Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sjoerdiej
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 176 bijdrage(n) van Sjoerdiej (Pagina: 5 van 18)
Topic: Wysiwyg (4-2-2011 19:26:00)
Hierbij de groeten van je collega Tobias uit Atak
Vandaag mee gewerkt op een theater klusje en zag ze vest van atak dus gelijk even gevraagd of die jou kende dus bij deze
SjoerdHa ha bedankt :D Atakkers vind je overal ;) Alleen heb je hem niet zo goed opgevoed, hij kende het forum niet eens
SjoerdTopic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (28-1-2011 01:07:00)
Kan niet wachten om met een bakje ijzer, speakers, en de verlichting te gaan rijden!
Gefeliciteerd
, gelijk in 1x?
SjoerdTopic: PA-markt 2011 (18-1-2011 22:54:00)
voorgaande jaren wilde ik ook al graag gaan, maar is er nooit van gekomen.
Wel fijn dat het na carnaval is, dan heb zit er geld in de knip
En dan kan je gelijk alle spullen die op de carnaval gebruikt zijn vervangen
Topic: Rigging Certificaat (10-1-2011 21:05:00)
, ik had je gemaild dré heb je deze toevallig ontvangen of is het erg druk?
SjoerdNaam is aangepast (dierenbescherming is je dankbaar ;-)
Even uitloggen en opnieuw inloggen.Dankjewel
SjoerdTopic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (30-12-2010 21:19:00)
Tetris!
(veld van 16X10) (ofterwijl 16 striplights/sunstrips onder elkaar.
aansturing door (niet door mij) zelfgebouwde controler, en (niet door mij) zelfgemaakte softwareZiet er voor zo ver ik kan zien wel leuk uit, heb je ook nog duidelijkere foto's?
SjoerdTopic: naamswijziging (30-12-2010 11:53:00)Gelukkig kan dat ook niet
, anders zou iedereen die fan uitzetten en raakt je lamp oververhit
Hallo Iedereen,
Ik zit met een vraag / probleem.
Ik wil op mijn werk binnenkort voor een toch wel wat grotere show dingen gaan voorbereiden op de pearl, deze wil ik koppelen aan wysiwyg. Ik heb het vandaag al even geprobeerd maar ik weet niet precies wat ik in moet stellen.
Ik maak gebruik van het enttec kastje met een verloopje eraan zodat die dmx in is.
Wie weet wat ik in moet stellen in wysiwyg ?
Sjoerd
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (28-1-2011 10:36:00)Ik zit met een vraag / probleem.
Ik wil op mijn werk binnenkort voor een toch wel wat grotere show dingen gaan voorbereiden op de pearl, deze wil ik koppelen aan wysiwyg. Ik heb het vandaag al even geprobeerd maar ik weet niet precies wat ik in moet stellen.
Ik maak gebruik van het enttec kastje met een verloopje eraan zodat die dmx in is.
Wie weet wat ik in moet stellen in wysiwyg ?
Sjoerd
watje schreef:
Sjoerdiej schreef:
@ Watje:Hierbij de groeten van je collega Tobias uit Atak
Vandaag mee gewerkt op een theater klusje en zag ze vest van atak dus gelijk even gevraagd of die jou kende dus bij deze
Sjoerd
Sjoerd
@ Watje:
Hierbij de groeten van je collega Tobias uit Atak
Vandaag mee gewerkt op een theater klusje en zag ze vest van atak dus gelijk even gevraagd of die jou kende dus bij deze
Sjoerd
Topic: Geslaagd?!?! (25-1-2011 22:42:00)Hierbij de groeten van je collega Tobias uit Atak
Vandaag mee gewerkt op een theater klusje en zag ze vest van atak dus gelijk even gevraagd of die jou kende dus bij deze
Sjoerd
dj krissie schreef:
Vandaag geslaagd voor mijn chauffeurs diploma!Kan niet wachten om met een bakje ijzer, speakers, en de verlichting te gaan rijden!
, gelijk in 1x?Sjoerd
koen g schreef:
Ik ga dit jaar ook voor het eerst
voorgaande jaren wilde ik ook al graag gaan, maar is er nooit van gekomen.Wel fijn dat het na carnaval is, dan heb zit er geld in de knip
Op school hebben wij het boek Rigging in de evenementenindustrie van Jan van Boekel.
ISBN 978-90-9022063-5
Misschien heb je daar wat aan?
Sjoerd
Topic: naamswijziging (30-12-2010 21:20:00)ISBN 978-90-9022063-5
Misschien heb je daar wat aan?
Sjoerd
Dré schreef:
Sjoerdiej schreef:
kickje, ik wil mijn forumnaam ook graag veranderen
, ik had je gemaild dré heb je deze toevallig ontvangen of is het erg druk?Sjoerd
Even uitloggen en opnieuw inloggen.
Sjoerd
watje schreef:
twitgoo.com/1sl9mwTetris!
(veld van 16X10) (ofterwijl 16 striplights/sunstrips onder elkaar.
aansturing door (niet door mij) zelfgebouwde controler, en (niet door mij) zelfgemaakte software
Sjoerd
kickje, ik wil mijn forumnaam ook graag veranderen
, ik had je gemaild dré heb je deze toevallig ontvangen of is het erg druk?
Sjoerd
Topic: Showtec explorer pro / geluid door fans (28-12-2010 21:20:00)
, ik had je gemaild dré heb je deze toevallig ontvangen of is het erg druk?Sjoerd
lunatic schreef:
Ik ben er al achtergekomen, via de handleiding, dat je de fan niet kan regelen (dus die optie vervalt).
, anders zou iedereen die fan uitzetten en raakt je lamp oververhit