Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Decibel Drive-in

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 175 bijdrage(n) van Decibel Drive-in (Pagina: 5 van 18)

Topic: 1 HE CD speler (20-8-2008 14:12:00)

big bang schreef:

Wie weet er een leuke simpele 1HE cd speler? Hoeft niet veel voor te stellen, is maar voor in een effectenrackje, en een niet al te hoge prijs is dan ook zeker wenselijk. Deze had ik eerst op het oog, maar dat lijkt dus een regelrechte afrader te zijn. Wie weet er een alternatief?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (19-8-2008 20:17:00)
Op MP ligt een oude opknapper (foto 2) te wachten. Merk en type weet ik niet, dat laat ik aan de kenners over. laugh :D
Topic: Microfoon gebruiken tijdens het draaien (13-8-2008 17:07:00)
Dag sinterklaasje? shut up :X Die heeft ook een boot! laugh :D
Topic: Geslaagd?!?! (7-8-2008 19:36:00)
Vorige week voor m'n autorijbewijs... in één keer. happy :)
Topic: [DMX via PC][budget][8 scans+2MH] (7-7-2008 17:24:00)
Wat wil je er mee gaan doen? Ik mis de (led)parren, of enig ander basislicht.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (29-6-2008 22:57:00)

TB schreef:

Gisteren op een personeelsfeestje trok een man van 50-60 jaar ineens zijn complete kleding voor het onderlijf naar beneden en stond hij daar met zijn hele zaakie. Ik neem aan dat hij dat deze week vaak gaat horen van zijn collega's! Overigens waren zijn vrouwelijke collega's hier allerminst blij mee, gezien de gillende reacties laugh :D

Nu mogen jullie driemaal raden welk nummer hem triggerde dit te doen happy :)
Broek af, t*tten bloot? laugh :D
Topic: EK 2008: Oranje knallers! (20-6-2008 12:19:00)

lj/dj cono schreef:

Dj Nathan schreef:

De Foppers - Wij Willen Voetbal Zien
Gratis te downloaden op: https://www.defoppers.nl
Even offtopic maar:
Op deze zelfde melodiede maar dan:
Hey we willen tieten zien van welke artiest is deze?
DJ Maarten dacht ik.
Topic: Filmpje lichtset (18-6-2008 13:54:00)
Hm.. wist niet dat die kerel ook LEUKE platen kon maken laugh :D
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (17-6-2008 22:48:00)

DjREsound schreef:

Dj REsound - Afterlife
Dj REsound - Restless

:)
Worden vast zomerhits inderdaad. Ik ken ze niet...
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (15-6-2008 23:26:00)
Pics or it didn't happe... nee, hou maar laugh :D