Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-tq
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 78 bijdrage(n) van Dj-tq (Pagina: 4 van 8)
Topic: Beste Platen zaak (30-5-2007 08:34:00)
Neemt niet weg dat het superzomers is
Ja idd, hij is al wat ouder, maar blijft lekker!Topic: Zomerhit van dit jaar??? (25-5-2007 13:33:00)
Zoals;
Dj Jose - Turn the lights offdas echt geen jump plaat
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (16-5-2007 17:26:00)
Persoonlijk denk ik ook dat het een jumpplaat wordt...... maar ik had liever een lekkere houseplaat gehad!Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (13-5-2007 13:17:00)Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (8-5-2007 20:27:00)
Leuk dat we nu een naam bij dit vreemde spiegel effect hebben, bedankt martin
zoals op het filmpje te zien is doen een aantal lampjes het nog niet maar daar wordt aan gewerktLijt wel op een kermis atractie
Ziet er goed uit! Alleen die paar laatste lampjes nog...
Topic: Wat kosten jullie nou? (24-4-2007 18:00:00)
Ik had de verkoper gesproken, volgens hem is het ding in de uiterste stand 1,40 meter hoog en weegt hij 85 kilo...
en alleen voor thuis gebruik??Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (23-4-2007 21:10:00)
Goede online platen shop, maar ook recess.nl is een prima shop met uitstekende service! (ook lekker goedkoop met de budget shipping
)
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (25-5-2007 17:08:00)
)SebasVD schreef:
Helaas heb ik dat nummer vorige zomer al platgedraait
Neemt niet weg dat het superzomers is
Dit is echt een briljant nummer, ook lekker nu de zon schijnt
Luke Howard - Hi Life
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (16-5-2007 18:09:00)
Luke Howard - Hi LifeDJ Bartje schreef:
Denk dat het ook een plaat ala Jump word.Zoals;
Dj Jose - Turn the lights off
dj rens schreef:
Ik heb het over de jump mix aangezien jumpen zo populair is
rinus schreef:
tsja hij is idd wel heel erg groot en ik durf hem dus ook niet in onze club op te hangen bovendien is het daar te laag. Maar hij is zo enorm gaaf dat ie een heel mooi plaatsje in huis heeft gekregenLeuk dat we nu een naam bij dit vreemde spiegel effect hebben, bedankt martin
zoals op het filmpje te zien is doen een aantal lampjes het nog niet maar daar wordt aan gewerkt
Ziet er goed uit! Alleen die paar laatste lampjes nog...
het moraal van dit verhaal: koop je muziek LEGAAL!! (en het rijmt ook nog!)
doe je jezelf een plezier, want je bent niet meer illegaal bezig, en je doet de artiesten een plezier. (stel je voor dat je zelf een artiest bent en je releasd een plaatje...........enz.enz. je weet waar ik op doel)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-4-2007 12:43:00)doe je jezelf een plezier, want je bent niet meer illegaal bezig, en je doet de artiesten een plezier. (stel je voor dat je zelf een artiest bent en je releasd een plaatje...........enz.enz. je weet waar ik op doel)
Victor schreef:
dj-tq schreef:
Die titan is echt abnormaal groot zeg
en alleen voor thuis gebruik??Die titan is echt abnormaal groot zeg
dat zulke dingen vroeger in discotheken hingen, je zou maar zo'n ding mee moeten nemen als drive-in show
dat zulke dingen vroeger in discotheken hingen, je zou maar zo'n ding mee moeten nemen als drive-in show
je linkt naar het forum