Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Coninxke
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 74 bijdrage(n) van Coninxke (Pagina: 4 van 8)
Topic: Geslaagd?!?! (14-6-2007 17:01:00)Ik weet het morgen middag pas
.Ik heb nog examens tot vrijdag 22 Juni
. Topic: Geslaagd?!?! (13-6-2007 21:02:00)
Feestje bouwen
!Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200GRN (13-6-2007 10:50:00)
SL-1200 met CDJ-800 uiterlijk. Pimped by NijhuisR
Strak werk!Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200GRN (13-6-2007 10:35:00)
SL-800?
Topic: Wie kent deze PA-versterkers?? Stanmax. (zie foto's) (1-6-2007 18:10:00)
Die heb ik gehad. Leuk voor even, maar ik wilde snel een ander setje.Topic: New-line forum bestaat 5 jaar ! (19-11-2006 14:46:00)
Max schreef:
roberto schreef:
Iedereen weet het al
.
. dj-tq schreef:
Aan allen die geslaagd zijn, gefeliciteerd!! en nu?
!JeroenVDV schreef:
Coninxke schreef:
SL-800?
jelmer schreef:
Tja, mocht je nog iemand weten die heel blij wordt van een setje sl-800's... dan is een ruil mischien ook nog mogenlijk
Is het mogelijk om ook wat foto's van de speakers te trekken? Ben nieuwsgierig...
Topic: Wie kent deze PA-versterkers?? Stanmax. (zie foto's) (31-5-2007 21:31:00)Versterkers lijken me al een tijdje mee te gaan. Je hebt ze zowaar blind gekocht?
Topic: submeeting 22 april (Emmen) (22-4-2007 20:25:00)Zijn er binnenkort ook foto's van de meeting te zien?
Topic: beginnende cd mix kampioen ;) (8-12-2006 18:11:00)voltcontrol schreef:
Tenzij je zo'n maf ding hebt wat o.a. Vestax bouw..t/de (de Vestax CDX-16) met een ingebouwde mixer.
Congratulations!
Topic: Zillion..... (8-11-2006 17:41:00)RapidShare, 'Free account' kiezen en dan gewoon downloaden.