Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Klappuuu
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 55 bijdrage(n) van Klappuuu (Pagina: 4 van 6)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (26-8-2006 13:25:00)
ik hoop als iemand mij hier mee kan helpen
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (15-8-2006 22:44:00)
ziet er grappig uit
maar om voor die dingen naar berlin te rijden nee
ik laat ze liggen voor jullie
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (18-8-2006 18:19:00)
maar om voor die dingen naar berlin te rijden nee
ik laat ze liggen voor jullie
hoi martin ok bedankt
dat gaan we binnekort is proberen te doen dan
groetjes
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (17-8-2006 20:16:00)dat gaan we binnekort is proberen te doen dan
groetjes
dus bart
wat voor materiaal kan ik daar voor gaan pakken dus...
wat voor:
computer
printplaat
kabels
en hoe sluit ik de printplaat op de astro aan?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (17-8-2006 18:33:00)wat voor materiaal kan ik daar voor gaan pakken dus...
wat voor:
computer
printplaat
kabels
en hoe sluit ik de printplaat op de astro aan?
In dit topic goed zoeken dus
Kan met een Switchpack (slechts 1 van de velen.)
Je moet wel oogcontact met de astro hebben, anders kan je het "hooveren" wel vergeten. Maar goed, dat is een kwestie van oefenen
maar ik heb wel is gelezen over een dmx printplaat die men in de unit van de lamp plaats en dan met een lichtcomputer aanstuurdKan met een Switchpack (slechts 1 van de velen.)
Je moet wel oogcontact met de astro hebben, anders kan je het "hooveren" wel vergeten. Maar goed, dat is een kwestie van oefenen
ik hoop als iemand mij hier mee kan helpen
hoi hoi
ik heb het al vaker gelezen in het forum maar waar.....
ik wil mijn bol en astrodisco dmx aansturen nu is mij vraag waar haal ik de printplaat en hoe sluit ik deze aan???
kan iemand mij hier mee helpen
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (14-8-2006 17:20:00)ik heb het al vaker gelezen in het forum maar waar.....
ik wil mijn bol en astrodisco dmx aansturen nu is mij vraag waar haal ik de printplaat en hoe sluit ik deze aan???
kan iemand mij hier mee helpen
hoi lichtvrienden
waarom slecht contact ik heb hem net gebeld ik moet er zaterdag om
ha ha
groetjes fred
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (13-8-2006 17:16:00)waarom slecht contact ik heb hem net gebeld ik moet er zaterdag om
ha ha
groetjes fred
ik vind het ook een beetje vreemd ja
X is aanbieder en X is ook bieder van 300 euro
nee laat maar lekker staan in capelle
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (8-8-2006 19:06:00)X is aanbieder en X is ook bieder van 300 euro
nee laat maar lekker staan in capelle
hey lichtfans
en hebben jullie al wat gevonden ik vind dat er maar weinig te koop is op het internet
ik zit elke dag heel de verkoopsite's af te speuren maar niks te vinden
ik vond wel een ufo op speurders maar HELAAS verkocht
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (11-7-2006 21:27:00)en hebben jullie al wat gevonden ik vind dat er maar weinig te koop is op het internet
ik zit elke dag heel de verkoopsite's af te speuren maar niks te vinden
ik vond wel een ufo op speurders maar HELAAS verkocht
coemar spots op marktplaats
link
ik vind er zelf niet veel aan maar misschien iemand van jullie
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (7-7-2006 23:56:00)link
ik vind er zelf niet veel aan maar misschien iemand van jullie
Edit Mod: Dré: Link aangepast (zie forumhelp voor uitleg zodat je het in het vervolg zelf even op deze manier kunt doen.
nee dit gaat weer om een ander effect victor
maar dat zul je nog wel zien
weet jij toevallig niemand met een 36 lamps bol??
maar dat zul je nog wel zien
weet jij toevallig niemand met een 36 lamps bol??