Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sunny leon

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 80 bijdrage(n) van Sunny leon (Pagina: 5 van 8)

Topic: Handleiding/vraag reloop rcd-900s (23-6-2008 13:44:00)
DAt heb ik gezien in die handleiding van DAP. wink ;)
Met de ''bank p'' toets kan je tussen verschillende banken schakelen.
Topic: Handleiding/vraag reloop rcd-900s (23-6-2008 10:10:00)
Ik heb inmiddels de handleiding van de DAP tl-850 gekregen van highlite, en aangezien die precies hetzelfde is ben ik voorzien.
Ik had trouwens ook een mailtje naar reloop gestuurd, maar daar heb ik geen antwoord op gehad.
Topic: Handleiding/vraag reloop rcd-900s (22-6-2008 10:05:00)
Hoi allemaal,
Ik heb gister twee tweedehands reloop rcd-900s`en gekocht, maar er zat geen handleiding bij.
Nu heb ik al wel de handleiding van andere oem cd-spelers doorgelezen en ook de review op aboutdj.nl, maar het is me nog niet allemaal 100% duidelijk.
De meeste functies snap ik wel, maar het is toch fijner om de handleiding te hebben.
Als iemand een handleiding heeft, en die naar mij zou kunnen sturen, alvast heel erg bedankt!
De meeste functies snap ik wel, maar er zijn twee dingen die ik nog niet snap. Daarom vraag ik dat maar even hier:
-wat kun je met de ''bank p.'' toets? (zit onder de ratio potmeter)
-als ik de cd-spelers aan zet, dan staan de instellingen (pitch on/off, pitch schaal, single/continous, enz.) bij beide cd-spelers anders. Kun je als je het zelf goed hebt ingestelt die instellingen opslaan zodat die instellingen ''standaard'' worden?
Alvast bedankt,
Topic: Sony MDR-V700 (19-6-2008 13:39:00)
Ze staan toch echt wel in de webshop: klik
Topic: EK 2008: Oranje knallers! (7-6-2008 13:19:00)
Viva Hollandia van Wolter Kroes.
Staat al in de top 40
Topic: Nieuwe lichtset: Commentaar? (3-6-2008 17:50:00)
LED-pars vervangen voor gewone Pars Gewoon 2 T-barren kopen.
Hoezo?
Is goedkoper maar hij heeft zoals hij zrgt soms maar 1 groep tot beschikking, en dan zijn led-parren toch een stuk handiger
Ik zou kiezen voor winners in plaats van rovers, want zoals al gezegd; winners kun je voor meer toepassingen gebruiken.
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (20-5-2008 22:12:00)

Dré schreef:

Discotheekwerk... Daar laat ik me maar niet over uit (behalve wellicht dat ik het één keer presteerde dat het opzetten van een plaatje bijna nog langer duurde dan het reeds lopende nummer...).
Je hebt inderdaad ook al een keer dit in het ''biertjehhh??? tijdens het draaien...'' topic neergezet.
Ik moets zo om dat ''hips'' lachen dat ik een half uur later nog dubbel lag! laugh :D

Ikzelf hou het bij een koud colaatje.
Topic: Draaitafel meubel (5-5-2008 18:07:00)
Dank voor je antwoordt.
Wat ik vooral bedoelde met mijn vraag is wat jullie hebben. Ik heb al bij een aantal booths gezien dat de cd`s er onder staan, maar werkt dat wel fijn?
En die dikte van het MDF ik vroeg het vooral want ik vraag me of of 12 mm wel sterk genoeg is.
Ook met de kleur, mischien is wit wel heel aanvallig voor stof of andere vlekken.
Zo bedoelde ik de vragen eigenlijk. wink ;)
Maar toch bedankt voor je antwoord.

EDIT: Sorry Silvia ashamed :$
EDIT 2: Het gaat hier niet om een drive-in show meubel maar voor thuis.
Topic: Draaitafel meubel (5-5-2008 11:02:00)
Kick
Edit Mod: Sylvia: dat niet meer doen a.u.b.
Topic: Draaitafel meubel (2-5-2008 16:01:00)
Kick.

Hallo allemaal,

Ik krijg binnenkort een nieuwe kamer en ik wil daar een dj-meubel voor bouwen. Nu heb ik daar een paar vraagjes over.
-Ik wil het meubel graag glanzend wit maken. Wat voor verf moet ik daarvoor gebruiken? En is glanzend wit wel een goede kleur?

-Ik lees overal dat je een vast meubel van mdf moet maken. Hoe dik dan 12 of 18 mm? En de poten dan van vuren hout?

-Ik draai alleen met cd`s maar wat is dan de handigste plek om de cd`s op te bergen; In een cd koffer naast de apparatuur of onder de bovenplaat een plank maken en daarop zetten?

Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is (het is wel een beetje ingewikkeld volgens mij) maar anders vraag je het maar.

Alvast bedankt!

Leon