Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Decibel Drive-in
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 175 bijdrage(n) van Decibel Drive-in (Pagina: 5 van 18)
Topic: 1 HE CD speler (20-8-2008 14:12:00)Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (19-8-2008 20:17:00)
Nu mogen jullie driemaal raden welk nummer hem triggerde dit te doen
Broek af, t*tten bloot?
Topic: EK 2008: Oranje knallers! (20-6-2008 12:19:00)
Gratis te downloaden op: https://www.defoppers.nlEven offtopic maar:
Op deze zelfde melodiede maar dan:
Hey we willen tieten zien van welke artiest is deze?DJ Maarten dacht ik.Topic: Filmpje lichtset (18-6-2008 13:54:00)
Dj REsound - Restless
:)Worden vast zomerhits inderdaad. Ik ken ze niet...Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (15-6-2008 23:26:00)
big bang schreef:
Wie weet er een leuke simpele 1HE cd speler? Hoeft niet veel voor te stellen, is maar voor in een effectenrackje, en een niet al te hoge prijs is dan ook zeker wenselijk. Deze had ik eerst op het oog, maar dat lijkt dus een regelrechte afrader te zijn. Wie weet er een alternatief?Op MP ligt een oude opknapper (foto 2) te wachten. Merk en type weet ik niet, dat laat ik aan de kenners over.
Topic: Microfoon gebruiken tijdens het draaien (13-8-2008 17:07:00)
Dag sinterklaasje?
Die heeft ook een boot!
Topic: Geslaagd?!?! (7-8-2008 19:36:00)
Die heeft ook een boot!
Vorige week voor m'n autorijbewijs... in één keer.
Topic: [DMX via PC][budget][8 scans+2MH] (7-7-2008 17:24:00)
Wat wil je er mee gaan doen? Ik mis de (led)parren, of enig ander basislicht.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (29-6-2008 22:57:00)TB schreef:
Gisteren op een personeelsfeestje trok een man van 50-60 jaar ineens zijn complete kleding voor het onderlijf naar beneden en stond hij daar met zijn hele zaakie. Ik neem aan dat hij dat deze week vaak gaat horen van zijn collega's! Overigens waren zijn vrouwelijke collega's hier allerminst blij mee, gezien de gillende reacties
Nu mogen jullie driemaal raden welk nummer hem triggerde dit te doen
lj/dj cono schreef:
Dj Nathan schreef:
De Foppers - Wij Willen Voetbal ZienGratis te downloaden op: https://www.defoppers.nl
Op deze zelfde melodiede maar dan:
Hey we willen tieten zien van welke artiest is deze?
Hm.. wist niet dat die kerel ook LEUKE platen kon maken
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (17-6-2008 22:48:00)
DjREsound schreef:
Dj REsound - AfterlifeDj REsound - Restless
:)
Pics or it didn't happe... nee, hou maar