Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Crazysound
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 52 bijdrage(n) van Crazysound (Pagina: 4 van 6)
Topic: zoek krachtige lazershow graag wat meer info van mensen met laser (31-10-2007 23:16:00)
t.was inderdaad een schoonheidsfoutje
heb juist trouwens een mooi mailtje binne gekregen van
flevo-laser
voor ook een leuk setje 1x 1000 mw rgb en 2x 1000 mw G1000 voor een totaalprijs van een 9500 €
Maarja had er nog nooit van gehoord
Topic: zoek krachtige lazershow graag wat meer info van mensen met laser (31-10-2007 22:54:00)
heb juist trouwens een mooi mailtje binne gekregen van
flevo-laser
voor ook een leuk setje 1x 1000 mw rgb en 2x 1000 mw G1000 voor een totaalprijs van een 9500 €
Maarja had er nog nooit van gehoord
aja en rookmachien gebruiken we bijna niet tenzij gevraagt
wel 2 fazers Antari X-310
Topic: zoek krachtige lazershow graag wat meer info van mensen met laser (31-10-2007 22:35:00)
wel 2 fazers Antari X-310
klussen min 4 maal per maand dit is samenwerking met discobar empire
En dan zou hij zich met het muziek bezighouden en ik light
Dus enige die het moet leren en bedienen ben ik en de veiligheid daaromtrend maarja
eerlijk gezegt geen één laser is echt goed voor de ogen zelfs niet gewoon sterke msd lampen
Topic: zoek krachtige lazershow graag wat meer info van mensen met laser (31-10-2007 20:00:00)En dan zou hij zich met het muziek bezighouden en ik light
Dus enige die het moet leren en bedienen ben ik en de veiligheid daaromtrend maarja
eerlijk gezegt geen één laser is echt goed voor de ogen zelfs niet gewoon sterke msd lampen
dus Laat ik het dan zo zeggen een 100 Mw groene laser is voldoende voor een ruimte van ongeveer 25 meter diep. Rode diode moet dan 500 Mw zijn. Ik heb het dan wel over een RGY laser.
Het gaat om de verhoudingen tussen rood groen en blauw.
Bij een multicolor laser liggen de verhoudingen iets anders.
Deze verhoudingen worden in samenspraak met de fabrikant bepaald en zijn altijd in verhouding om de beste weergave te waarborgen.
weet iemand deze verhoudingen dan ook ??
Topic: info over externe licht contoler als aanvulling op men lightjockey 2 (31-10-2007 19:44:00)Het gaat om de verhoudingen tussen rood groen en blauw.
Bij een multicolor laser liggen de verhoudingen iets anders.
Deze verhoudingen worden in samenspraak met de fabrikant bepaald en zijn altijd in verhouding om de beste weergave te waarborgen.
weet iemand deze verhoudingen dan ook ??
nee ma heb een mail gekregen van iemand die die wel 2 de hands wil wegdoen
en heb van evdv de bevestiging gekregen dat die daar nog steeds volledig kan worden nagekeken of hersteld moest er ooit iets aan komen
Topic: zoek krachtige lazershow graag wat meer info van mensen met laser (31-10-2007 19:37:00)en heb van evdv de bevestiging gekregen dat die daar nog steeds volledig kan worden nagekeken of hersteld moest er ooit iets aan komen
tja dit is thans de info die ik hier krijg ?
Hoi Steve, Voor feesten tot zo'n 1000 man heb je toch wel minimaal een 0,5W laser nodig. Ik denk dat je dan te kort komt in het geval van de Pro 250. Ik zou dan dus de Pro 500 nemen.
/v/15036
Vergeet ook niet de benodigde software: /v/20732 Bij serieuze interesse is het wellicht een optie om een afspraak te maken met de importeur (die zit in Kerkrade).
Laat me dat dan even weten.
Met vriendelijke groet, André HuismanNew-Line licht & geluid BV
Moet wel toegeven is wel leuk dat die zelf direct voorstellen een afspraak te maken geeft een zeer eerlijke en spontane goei 1 indruk
Topic: zoek krachtige lazershow graag wat meer info van mensen met laser (31-10-2007 09:55:00)Hoi Steve, Voor feesten tot zo'n 1000 man heb je toch wel minimaal een 0,5W laser nodig. Ik denk dat je dan te kort komt in het geval van de Pro 250. Ik zou dan dus de Pro 500 nemen.
/v/15036
Vergeet ook niet de benodigde software: /v/20732 Bij serieuze interesse is het wellicht een optie om een afspraak te maken met de importeur (die zit in Kerkrade).
Laat me dat dan even weten.
Met vriendelijke groet, André HuismanNew-Line licht & geluid BV
Moet wel toegeven is wel leuk dat die zelf direct voorstellen een afspraak te maken geeft een zeer eerlijke en spontane goei 1 indruk
tja bij jullie in nederland kun je ook redelijk goedkoop rbb lasers van 1 watt kopen
de Multicolor laser AL-RGB1000+ dan kan ik er wel 2 voor men buget kopen
iemand daar desnoods al wat ervaring mee
Topic: zoek krachtige lazershow graag wat meer info van mensen met laser (30-10-2007 21:20:00)de Multicolor laser AL-RGB1000+ dan kan ik er wel 2 voor men buget kopen
iemand daar desnoods al wat ervaring mee
tja zit hier wel op de new-line forum hé heb ook nog andere gezien
Topic: zoek krachtige lazershow graag wat meer info van mensen met laser (30-10-2007 21:07:00)moet een wow effect hebben
En kwa buget een 12500€ max
Topic: zoek krachtige lazershow graag wat meer info van mensen met laser (30-10-2007 20:51:00)En kwa buget een 12500€ max
Hoi zoek een krachtige lazershow voor te gebruiken bij 500 a 1000 man
En zou graag wat meer info van mensen met laser hebben en hun ervaring.
zelf dacht ik aan de ShowTec Shogun Pro 250 of 500
Graag wat meer info is hier zoveel door elkaar geshreven dat ik het light niet meer door de baderen zie
alvast bedankt steve
En zou graag wat meer info van mensen met laser hebben en hun ervaring.
zelf dacht ik aan de ShowTec Shogun Pro 250 of 500
Graag wat meer info is hier zoveel door elkaar geshreven dat ik het light niet meer door de baderen zie
alvast bedankt steve