Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Willy

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 32 bijdrage(n) van Willy (Pagina: 4 van 4)

Topic: Speakertje van een visatonFrs8 bouwen (18-2-2003 17:01:00)
WinISD werkt vrij eenvoudig en redelijk goed. Maar de grafiekjes die zien er iets te mooi uit voor de werkelijkheid.
Bij de meeste van dat soort proggies is het zo dat je de mogelijkheid hebt om het proggie de ideale grootte voor de kast te laten bereken, afhankelijk van welk soort afstelling je kiest. En verder kun je dan zelf de inhoud invullen, en dan kijken wat voor effect dat heeft op het gedrag van de luidspreker.
Topic: Nieuw merk: KIND versterkers? (15-2-2003 11:00:00)
Klopt, daaruit kun je afleiden dat de versterker niet de hogere stroom kan leveren bij die lagere weerstand. Het versterker gedeelte is dus wel stabiel bij 2 ohm, maar de voeding zou wat groter mogen (maw meer stroom leveren).