Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Daan
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 58 bijdrage(n) van Daan (Pagina: 5 van 6)
Topic: grote rookmachine (29-5-2003 14:34:00)
hahaha
ik was ook al aan het rond kijken op de martin site en toen zag ik die ook jah
zwaar, groot, hele grote output en vooral duur, dus dat is wel ietsjes boven zijn bedrag..maarja, 3000 euro voor een rookmachine en/of 2 vind ik toch ook wel heel wat geld om dan iets moois te kopen
Topic: grote rookmachine (29-5-2003 14:18:00)
ik was ook al aan het rond kijken op de martin site en toen zag ik die ook jah
zwaar, groot, hele grote output en vooral duur, dus dat is wel ietsjes boven zijn bedrag..maarja, 3000 euro voor een rookmachine en/of 2 vind ik toch ook wel heel wat geld om dan iets moois te kopen
ik ben gevraagd om hier op het forum een vraag te stellen.
wat de beste rookmachine is voor 1500 man !
het mogen er ook 2 zijn zei hij, en hij heeft maar liefst een bedrag te besteden van 3000 euro !!
dus welke rookmachine of machines zijn hier geschikt voor
Topic: wat is cross-fader? (26-5-2003 09:01:00)wat de beste rookmachine is voor 1500 man !
het mogen er ook 2 zijn zei hij, en hij heeft maar liefst een bedrag te besteden van 3000 euro !!
dus welke rookmachine of machines zijn hier geschikt voor
ja je kan ook gewoon kanaal 1 open dicht zetten en dan weer kanaal 2 open, maar ik vind persoonlijk een cross fader fijner werken.
Topic: wat is cross-fader? (25-5-2003 22:45:00)een crossfader is het schuifje onderaan het mengpaneel waarvan je van kanaal 1 naar 2 kan wisselen of bijv. van 1 naar 3 als je meerdere kanalen hebt.
Topic: welke prijs moet ik nu vragen???? (22-5-2003 15:47:00)hahaha
wist ik ook wel maar het is altijd het proberen waard he
Topic: welke prijs moet ik nu vragen???? (22-5-2003 15:10:00)
wist ik ook wel maar het is altijd het proberen waard he
ja als alles er netjes uitziet en in flightcase zou ik zeker beginnen met een prijs van 75-80 euro, mischien kun je nog een paar mooie effectjes kopen en zo weer de prijs verhogen
Topic: welke prijs moet ik nu vragen???? (22-5-2003 15:06:00)ja ik nu ook dat hij dat bedoelt.
het is wel proffesioneel geluidsspul maar het is inderdaad nog niet helemaal compleet dan zou ik ook rond die prijs voor geven, begin is met 75 euro
Topic: welke prijs moet ik nu vragen???? (22-5-2003 15:03:00)het is wel proffesioneel geluidsspul maar het is inderdaad nog niet helemaal compleet dan zou ik ook rond die prijs voor geven, begin is met 75 euro
of bedoel jij voor verhuur??
Topic: welke prijs moet ik nu vragen???? (22-5-2003 15:00:00)voor dat alles koop ik het nu meteen voor 80 euro !!
ik snap niet hoe jij precies denkt maar...
ik zou er minstens 2500-3000 euro voor vragen
en anders begrijp ik jou niet
Topic: rookmachine ophangen (19-5-2003 08:19:00)ik snap niet hoe jij precies denkt maar...
ik zou er minstens 2500-3000 euro voor vragen
en anders begrijp ik jou niet
oke bedankt voor je reactie tom en dj roma, het is dus duidelijk dat ik het maar niet doe, dacht zelf ook dat het niet kon hoor maar toch bedankt
hier kan wel een slotje op
hier kan wel een slotje op