Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Naibaf

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 37 bijdrage(n) van Naibaf (Pagina: 1 van 4)

Topic: Beats maken. (24-5-2008 12:00:00)
Maar eventuele hardware is niet makkelijker?
Topic: Beats maken. (23-5-2008 23:03:00)
Ik wil Hiphop beats gaan maken, nu ben ik op zoek naar hardware daarvoor. Ik twijfel tussen drumcomputer, midi controller(triggerfinger). Ik wil niet gaan mixen of iets dergelijks, gewoon op mn kamertje lekker beats maken.

Bedankt.
Topic: Beginners setje. (2-5-2006 22:04:00)
Nee, maar als plan a afvalt dan ga je over op plan b wink ;)
Topic: Beginners setje. (2-5-2006 19:35:00)
Heb al veel gespeeld met Reason en Traktor, dus daar ontbreekt het niet aan.
Topic: Beginners setje. (2-5-2006 18:24:00)
Is goed. Bedankt voor de info.

Heb jij ergens, door jou gemixte nummers ofzo?:P

Kijken of je er wat van kan.:p
Topic: Beginners setje. (2-5-2006 16:56:00)
Klinkt goed, ik ga erover nadenken.
Bedanktj@vascript:si(tf.mt, ' happy :) ');
Happy happy :)
Topic: Beginners setje. (2-5-2006 15:42:00)
Effecten?
Ik wil gewoon voor de lol, beetje op me kamer muziek mixen (hiphop). Liefst niet zo duur. Aantal kanalen? Heb er niet veel nodig denk ik.
Topic: Beginners setje. (2-5-2006 14:54:00)
Begrijp je niet helemaal. Maar CD-RW niet vereist maar wel handig evenals MP3. Desnoods moet ik al mijn nummers branden op cd's.
Topic: Beginners setje. (2-5-2006 14:11:00)
Ja, makkelijker. Heb alle aanbiedingen bekeken. Wil draaien met CD's en ik wil zowel CD-R als CD-RW kunnen afspelen.
Topic: Beginners setje. (2-5-2006 13:55:00)
Na zeer veel zoekwerk heb ik toch niet kunnen vinden wat ik wilde vinden(goede zin?). Dus ga toch maar voor de mixjes wat me eigenlijk ook wel leuk lijkt.