Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MBF

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van MBF (Pagina: 4 van 20)

Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (29-3-2006 11:53:00)
Ja maar denk eraan dat voor jouw 178 euro niet veel is maar voor mij wel (en mischien ook voor anderen)

dan nog wat:
instant shut down if the DMX signal is lost.
Gaat het hele apparaat uit als het dmx singaal verloren is of gaat hij dan gewoon op standby.
Als mijn dmx singaal verloren is doet ie gewoon niets omdat ie geen singaal binnen krijgt, logisch toch?
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (29-3-2006 00:58:00)
hmmz, Dat chipje, volgens mij vin dje strobo het niet zo leuk! Wat cyber al zegt: niet zo officieel!

Ik zou toch liever GEEN chipje willen hebben als een onofficiele chip, straks sloop jeje hele strobo!
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (28-3-2006 11:23:00)

driveinteam schreef:

De 1500 kan ook wel degelijk blinden met een andere chip erin.
Kom op zeg dan razz :p .

Mischien was de 'update' dus degene met die chip erin! Mischien kan mijne wel blinden maar hoe dan:P?
Topic: dmx interface voor maar €54,90 is dit wat???? (27-3-2006 20:07:00)
Ja nog bedankt mitchel, Martin LJ werkt lekker op me nieuwe strobe:p
Topic: dmx interface voor maar €54,90 is dit wat???? (27-3-2006 17:08:00)
Ik zie alelen het dmx4all.dll bestand maar niet alle ? Mjah mischien kijk ik niet goed
Topic: dmx interface voor maar €54,90 is dit wat???? (27-3-2006 16:57:00)
Ik heb mijn diskette gesloopt (ondingen ook), nu zoek ik de bestanden die op de diskette zaten want zonder diskette kan ik de hardware niet instaleren>

WIe heeft een zip file met alle bestanden van die diskette? (gaat trouwens om dmx4all die mini usb)
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (27-3-2006 11:08:00)
Even een gedachte!

Volgens mij bedoelde de verkoper met de update de titan strobe 3000!!! Die heeft wel blinder functie shocked 8O .

Maar dan heeft hij mij de verkeerde gegeven. Even mailen razz :p

Maar is de titan 3000 ook met blauw? want bijde die hij verkocht waren blauw aan de zeikant (ik zag de voorkant niet)
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (26-3-2006 22:13:00)
Iemand nog een verklaring?.. Lul verhaal of toch waar?

Had ik nog een vraag: Hoe laat je deze strobe stand alone werken? Hij kan alleen in test stand volgens mij? en hij kan ook niet op een aparte strobe controller?
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (25-3-2006 18:21:00)
Nah geen oog aangenaaid hoor laugh :D . Ik dacht al van deze strobe heeft geen blinder function. Dus ik zei 100 euro ervoor. Toen zei hij 110, want dit is de geupdate versie. En toen bleef ik me houden bij 100en mocht ik hem meenemen. Verdre is het nog steeds een goede strobe hoor happy :)
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (25-3-2006 17:11:00)
Ja een erge kik.

Ik had een vraagje: ik heb de Showtec variant van deze strobo, nou kocht ik op de PA markt deze strobo voor 100 euro. Nieuw!!! Hij zei dat er 2 soorten waren. Een geupdate en een ungeupdate????

Hij zei dat die van 100 euro de geupdate was en dat die een blinder functie had shocked 8O Nou ik weet niet hoe het moet maar ik krijg hier de blinder functie niet aan! angry