Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Pascal

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Pascal (Pagina: 4 van 20)

Topic: bose 901 sound (14-2-2011 02:08:00)

Victor schreef:

Het hangt af van welke serie 901 je hebt. De oudere hebben drivers met 4 montagegaten en die werden bedraad volgens dit schema: i232.photobucket.com/albums/ee59/bigbencivic/Bose_901.jpg. De nieuwere hebben 0,9 Ohm drivers (te herkennen aan 3 montagegaten) en die worden gewoon in serie geschakeld.
Deze dus... wink ;)
Topic: bose 901 sound (12-2-2011 14:26:00)
Ja, ik heb het niet over dat van TOM maar die andere schema die mij reeds bekend is, die van TOM ken ik niet.

Dre, we lullen weer langs elkaar!!! Haha! Groeten uut Aruba!
Topic: bose 901 sound (9-2-2011 03:31:00)

Dré schreef:

pascal schreef:

Dré schreef:

Tom schreef:

Daar de 901 echt helemaal verpest word in Nederland met al die Bose "opknappers" op Marktplaats zal ik je hier het juiste schema posten: 901 schema
Allemaal in serie dus?
Nee, de schakeling is drie keer speakers in serie vervolgens weer parrallel...
Wellicht alleen het geval bij de eerste versie. De latere versies gebruiken namelijk drivertjes met een impedantie van ongeveer 0.9 Ohm (en op de manier waarop jij die aan wilt sluiten kom je dan op een systeem impedantie van 0.9 Ohm terwijl het in serie zetten uitkomt op ca. 8.1 Ohm)...
Mijn antwoord is geheel gebaseerd op het schema, niet op overige modellen of series....
Topic: bose 901 sound (6-2-2011 02:25:00)

Dré schreef:

Tom schreef:

Daar de 901 echt helemaal verpest word in Nederland met al die Bose "opknappers" op Marktplaats zal ik je hier het juiste schema posten: 901 schema
Allemaal in serie dus?
Nee, de schakeling is drie keer speakers in serie vervolgens weer parrallel...
Topic: bose 901 sound (4-2-2011 01:38:00)
Die speakers van Bose zijn toch iets van 2 Ohm per speaker?
Er staan er 4 in serie, en dan weer 4 in serie vervolgens parrallel met een Netwerkje, toch Tom?
Topic: Kanaal luider dan ander (4-2-2011 01:35:00)
Ja ik bedoel in je input sectie, dit heb ik wel eens een paar keer mee gemaakt met Crest versterkers..
Dan sta je ook raar te kijken hoor!!!

Alle kabels goed, maar het bleef dat 1 kant zwakker en niet vol 'power' leek te gaan...
Topic: nexo ls500 subwoofer (1-2-2011 20:14:00)
Je kan proberen een verzoek te plaatsen op de diverse 2e hands aanbieders sites en dan plaats je het verzoek om een LS1000 td controller, misschien heeft iemand die nog wel liggen.

Processor settings zijn moeilijk aan te komen, gewoon een dbx driverack260 kan wonderen doen.

De lowcut is 32Hz , highcut is 120Hz, beetje spelen met je subharmonizer en meten..

Pascal
Topic: Digimixer: Behringer X32 (1-2-2011 20:11:00)

JeroenVDV schreef:

Dré schreef:

Afwachten totdat er meer zekerheid is wellicht een optie (is waarschijnlijk ook productiever dan speculeren dat het een lieve lust is).
Ach, speculeren houdt een product-introductie spannend laugh :D
Nou vriend, ik ben op de NAMM geweest en heb dit puur van de export medewerker te horen gekregen.
Maargoed, we zullen zien.
Topic: Kanaal luider dan ander (1-2-2011 20:09:00)
Geen fase draai met je XLR pin bezetting? Perongelijk pin 2 en 3 verwisseld??

Pascal
Topic: nexo ls500 subwoofer (31-1-2011 14:36:00)
Dit is de voorloper van de NEXO LS1200 het kan wel de LS1000 zijn,

Opzich geen slechte kopie, de RCF speaker werkt goed in deze kast.
Zou zeggen, bouw er totaal zes of acht van en je hebt een goed laag weergave.

Pascal