Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ronny
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 74 bijdrage(n) van Ronny (Pagina: 4 van 8)
Topic: Bluffers en neppers in deze branche.. (29-3-2004 11:39:00)
mvg
ronnyTopic: X Series (7-2-2004 17:04:00)
u keert tevreden terug garantie
Hmm er zijn idd nogal wat bluffers in de branche. Wij merken dat toch nogal eens regelmatig omdat we door mensen geboekt worden die het jaar ervoor iemand anders hadden en die helemaal niet goed vonden. Ons vonden ze beter en hadden dan ook geen problemen met de prijs. Op die manier hebben wij eigenlijk een beetje onze reputatie opgebouwd. Iedereen probeert zijn eigen zo mooi mogelijk te verkopen, maar je kan dit ook doen door eerlijk te blijven.
ik wil zo een bluffer dat dan toch wel eens zien realiseren. Ik vind het dan ook altijd geweldig als zo iemand mislukt in zijn bedoeling. Ik ben daar misschien te egoistisch in, maar ik gun dat zo een persoon niet om op zo een manier geld te verdienen. Je klanten nemen je nog altijd in vertrouwen wanneer ze je boeken en betalen daar voor. ik vind dat je dan gewoonweg verplicht ben als dj/bedrijf om dan ook fatsoenlijk voor de dag te komen. Ik bedoel daarmee niet met top materiaal afkomen, maar gewoon het beste ervan maken, welk materiaal je ook hebt.
mvg
ronny
Topic: QSC PLX 3402 (24-3-2004 20:34:00)
Hmm er zijn idd nogal wat bluffers in de branche. Wij merken dat toch nogal eens regelmatig omdat we door mensen geboekt worden die het jaar ervoor iemand anders hadden en die helemaal niet goed vonden. Ons vonden ze beter en hadden dan ook geen problemen met de prijs. Op die manier hebben wij eigenlijk een beetje onze reputatie opgebouwd. Iedereen probeert zijn eigen zo mooi mogelijk te verkopen, maar je kan dit ook doen door eerlijk te blijven.
ik wil zo een bluffer dat dan toch wel eens zien realiseren. Ik vind het dan ook altijd geweldig als zo iemand mislukt in zijn bedoeling. Ik ben daar misschien te egoistisch in, maar ik gun dat zo een persoon niet om op zo een manier geld te verdienen. Je klanten nemen je nog altijd in vertrouwen wanneer ze je boeken en betalen daar voor. ik vind dat je dan gewoonweg verplicht ben als dj/bedrijf om dan ook fatsoenlijk voor de dag te komen. Ik bedoel daarmee niet met top materiaal afkomen, maar gewoon het beste ervan maken, welk materiaal je ook hebt.
mvg
ronny
vrees van niet. de qsc plx zijn heel goede versterkers maar voor het sub laag schieten ze echt te kort hoor. het opgegeven vermogen moet je met een korrel zout nemen. ik zou voor een leuke conventionele amp gaan als ik jou was. voor de prijs dat je voor een qsc plx betaalt vind je zeker een leuk 2de hands ampje met voldoende vermogen.
mvg
ronny
Topic: Dimmen>verbruik (2-3-2004 23:03:00)mvg
ronny
en wat kan je nu in godsnaam verkeert doen met een amperetang. ding over de kabel en meten maar. snap je punt toch niet goed hoor.
mvg
ronny
Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (1-3-2004 16:42:00)mvg
ronny
is een topic over geweest over de binnenzijde van de t-amp. daaruit bleek dat de opbouw nagenoeg hetzelfde was als bij de dap palladium.
mvg
ronny
Topic: Pioneer DJM-600 of Rodec CX-1100 of Dateq XTC (27-2-2004 20:17:00)mvg
ronny
wil je geluidskwaliteit neem dan geen pioneer djm 600. ga dan voor de dateq of de rodec.
De rodec cx1100 is kwalitatief zelfs nog iets minder als de echte bekende rodec mx180mk.. .
met dateq heb ik geen ervaring.
mvg
ronny
Topic: X Series (13-2-2004 10:39:00)De rodec cx1100 is kwalitatief zelfs nog iets minder als de echte bekende rodec mx180mk.. .
met dateq heb ik geen ervaring.
mvg
ronny
dat heb je mooi gedaan tom. laat de buren nu maar meegenieten
mvg
ronny
Topic: ideen eigen lichtsysteem (9-2-2004 17:05:00)
mvg
ronny
zeker alles kan: melkkan, koffiekan,....
is dat handig: als alleen jij ermee werkt misschien wel, heb je verschillende lj's, vergeet het dan maar.
mvg
ronny
Topic: welke prijs moet ik nu vragen???? (9-2-2004 15:04:00)
is dat handig: als alleen jij ermee werkt misschien wel, heb je verschillende lj's, vergeet het dan maar.
mvg
ronny
k vind dat je de prijs niet kan bepalen om welke apparatuur
als dj heb je gelijk, als licht en geluid bedrijf.... Tzal rap gedaan zijn
mvg
ronny
ah ja het was maar een wilde gok hoor
pd woofers zijn idd niet zo goedkoop. 500€/stuk of zoiets meen ik??.
Hmm totaal prijs van de subjes dan ergens rond de 1500€.
Topic: X Series (7-2-2004 13:39:00)
pd woofers zijn idd niet zo goedkoop. 500€/stuk of zoiets meen ik??.Hmm totaal prijs van de subjes dan ergens rond de 1500€.
prijs van 2 drivers + wat hout en wat afwerking.
driver tel maar 300€/stuk. hout 100€ afwerking 150€
kom je op een 750€ per subje
mvg
ronny
driver tel maar 300€/stuk. hout 100€ afwerking 150€
kom je op een 750€ per subje
mvg
ronny