MBP ging stuk, dát was het shut up :X )
Topic: geluidsset dap audio (30-6-2011 00:11:00)
Crossovertje er tussen?
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (19-6-2011 15:05:00)
De Lightmaxx is een Duitse copy (grote duitse webshop, said enough?!) van de GLP Light operator 24
Handleiding is hier te vinden (Engels)
Klik
Topic: Bouwen stroomkast (5-6-2011 12:43:00)

joepurlings schreef:

Mennekes Steck Stop met een hangslotje zitten.
Zo ben ik er zeker van dat niemand deze "per ongeluk" gebruikt.
Kijk! Daar is over nagedacht!
https://img-europe.electrocomponents.com/images/R491355-91.jpg
Topic: Bouwen stroomkast (4-6-2011 12:01:00)

dfreak schreef:

Hoe zit het met de lampjes in mijn schema? Ik wou 230V (neon)lampjes gebruiken, maar als er geen nuldraad aanwezig is komt er toch 400V over de lampjes? Springen deze dan kapot?

Moeten de lampjes in mijn schema tevens verbonden zijn met de nul?
Ik kwam het schema tegen op een ander forum, daar hadden ze het over het gebruik van 230V neon lampjes. Het is inderdaad waar van lekstroom ri. aarde, even niet bij stilgestaan ;-)
Topic: Bouwen stroomkast (3-6-2011 21:05:00)
Heb alleen pagina 1 gelezen, is het niet handig om op aanwezigheid van aarde/nul ook te checken, en of deze eventueel verbonden zijn?
https://www.localive.nl/380.jpg
Topic: Verse newb (31-5-2011 18:52:00)

Soundsmurf schreef:

Of niet, hij hoeft je ook de garantie niet te geven. Die moet je ook maar in China gaan halen. Op deze vraag heb je tot heden nog geen antwoord gegeven namelijk. Hoe doe jij dat nu met de garantie over je spullen uit China?
De eerste zin snap ik niet helemaal, ik prefereerde de echte winkel om de hoek boven de Chinese import, en daar sloeg de zin op. Weet niet of we nu langs elkaar heen praten?

Ik haal zelf geen 'merk'spullen uit China, zoals Shure microfoons e.d., daar weet ik van dat je het a) goed moet doen of b) niet moet doen.

Verkopers op Ebay zijn als de dood dat ze negatieve ratings krijgen, werkt iets niet, heb je het niet ontvangen, of missen er dingen, ze sturen het je zo na, of leveren iets compleet nieuws af.
Zelf tot nu toe alleen maar positieve ervaringen mee, zijn ook geen wereldbedragen waar ik het over heb wat ik zelf haal hoor, is een beetje het risico er van.

Vandaag niet thuis, maar weer een ledstrip bezorgd, was (excl controller), voor 5 meter RGB nu 22E kwijt ongeveer, zit zelfs nog onder de importgrenzen ;-)
Controle van Douane heb ik nog nooit last van gehad.. ..let er ook wel op dat ik niet teveel tegelijk bestel, en als ik dus moet betalen dat het me dan alsnog niet teveel geld kost.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (24-5-2011 17:10:00)
Ik moet eerlijk zeggen, gebruik (als dongle mee is, of wifi, of ethernet aanwezig is) internet best vaak om even te zoeken op welke Hitzone of iets dergelijks dat ene nummer ook alweer stond ;-)

Stiekem downloaden tijdens de show uiteraard niet sneaky :V sneaky :V shut up :X