Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van TNT

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 4 van 20)

Topic: Drive in show meubel (10-4-2008 21:24:00)
Zeer netjes gedaan, complimenten voor het freeswerk!!
Topic: Numark DMC-2 (3-4-2008 16:32:00)
Met 2 van deze wink ;)
Topic: Numark DMC-2 (3-4-2008 16:17:00)
Hey, Ruud.

Deze controller werkt perfect met Virtual DJ, maar heeft geen ingebouwde geluidskaart, dus gaat niet rechtstreeks op je mixer.
Topic: Versterker in/uit schakelen dmv stroom erafhalen? (26-3-2008 18:40:00)
Hier gaan de versterkers gewoon met de powerswitch als laatste aan en als eerste uit.

Zeker als er een processor, equalizer, cross in het rack zit zou ik het niet doen, grote kans dat er schakel-knallen optreden die je speakers kunnen vernietigen.
En je houdt de inschakel piek binnen de perken.

Een enkel eindtrapje moet volgens mij geen probleem opleveren, maar toch die powerswitch zit er niet voor niets wink ;)
Topic: Stroomgroepen? (9-3-2008 11:28:00)
Tip:
Bij het monteren van stekkers / apparaten aan het netsnoer de aarde draad ietsje langer laten, zodat bij het falen van de trekontlasting deze als laatste losschiet.
Topic: lcd scherm in flightcase (22-2-2008 20:32:00)
Computer en LCD in flightcase
Topic: Pioneer DJM 400 en DJM 800 (15-2-2008 14:00:00)
Ik denk eerder om de (nogal gevoelige) phono ingangen af te sluiten (kortsluiten) zodat er geen russische radiozenders en dergelijke rotzooi binnenkomt.
Topic: Carnaval 2008 (12-2-2008 17:56:00)
Net even de Schürzenjäger geluisterd,(terwijl de carnavalsmuziek momenteel m'n strot uitkomt shut up :X en a.s zaterdag nog een after-carnavals party moet draaien, gatverlaugh :D )
komen hier toch echt wel vocalen in voor wink ;)
Topic: Carnaval 2008 (12-2-2008 10:54:00)

Patrick Beuken schreef:

Zillertaler Hochzeitmarsch?
Naar mijn weten zitten hier toch echt wel vocalen in.
Topic: Bose 1800 (12-2-2008 10:18:00)
Ik heb hier nog zo'n Bosebak staan, en dacht zal eens de railspanning meten.
Deze is in onbelaste toestand 2X80 volt, dan is het nu aan de rekenwonders onder jullie om er achter te komen hoveel power er ongeveer uitkomt.
Het gaat om een traditionele bliktrafo die onder last nog wel wat voltjes in zal kakken.