Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Wagterboer
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 36 bijdrage(n) van Wagterboer (Pagina: 4 van 4)
Topic: DAP RW18B (5-6-2007 16:06:00)
Het is allemaal zo goed als gelukt..
Alleen krijg ik het mooie geluid niet meer uit de K115 boxen met de 3400 cx..
Doordat alles op de 3400 cx is aangesloten en de speakers beide zijn aangesloten op de high output, nu klinkt het net alsof je alleen maar hoge tonen hoort , eerder toen ik de 3400 cx nog niet gebruikte , zat er een goed geluid in de boxen , ook bass...
bij de subwoofers ook nog een vraagje..
Opnieuw aangesloten op de 3400 cx op een versterker DAP P1600, ik heb de filters er uit gehaald. Nu geeft het ene kanaal een veel hardere bass dan het andere kanaal
Draai ik de versterker van beide kanalen op., dan valt de bass gewoon een stukje weg
1 kanaal blijkt harder te klinken dan 2..
En zetten jullie de versterker altijd op Brigded , paralel of stereo?
Hoop een beetje info in te winnen zo .
groeten
Topic: DAP RW18B (9-5-2007 11:26:00)Alleen krijg ik het mooie geluid niet meer uit de K115 boxen met de 3400 cx..
Doordat alles op de 3400 cx is aangesloten en de speakers beide zijn aangesloten op de high output, nu klinkt het net alsof je alleen maar hoge tonen hoort , eerder toen ik de 3400 cx nog niet gebruikte , zat er een goed geluid in de boxen , ook bass...
bij de subwoofers ook nog een vraagje..
Opnieuw aangesloten op de 3400 cx op een versterker DAP P1600, ik heb de filters er uit gehaald. Nu geeft het ene kanaal een veel hardere bass dan het andere kanaal
Draai ik de versterker van beide kanalen op., dan valt de bass gewoon een stukje weg
1 kanaal blijkt harder te klinken dan 2..
En zetten jullie de versterker altijd op Brigded , paralel of stereo?
Hoop een beetje info in te winnen zo .
groeten
ok bedankt ga er vanavond of morgen avond even mee bezig
dan horen jullie wel hoe het is gegaan.. of als er ngo problemen zijn
alvast bedankt
Topic: DAP RW18B (8-5-2007 18:34:00)dan horen jullie wel hoe het is gegaan.. of als er ngo problemen zijn
alvast bedankt
ok heb het doorgelezen, zoals ik het nu begrijp
filters uit de rw18b halen... Daarna de bassboxen aansluiten op de versterker en daarna op de Behringer CX 3400 , en nu opnieuw instellen en het geluid moet beter zijn..
om het zo snel maar evne te zeggen?
Topic: DAP RW18B (8-5-2007 18:11:00)filters uit de rw18b halen... Daarna de bassboxen aansluiten op de versterker en daarna op de Behringer CX 3400 , en nu opnieuw instellen en het geluid moet beter zijn..
om het zo snel maar evne te zeggen?
je zegt wel dat het overal staat beschreven , maar staat er ook hoe het werkt om de filters er uit te halen uit de bass boxen? en heeft iemand hier ervaring mee?
En trouwens ik kan er niet echt uit wijs worden uit andere topics wat nu actief filteren is
Topic: DAP RW18B (3-5-2007 18:43:00)En trouwens ik kan er niet echt uit wijs worden uit andere topics wat nu actief filteren is
oh ja ook nog even een vraagje over de Behringer 3400 CX..
Als ik mijn topspeakers op de ene versterker hebt
en de Bassboxen op een andere versterker
Dus 2 Way stereo
Moeten de Topkasten allebei op in de High input
en de Bass boxen allebei in de Low input
Of gewoon
Top - High Low
Bass High Low
Ik denk zelf :
Topspeakers : High High
Bassboxen : Low Low
En het afstellen van de Behringer 3400 CX is dat voor iedereen weggelegd? of ??
Bedankt alvast
Topic: DAP RW18B (3-5-2007 18:40:00)Als ik mijn topspeakers op de ene versterker hebt
en de Bassboxen op een andere versterker
Dus 2 Way stereo
Moeten de Topkasten allebei op in de High input
en de Bass boxen allebei in de Low input
Of gewoon
Top - High Low
Bass High Low
Ik denk zelf :
Topspeakers : High High
Bassboxen : Low Low
En het afstellen van de Behringer 3400 CX is dat voor iedereen weggelegd? of ??
Bedankt alvast
dit las ik bij een review op www.newline.nl in de webshop:
"woow
ik heb ze nu actief gefilterd dat wil zeggen de filters eruit gehaald en dan de crossover goed instellen JONGENS JE WEET NIET WAT JE OVERKOMT wat een verschil dit klinkt veeel beter en hebt idee dat je dan ook meer vermogen hebt..."
Hoe doe je dit ? wat betekent dit? is dit goed voor de boxen?
Wil eerst meer info voordat ik de boxen los ga halen
"woow
ik heb ze nu actief gefilterd dat wil zeggen de filters eruit gehaald en dan de crossover goed instellen JONGENS JE WEET NIET WAT JE OVERKOMT wat een verschil dit klinkt veeel beter en hebt idee dat je dan ook meer vermogen hebt..."
Hoe doe je dit ? wat betekent dit? is dit goed voor de boxen?
Wil eerst meer info voordat ik de boxen los ga halen