Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Nickolaas

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 40 bijdrage(n) van Nickolaas (Pagina: 4 van 4)

Topic: DJ Beurs België (8-11-2006 21:06:00)
ik wil ook wel komen...
als ik mag van de mama (ik zit die week met exames..)
Topic: eerste setje (9-8-2006 22:11:00)
k thx voor de informatie
Topic: eerste setje (9-8-2006 21:37:00)
de audio-set van syrincs bedoelde ik dus...
is die speler van numark dan niet goed?
en dat mengpaneel?
want je moet denken..ik heb er nog 0.0 ervaring mee hé..
dus dat moet idd niet direkt topmateriaal zijn..
Topic: eerste setje (9-8-2006 21:19:00)
ja zo was ik dus ook aan het denken..die audio set is mss wel voor het leven...die set wil ik eigenlijk al zeker hebben...
Topic: eerste setje (9-8-2006 17:33:00)
ik ben ook nog niet bezig geweest met uitbreidingsmogelijkheden..ik wil me eerst amuseren en een beetje goed worden..
gwn na school eens goed dat installatietje opendraaien en wat lekker mixen..
Topic: eerste setje (9-8-2006 17:31:00)
in een goede mixer en een goede cd-speler?
dus die numark en dat mengpaneel van american audio zijn niet goed?
dat setje van syrics is schijnt kei goed?en ik ga voor het eerst toch niet buiten men kamer draaien..wrm nu al van die grote (toch wel lelijke) boxen kopen met nog eens een versterker die ik ook nog eens weg moet zien te steken..?
Topic: eerste setje (9-8-2006 15:36:00)
wrm persé deze tabletops en niet gewoon een dubbele cd-speler?
Topic: eerste setje (9-8-2006 13:50:00)
inbouwen ben ik toch niet van plan..
en tweedehands zie ik ook niet echt zitten..je weet nooit wat ermee is gebeurt..
en die speler van numark heeft seamless loop en die van pioneer niet (denk ik?)
Topic: eerste setje (9-8-2006 13:30:00)
beter een ander mengpaneel nemen dan?
want mijn budget rijkt niet veel verder dan dat setje..
Topic: eerste setje (9-8-2006 12:33:00)
ik zou graag een eerste dj-setje aanschaffen voor me (in het begin) wat te amuseren op men kamer... (later mss kleine feesjes doen ed)
ik had gedacht aan - syrincs m3 220 (en nee deze boxe sleur ik niet mee naar feesjes razz :p )
- numark cdn 35
- American Audio Q-D6
en nog een koptelefoon erbij (iemand suggesties??)
wat denkekn jullie ervan?