Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Malcolm

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 127 bijdrage(n) van Malcolm (Pagina: 4 van 13)

Topic: Pearl witte flits (13-4-2014 16:46:00)
die witte flits is letterlijk een bump van wit naar je kleur, door de traagheid van het kleurenwiel of de vlaggen zien we eerst nog een stukje wit omdat de shutter sneller is.

in een chase laat je de koppen met shutter dicht naar wit springen en de volgende stap shutter open + kleur. Tadaa bumpje happy :)
Topic: Goede DI voor bijv. acoustic gitaar? (20-3-2014 13:45:00)
Radial is the way to go, J48/JDI zijn allebei erg goed!
Topic: CODA Audio (20-3-2014 13:26:00)
Ik had instapprijs beter weg kunnen laten geloof ik, dat geld niet voor al hun producten ashamed :$
Topic: CODA Audio (19-3-2014 22:52:00)
Elk systeem is afhankelijk van de tech die het inregelt, ik vond persoonlijk het RCF ook niks.. Vooral vanwege de inregeling gok ik, wellicht dat het Coda systeem me meer verrast als ik het van een andere tech hoor.

Overigens heb ik het hier over mijn persoonlijke mening, die natuurlijk onderhevig is aan smaak. Ik geloof niet dat er nog slechte spullen gemaakt worden, buiten de Chinese zooi dan..

En het vergelijk met dB is snel gemaakt, kleine lichte kastjes voor een instapprijs.. Beide klinken prima voor het geld maar hebben in het geval van de dB speakers zeker hun grenzen. Van Coda weet ik het niet daar ik het nog nooit gebruikt heb.

Van merken als L'Acoustics, D&B, Meyer en aanverwanten heb ik echter alleen maar plezier gehad, soms een uitdaging maar teleurgesteld in het resultaat eigenlijk nooit. Dat kan ik van veel andere merken gewoon niet zeggen.

My 2 cents..
Topic: CODA Audio (19-3-2014 17:44:00)
Nou ik heb dat ViRay gehoord en het komt niet in de buurt van een L'Acoustics of D&B, dat setje wat ik hoorde leek wat op dBtech T4. Prima spul voor het geld, maar kan niet mee met de A-merken zogezegd.

Dan doet een TW Audio het een stuk beter naast de hogere klasse happy :)
Topic: processorsettings uitlezen (22-2-2014 00:10:00)
Zeer zeker interessante settings shut up :X Ik zou er zelf ff opnieuw naar kijken voor je het setje ergens wegzet.
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (2-2-2014 18:26:00)
Pioneer DJM700 is niet zo geweldig gebouwd, de 800 is al een stuk beter maar ook daarvan zou je meer mogen verwachten gezien het kostenplaatje.

Nou is drank en elektronica meestal een slechte combinatie, daar kun je vrij weinig aan veranderen zonder de werking van het apparaat in de weg te zitten.
Topic: Modulair klanksysteem (2-2-2014 18:23:00)
L'Ac Arcs Wide is een leuke kast, vanaf 1 per kant te gebruiken en makkelijk uit breiden. Qua klank hetzelfde als alle nieuwe producten van L'Ac en op verschillende plaatsen te huren (oa Aed, Rentall en lokale kleinere verhuurders)

Het is ook nog vrij betaalbaar, enkel is de La8 (beste keuze ivm crossrental) een vrij dure amp als je het vergelijkt met JBL of Tw Audio

TW is wel leuk materiaal, maar het probleem is dat je vaak de enige in de buurt bent die het heeft en dus erg lastig bij kunt huren.
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (25-12-2013 22:15:00)
Iedereen de beste wensen en een mooi jaar toegewenst!
Topic: Crest CA6 bruggen (21-12-2013 00:54:00)
Bridge split (Y splitje waarvan 1 van de male xlr'en is omgepoold) en je bent er, dat truckje heb ik hier ook wel eens nodig.