Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Naibaf

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 37 bijdrage(n) van Naibaf (Pagina: 4 van 4)

Topic: Beginner( wil beginnen) (28-10-2005 19:20:00)
ik weet wel dat ik met cd'tjes ga werken en niet met platen. Maar ik wel het als hobby ga doen en af en toe misschien op feestjes ofzo maar wil beginnen met een degelijk setje.
Topic: Beginner( wil beginnen) (27-10-2005 22:00:00)
Is goed zal ik doen. En iedereen bedankt voor de informatie en deze newbie laugh :D zal ff goed lezen alles
Topic: Beginner( wil beginnen) (27-10-2005 21:35:00)
2 wattes??? Ja ik weet deze topic moest in newbie forum. Nee bedoel soort van mp3 ofzo of moet je per se cd'tje hebben.
Maar heb voor mixen grote uitrusting nodig of is een mixer genoeg?
Topic: Beginner( wil beginnen) (27-10-2005 21:23:00)
Ik wil graag mixen, gewoon bestaande nummers beetje mee werken. Niet zelf nummers componeren of iets dergelijks. Wil beginnen met mixer en misschien dan op een later tijdstip met draaitafels erbij.
Topic: Beginner( wil beginnen) (27-10-2005 21:19:00)
is bijvoorbeeld zoiets goed: /v/13609
ik wil denk ik vooral mixen maar kan dat ook dat ik em aansluit op pc en dat ik nummers die op mn computer staan kan afspelen en niet per se op een cd moeten staan?
Topic: Beginner( wil beginnen) (27-10-2005 20:53:00)
Nah kan je rond de 500 euro een mooi setje krijgen. Ik heb niet heel groot budget.
Topic: Beginner( wil beginnen) (27-10-2005 20:39:00)
Hallo, het lijkt mij leuk om te gaan draaien enzo en beetje mixen van muziek. Hoop dat ik dan hier goed zit. Ik wil graag beginnen en weet niet wat ik moet hebben qua spullen enzo. En ik zou graag willen weten voor hoeveel geld je een normale/goede set hebt.

Sorry zie nu pas in verkeerde subforum sad :(

Alvast bedankt