Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-tq

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 78 bijdrage(n) van Dj-tq (Pagina: 4 van 8)

Topic: Beste Platen zaak (30-5-2007 08:34:00)

djdiamond schreef:

4 DJ's Only!!!

Zit vlakbij mijn huis, dus leg daar regelmatig bezoekjes af ;)
Goede online platen shop, maar ook recess.nl is een prima shop met uitstekende service! (ook lekker goedkoop met de budget shipping wink ;) )
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (25-5-2007 17:08:00)

SebasVD schreef:

dj-tq schreef:

Dit is echt een briljant nummer, ook lekker nu de zon schijnt razz :p Luke Howard - Hi Life
Helaas heb ik dat nummer vorige zomer al platgedraait wink ;)

Neemt niet weg dat het superzomers is laugh :D
Ja idd, hij is al wat ouder, maar blijft lekker!
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (25-5-2007 13:33:00)
Dit is echt een briljant nummer, ook lekker nu de zon schijnt razz :p Luke Howard - Hi Life
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (16-5-2007 18:09:00)

DJ Bartje schreef:

Denk dat het ook een plaat ala Jump word.
Zoals;
Dj Jose - Turn the lights off
das echt geen jump plaat wink ;)
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (16-5-2007 17:26:00)

dj rens schreef:

Ik heb het over de jump mix aangezien jumpen zo populair is wink ;)
Persoonlijk denk ik ook dat het een jumpplaat wordt...... maar ik had liever een lekkere houseplaat gehad!
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (13-5-2007 13:17:00)

lj/dj cono schreef:

citroen picasso.(foto van internet)
verkeerde link? shut up :X je linkt naar het forumsneaky :V
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (8-5-2007 20:27:00)

rinus schreef:

tsja hij is idd wel heel erg groot en ik durf hem dus ook niet in onze club op te hangen bovendien is het daar te laag. Maar hij is zo enorm gaaf dat ie een heel mooi plaatsje in huis heeft gekregen

Leuk dat we nu een naam bij dit vreemde spiegel effect hebben, bedankt martin

zoals op het filmpje te zien is doen een aantal lampjes het nog niet maar daar wordt aan gewerkt
Lijt wel op een kermis atractie razz :p Ziet er goed uit! Alleen die paar laatste lampjes nog... sneaky :V
Topic: Wat kosten jullie nou? (24-4-2007 18:00:00)
het moraal van dit verhaal: koop je muziek LEGAAL!! (en het rijmt ook nog!)
doe je jezelf een plezier, want je bent niet meer illegaal bezig, en je doet de artiesten een plezier. (stel je voor dat je zelf een artiest bent en je releasd een plaatje...........enz.enz. je weet waar ik op doel)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-4-2007 12:43:00)

Victor schreef:

dj-tq schreef:

Die titan is echt abnormaal groot zeg shocked 8O
Ik had de verkoper gesproken, volgens hem is het ding in de uiterste stand 1,40 meter hoog en weegt hij 85 kilo...
sneaky :V en alleen voor thuis gebruik??
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (23-4-2007 21:10:00)
Die titan is echt abnormaal groot zeg shocked 8O
dat zulke dingen vroeger in discotheken hingen, je zou maar zo'n ding mee moeten nemen als drive-in show sneaky :V