Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van RNA

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 49 bijdrage(n) van RNA (Pagina: 4 van 5)

Topic: stroboscoop hq-power (18-12-2007 17:31:00)
klik
Topic: stroboscoop hq-power (17-12-2007 22:52:00)
staat dat niet in de manual? ik zag em te koop staan op een duitse e-bay daar stond in dat er beveiliging opzat
Topic: fogjet (17-12-2007 22:07:00)
zeg.. correct me if i'm wrong...
maar... of je het ding nou naar beneden hangt (voor de neerwaartse pluim) of dat je het ding gewoon recht zet op de truss... dat maakt toch vrij weinig uit? ook al zet je hem recht op je truss (en dus nog steeds boven het publiek) kan er toch alsnog een hete druppel uitvallen? Misschien dat er iets meer kans is als je em naar beneden hangt, maar volgesmij mag je die dingen in principe nooit recht BOVEN je publiek hangen... (ookal wordt dat wel heel erg vaak gedaan...) maar of hij nou verticaal of horizontaal hangt, er blijft altijd een risico dat er een hete druppel valt.....

Ik heb een keer van die kapjes gezien die je op je tuutje kon doen, deze zouden dan de hete druppels op moeten vangen.. kan alleen de site niet meer vinden..

Ik zie de rookmachine trouwens wel.. maar die staat gewoon recht op de truss toch? weliswaar wel boven het publiek maar toch..
Topic: PR Pilot 150 Movinghead (9-12-2007 20:30:00)
er wordt aangestuurd met martin lightjockey wink ;)
Topic: PR Pilot 150 Movinghead (9-12-2007 20:04:00)
Kijk daar heb ik wat aan, zal weer is verder kijken.. bedankt wink ;)
Topic: PR Pilot 150 Movinghead (7-12-2007 18:39:00)
even wat anders, ik wilde er niet nog een topic over openen..
Heb hier een omnitronic cdp-770 staan, maar er zit geen manual of iets bij.. omnitronic reageerd niet en kan niks vinden op internet..
heeft iemand misschien een manual? wil ff weten hoe dat nou precies met de bpm en memory zit.. (het gaat om de dubbele cd-speler)
Topic: PR Pilot 150 Movinghead (7-12-2007 17:05:00)
Nee, die link heb ik ook gezien... maar dan weet ik nog steeds niet hoe het ervaren wordt door mede lj's... het zit me een beetje dwars dat ik dat merk niet ken..
Topic: PR Pilot 150 Movinghead (7-12-2007 16:58:00)
Is er iemand die deze kent? ervaringen ermee heeft? ikzelf ken het merk pearl-river niet eens... het is voor in een kleine kroeg als extra aanvulling..
Er zit een 150 watt gas-ontladingslamp in.
Topic: ''Mooi Spul'' - Jaren 80 Disco avond. (24-11-2007 18:43:00)
19 jaar wink ;)
Topic: ''Mooi Spul'' - Jaren 80 Disco avond. (16-11-2007 15:58:00)
Afhankelijk van waar het is wil ik ook wel even langskomen! lijkt me leuk om dat is allemaal te zien (was voor mijn tijd..) en wil e.v.t. ook wel wat plaatjes draaien hoor! maar zoals ik al zei.. afhankelijk van de locatie