Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Aquilta
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 65 bijdrage(n) van Aquilta (Pagina: 4 van 7)
Topic: TT doet het niet meer!?! (19-10-2003 20:07:00)
We hadden een keer de optie om hem te huren maar dat ging als snel over aangezien hij toen 15.000 euro per uur wou. Toen zijn we voor Johan Gielen gegaan. Beste keus overigens( was top feestje en hij koste 2750 euro voor 2 uur )Topic: Popnagels (15-5-2003 14:13:00)
Ben ik ook wel benieuwd naar. Zo te zien je aan je kosten was het alleen je zekering + hun arbeidsloon en niet een vernaaide printplaat. Vind ik trouwens nog spotgoedkoop
17,50 euro voor arbeidsloon
Topic: Backstage pas (17-10-2003 12:57:00)
17,50 euro voor arbeidslooneen mooie dame hoeft echt geen pasje te hebben al wilt ze met mij backstage
maar om even terug te komen op het topic. Probeer het idd bij de lokale copy winkel. Daar doen ze het nog wel eens voor een klein prikkie. Je kan ook naar een drukkerij gaan maar daar moet je een minimale oplage van 2000 stuks doen oid. Geloof me,dat is duur.
Topic: Hoeveel kunnen wij vragen? (14-10-2003 18:37:00)
maar om even terug te komen op het topic. Probeer het idd bij de lokale copy winkel. Daar doen ze het nog wel eens voor een klein prikkie. Je kan ook naar een drukkerij gaan maar daar moet je een minimale oplage van 2000 stuks doen oid. Geloof me,dat is duur.
vind ik behoorlijk aan de lage kant. Maar als jij zo rond kan komen dan is dat natuurlijk mooi.
edit 1: tja er zijn hier maar 2 drive-ins waaronder ik. Ik kan 'zoveel' vragen als ik wil.
Topic: Sponsors (14-10-2003 17:52:00)edit 1: tja er zijn hier maar 2 drive-ins waaronder ik. Ik kan 'zoveel' vragen als ik wil.
Sponsoren zijn wel degelijk van belang.(imo)
Ik heb het weliswaar iets anders aangepakt als dhet gros van de mensen hier, maar dat wil niet zeggen dat sponsoren niet voor anderen zijn weggelegd. Ik ben na een tijdje zelf feesten gaan geven ipv. dat mensen mij gingen huren. Ik heb zo vaak NEE tegen iemand gezegd omdat ik gewoon geen zin had om op bruiloften te draaien. DUS... dan maar zelf organiseren. Sponsoren hebben hier heus wel interesse in. Ik heb als standaard sponsor Hagemijer en T for Telecom en voor grote feesten van 4000 man haal je grote sponsoren binnen, zoals Coca Cola of Flugel. Dit geld is meer bedoeld als start kapitaal op je drukwerk te financieren en movingheads en hele truss systemen te huren. En uiteraard hou je er zelf ook redelijk wat aan over. In ruil voor hun bijdrage hangen er grote vlaggen/borden in de ruimte, en natuurlijk op het drukwerk. Het is niet hinderlijk en ik hoef mijn eige flightcases niet te verneuken met HUN stickers. Ik zie zelf weinig verschil tussen een organisatie en een drive-in show.Je schrijft een formele brief met daarin je bedoelens. Waarom je hun als sponsor zou willen hebben. Waar je zelf vaak draait, voor welk doelgroep oid. En zet erbij als ze interesse hebben of ze willen reageren en dan ga je praten over het geld of app. en wat in ruil daarvoor.
Topic: Hoeveel kunnen wij vragen? (14-10-2003 17:18:00)Ik heb het weliswaar iets anders aangepakt als dhet gros van de mensen hier, maar dat wil niet zeggen dat sponsoren niet voor anderen zijn weggelegd. Ik ben na een tijdje zelf feesten gaan geven ipv. dat mensen mij gingen huren. Ik heb zo vaak NEE tegen iemand gezegd omdat ik gewoon geen zin had om op bruiloften te draaien. DUS... dan maar zelf organiseren. Sponsoren hebben hier heus wel interesse in. Ik heb als standaard sponsor Hagemijer en T for Telecom en voor grote feesten van 4000 man haal je grote sponsoren binnen, zoals Coca Cola of Flugel. Dit geld is meer bedoeld als start kapitaal op je drukwerk te financieren en movingheads en hele truss systemen te huren. En uiteraard hou je er zelf ook redelijk wat aan over. In ruil voor hun bijdrage hangen er grote vlaggen/borden in de ruimte, en natuurlijk op het drukwerk. Het is niet hinderlijk en ik hoef mijn eige flightcases niet te verneuken met HUN stickers. Ik zie zelf weinig verschil tussen een organisatie en een drive-in show.Je schrijft een formele brief met daarin je bedoelens. Waarom je hun als sponsor zou willen hebben. Waar je zelf vaak draait, voor welk doelgroep oid. En zet erbij als ze interesse hebben of ze willen reageren en dan ga je praten over het geld of app. en wat in ruil daarvoor.
Vroeger kocht ik ook wat special effects etc. ik had snel een mengpaneel en 2 cdj 20's. Geluid kocht ik zeker niet en tot op heden heb ik dat ook niet gedaan. Geluid kan je gemakkelijk lenen of huren. Geluid vind IK!!! vele malen belangrijker als licht. Als het geluid belabberd klinkt, dan is het al gauw een slecht feest. Tuurlijk kan je sparen voor 4 dap mc 15 en 2 subjes ofzo maar wat heb je dan. Geluid voor 100 mensen (max?) dat is ook niet super. Ik kocht/huurde regelmatig app. bij stagelight in den Bosch. Heb er ook stage gelopen en nu kan ik voor een paar euro's een leuk 4 KW setje huren en dan wordt het nog voor me afgeleverd ook.
Al met al, koop wat basis licht en huur je geluid. En over de prijs... ik denk dat 60 euro heus wel een net bedrag is voor wat je nu hebt. Als je daaronder ga zitten maak je alleen maar verlies. De levensduur van je lampen is ook niet oneindig
Topic: Database (24-9-2003 00:04:00)Al met al, koop wat basis licht en huur je geluid. En over de prijs... ik denk dat 60 euro heus wel een net bedrag is voor wat je nu hebt. Als je daaronder ga zitten maak je alleen maar verlies. De levensduur van je lampen is ook niet oneindig
is allemaal heel leuk dat cbbc of hoe dat gezeik ook heet :) maaruh werkt dat ook met niet bekende cd;s of zelf gecompileerde cd's?
Dan is het handig.
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (22-5-2003 00:58:00)Dan is het handig.
Beter een wat slechtere overgang dan geen overgang
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (15-5-2003 14:18:00)
luc2366 schreef:
en dan nu het topic wat leven inblazen: WETEN JULLIE EIGENLIJK WAT DIE KEREL VERDIENT PER UUR??? laat de speculaties maar komen
Wat je ook kan doen ( heb ik ook gedaan
) je belt een bedrijf op waar ze lichten etc. verhuren en je vraagt of ze dat ff willen doen. Is zo gedaan ( 10 minuutjes) en het scheelt echt veel geld/tijd. Vaal kost het niets ( in mijn geval was dat zo )
MVG
Topic: dj tiesto beste dj van de wereld? (14-5-2003 19:29:00)
) je belt een bedrijf op waar ze lichten etc. verhuren en je vraagt of ze dat ff willen doen. Is zo gedaan ( 10 minuutjes) en het scheelt echt veel geld/tijd. Vaal kost het niets ( in mijn geval was dat zo )MVG
Misschien is hij wel zo gewend aan die koptelefoon. Ik vind mij oude broeken lekkerder zitten dan nieuwe. Omdat ze lekker zitten en je eraan gewend bent. Maar weer ontopic, ik vind tiesto echt niet zo super geweldig. Hij is te commercieel en de mixen/nummers te saai en simpel. Waarom hij de beste van de wereld is gekozen omdat hij zo commercieel is. Iedereen heeft zoiets van; "ohhhhhh dat is tiesto, whahaaaa" alleen omdat hij beroemd is. Ik heb zat dj's gehoord waarvan ik nog nooit gehoord had maar die wel veel beter zijn qua mixen en het publiek bespelen. Maar zoals er waarschijnlijk hierop gereageerd zal worden: Dat is jouw mening.