Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Coninxke

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 74 bijdrage(n) van Coninxke (Pagina: 4 van 8)

Topic: Geslaagd?!?! (14-6-2007 17:01:00)

Max schreef:

roberto schreef:

Iedereen weet het al
Ik weet het morgen middag pas shocked 8O.
Ik heb nog examens tot vrijdag 22 Juni sneaky :V .
Topic: Geslaagd?!?! (13-6-2007 21:02:00)

dj-tq schreef:

Aan allen die geslaagd zijn, gefeliciteerd!! en nu? sneaky :V
Feestje bouwen wink ;) !
Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200GRN (13-6-2007 10:50:00)

JeroenVDV schreef:

Coninxke schreef:

SL-800? happy :)
SL-1200 met CDJ-800 uiterlijk. Pimped by NijhuisR wink ;)
Strak werk!
Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200GRN (13-6-2007 10:35:00)

jelmer schreef:

Tja, mocht je nog iemand weten die heel blij wordt van een setje sl-800's... dan is een ruil mischien ook nog mogenlijk sneaky :V
SL-800? happy :)
Topic: Wie kent deze PA-versterkers?? Stanmax. (zie foto's) (1-6-2007 18:10:00)
Is het mogelijk om ook wat foto's van de speakers te trekken? Ben nieuwsgierig...
Topic: Wie kent deze PA-versterkers?? Stanmax. (zie foto's) (31-5-2007 21:31:00)
Versterkers lijken me al een tijdje mee te gaan. Je hebt ze zowaar blind gekocht?
Topic: submeeting 22 april (Emmen) (22-4-2007 20:25:00)
Zijn er binnenkort ook foto's van de meeting te zien?
Topic: beginnende cd mix kampioen ;) (8-12-2006 18:11:00)

voltcontrol schreef:

Tenzij je zo'n maf ding hebt wat o.a. Vestax bouw..t/de (de Vestax CDX-16) met een ingebouwde mixer. laugh :D
Die heb ik gehad. Leuk voor even, maar ik wilde snel een ander setje.
Topic: New-line forum bestaat 5 jaar ! (19-11-2006 14:46:00)
Congratulations!
Topic: Zillion..... (8-11-2006 17:41:00)
RapidShare, 'Free account' kiezen en dan gewoon downloaden.