Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Klappuuu

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 55 bijdrage(n) van Klappuuu (Pagina: 4 van 6)

Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (26-8-2006 13:25:00)
ziet er grappig uit laugh :D

maar om voor die dingen naar berlin te rijden nee

ik laat ze liggen voor jullie wink ;)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (18-8-2006 18:19:00)
hoi martin ok bedankt

dat gaan we binnekort is proberen te doen dan

groetjes wink ;)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (17-8-2006 20:16:00)
dus bart

wat voor materiaal kan ik daar voor gaan pakken dus...

wat voor:

computer
printplaat
kabels

en hoe sluit ik de printplaat op de astro aan?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (17-8-2006 18:33:00)
In dit topic goed zoeken dus
Kan met een Switchpack (slechts 1 van de velen.)
Je moet wel oogcontact met de astro hebben, anders kan je het "hooveren" wel vergeten. Maar goed, dat is een kwestie van oefenen
maar ik heb wel is gelezen over een dmx printplaat die men in de unit van de lamp plaats en dan met een lichtcomputer aanstuurd

ik hoop als iemand mij hier mee kan helpen wink ;)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (15-8-2006 22:44:00)
hoi hoi

ik heb het al vaker gelezen in het forum maar waar.....

ik wil mijn bol en astrodisco dmx aansturen nu is mij vraag waar haal ik de printplaat en hoe sluit ik deze aan???

kan iemand mij hier mee helpen wink ;)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (14-8-2006 17:20:00)
hoi lichtvrienden

waarom slecht contact ik heb hem net gebeld ik moet er zaterdag om

ha ha
laugh :D laugh :D
groetjes fred
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (13-8-2006 17:16:00)
ik vind het ook een beetje vreemd ja

X is aanbieder en X is ook bieder van 300 euro

nee laat maar lekker staan in capelle laugh :D
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (8-8-2006 19:06:00)
hey lichtfans

en hebben jullie al wat gevonden ik vind dat er maar weinig te koop is op het internet

ik zit elke dag heel de verkoopsite's af te speuren maar niks te vinden

ik vond wel een ufo op speurders maar HELAAS verkocht sad :( sad :(
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (11-7-2006 21:27:00)
coemar spots op marktplaats

link

ik vind er zelf niet veel aan maar misschien iemand van jullie wink ;)
Edit Mod: Dré: Link aangepast (zie forumhelp voor uitleg zodat je het in het vervolg zelf even op deze manier kunt doen.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (7-7-2006 23:56:00)
nee dit gaat weer om een ander effect victor

maar dat zul je nog wel zien

weet jij toevallig niemand met een 36 lamps bol??