Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Baszza
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 53 bijdrage(n) van Baszza (Pagina: 4 van 6)
Topic: Wat kosten jullie nou? (3-12-2006 15:41:00)
Het enige wat ik graag nog erbij zou willen zijn rookmachine('s) en een stroboscoop, mss daarna nog 2 scans erbij. Het blijft een hobbie, en ik wil ook nog andere dingen kopen. Maar ik vind flightcases belangrijker dan de spullen zelf.
Foto 1
Foto 2
Foto 3
De flight cases zijn custom made, ik heb ze weer 2 de hands gekocht (wat niet wil zeggen dat ze goedkoop waren
) vandaar dat ze niet helemaal mijn maat zijn. Eentje heeft een tussenschot, en de andere niet (welke ik voor de bekabeling gebruik). In de met de tussenschot passen 4 scans (die ik heb) of 2 scans en 1 effect.
Meubel heeft ook een hoge prioriteit (net zoals een site (.nl)) maar een meubel beschermt niet je spullen tijdens vervoer.
Greetzz
Topic: Loop Skytec Tec 2500 (2-12-2006 13:42:00)Foto 1
Foto 2
Foto 3
De flight cases zijn custom made, ik heb ze weer 2 de hands gekocht (wat niet wil zeggen dat ze goedkoop waren
) vandaar dat ze niet helemaal mijn maat zijn. Eentje heeft een tussenschot, en de andere niet (welke ik voor de bekabeling gebruik). In de met de tussenschot passen 4 scans (die ik heb) of 2 scans en 1 effect.Meubel heeft ook een hoge prioriteit (net zoals een site (.nl)) maar een meubel beschermt niet je spullen tijdens vervoer.
Greetzz
Ik heb hier ook de Skytec Tec 2500 liggen (niet om te mixen hoor). Het zou wel grappig zijn als die een Loop functie heeft. Ik had destijds toen ik hem kocht (zo'n 5 jaar geleden) de hele handleiding doorgewerkt, maar ik had niks gevonden over Loop. Het was mij al eerder opgevallen dat er meerdere functies in het scherm staan die ik niet gebruik. Voor mij is het een cd speler, van het werkt en that's it. Ik mix er ook niet mee.
Greetzz
Ik zal is kijken of ik er mee over te weet kan komen.
Edit: na lang zoeken blijkt dat ik er geen handleiding er meer van heb.
Topic: Wat kosten jullie nou? (2-12-2006 09:08:00)Greetzz
Ik zal is kijken of ik er mee over te weet kan komen.
Edit: na lang zoeken blijkt dat ik er geen handleiding er meer van heb.
Ik vraag nu zo'n € 100 inclusief de huur van de lichtbrug.
Waarom jullie niet op het geluid of op het meubel mogen beoordelen. Heel simpel. Want met diegenen waar ik wel vaker mee draai. Heeft wel bijna alles in flichtcases zitten. En die heeft ook een nette LEM set (2 x 15'' sub en 2 x 15'' top ACTIEF) en niet zoals deze dj 2 X Community bassen met B&W tops (Hi-Fi) op een Hi-Fi amp (die ontiegelijk vaak in de clip schoot
).
Ik doe bij iedereen het licht waar het nodig mocht zijn. De dj's moeten mij dan wel weer huren hoor
.
Greetzz
Edit: De tekeningen van mijn meubel zijn al klaar, maar omdat ik de afgelopen 2 maanden nogal wat geld heb uitgeven (parren, flightcases en bekabeling) ben ik nu een blut. Waarschijnlijk kan ik pas in Januarie beginnen met bouwen ervan
. Eerst maar weer is wat geld verdienen.
Topic: Wat kosten jullie nou? (1-12-2006 17:43:00)Waarom jullie niet op het geluid of op het meubel mogen beoordelen. Heel simpel. Want met diegenen waar ik wel vaker mee draai. Heeft wel bijna alles in flichtcases zitten. En die heeft ook een nette LEM set (2 x 15'' sub en 2 x 15'' top ACTIEF) en niet zoals deze dj 2 X Community bassen met B&W tops (Hi-Fi) op een Hi-Fi amp (die ontiegelijk vaak in de clip schoot
).Ik doe bij iedereen het licht waar het nodig mocht zijn. De dj's moeten mij dan wel weer huren hoor
.Greetzz
Edit: De tekeningen van mijn meubel zijn al klaar, maar omdat ik de afgelopen 2 maanden nogal wat geld heb uitgeven (parren, flightcases en bekabeling) ben ik nu een blut. Waarschijnlijk kan ik pas in Januarie beginnen met bouwen ervan
. Eerst maar weer is wat geld verdienen. Beste New Liners,
Ik zou graag jullie mening willen weten over mijn lichtshow. Ik ben nu zo'n anderhalf jaar echt serieus bezig met het aankopen van licht. Ik heb al een aantal bandjes, musicals en drive in shows gedraait.
Wat ik nu heb;
2 X Martin Mania Scx-500 scan (in case)
1 X Showtec Dataflower (in case samen met de scans)
2 X Fourbar 300 watt MFL (nog niet in case. Iemand suggesties, geen DAP kissies)
1 X Showtec Scanmaster 3 (in case)
1 X Showtec Showmaster 24 (in case)
1 X kabel case met daarin, 80 meter DMX en 70 meter stroom (beetje overdone voor drive in).
Foto's lichtshow
Gaarne niet op het geluid of meubel letten, is allemaal van de dj hemzelf. Hij is ook nog maar net begonnen. Dit is ook niet mijn vaste dj. De lichtbrug heb ik gehuurd. Lichtbrug bestaat uit 2 X Eurolift E 160 wind up, 2 X Slimline adaptor, 2 X 50 cm truss en 1 x 1 meter truss en 1 x 2 meter truss (Prolyte X30D). Helaas had het verhuur bedrijf geen 2 x 2 meter of 4 x 1 meter liggen.
Graag zou ik willen weten hoeveel voor een avond (4 uur) draaien kan vragen (inclusief op en afbouwen exclusief km vergoeding). Er komt nog wel € 40 bij voor het huren van de licht brug.
Greetzz
Topic: Ken iemand kwaliteit van community luidspreakers? (23-11-2006 07:11:00)Ik zou graag jullie mening willen weten over mijn lichtshow. Ik ben nu zo'n anderhalf jaar echt serieus bezig met het aankopen van licht. Ik heb al een aantal bandjes, musicals en drive in shows gedraait.
Wat ik nu heb;
2 X Martin Mania Scx-500 scan (in case)
1 X Showtec Dataflower (in case samen met de scans)
2 X Fourbar 300 watt MFL (nog niet in case. Iemand suggesties, geen DAP kissies)
1 X Showtec Scanmaster 3 (in case)
1 X Showtec Showmaster 24 (in case)
1 X kabel case met daarin, 80 meter DMX en 70 meter stroom (beetje overdone voor drive in).
Foto's lichtshow
Gaarne niet op het geluid of meubel letten, is allemaal van de dj hemzelf. Hij is ook nog maar net begonnen. Dit is ook niet mijn vaste dj. De lichtbrug heb ik gehuurd. Lichtbrug bestaat uit 2 X Eurolift E 160 wind up, 2 X Slimline adaptor, 2 X 50 cm truss en 1 x 1 meter truss en 1 x 2 meter truss (Prolyte X30D). Helaas had het verhuur bedrijf geen 2 x 2 meter of 4 x 1 meter liggen.
Graag zou ik willen weten hoeveel voor een avond (4 uur) draaien kan vragen (inclusief op en afbouwen exclusief km vergoeding). Er komt nog wel € 40 bij voor het huren van de licht brug.
Greetzz
Aanstaande zaterdag doe ik het licht bij een dj, met een Community PA (XLTE serie). 1 x dubbel 15'' bas en 1 x 15'' 3 weg top per kant. Ben benieuwd hoe ze klinken.
Greetzz
Topic: Martin Mania SCX500 scanner (29-10-2006 14:41:00)Greetzz
Ik heb via via 2 flightcases kunne overkopen. Binnen maten ervan zijn 50 x 100 x 36 cm (b x l x h). In 1 case liggen 2 Martin Mania Scx-500 scans en Showtec Dataflower, en in die andere komt het stroom en DMX.
Gr. Niels
Topic: ff Lachen: filmpje van helemaal doorgeflipte Dj (29-10-2006 08:54:00)Gr. Niels
Euromaster - Alles naar de klote! heb ik hier ook nog wel ergens liggen
. Toen vond ik het al pokke muziek, maar nu
.
Gr. Niels
Topic: Martin Mania SCX500 scanner (24-9-2006 18:47:00)
. Toen vond ik het al pokke muziek, maar nu
.Gr. Niels
Ik hou je in gedachte Martijn. Als Malle Pietje (Richard) zo aardig wilt zijn van als die zijn SCX cases heeft er foto's van te maken. Is voor mij makkelijker oordelen, en gelijk de weet van waar ik de cases ga halen!
Greetzz en cheers
Topic: Martin Mania SCX500 scanner (24-9-2006 15:12:00)Greetzz en cheers
Heeft niemand een flightcase ervoor. Of worden deze scans niet veel on the road gebruikt. Of gaan ze in de doos mee naar de klus
.
Greetzz en cheerss
Topic: Martin Mania SCX500 scanner (20-9-2006 07:37:00)
.Greetzz en cheerss
@Marzi: hartstikke bedankt! Dit is inderdaad het filmpje die ik bedoelde. Door dit filmpe kwam ik tot inzien om een 2510 controller aan te schaffen!!!
Ik heb hem gelijk maar even opgeslagen voor het geval dat....
.
Greetzz en cheerss
Ik heb hem gelijk maar even opgeslagen voor het geval dat....
.Greetzz en cheerss