Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj joe

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 138 bijdrage(n) van Dj joe (Pagina: 4 van 14)

Topic: EV RX Vs. Dynacord Powermax (28-10-2010 18:22:00)
De subs lijken erg veel op elkaar, klinken beide erg goed en drukken gewoon goed voor een br kast.
De rx subjes hebben naar mij gevoel iets meer punch, zit weliswaar dezelfde speaker in maar vind de ev iets strakker klinken (kan ook aan de instellingen gelegen hebben)

Als het om een live situatie ging zou ik voor de toppen zou ik toch de ev toppen kiezen, ik vraag me af of je met 4 f8 subben genoeg hebt aan 2 f150 toppen om dit geweld bij te houden..
Natuurlijk is het voor discowerk wenselijk om wat extra laag te hebben dus je kan met beide sets wel uit de voeten denk ik..

:edit:

ik lees nu dat de set buiten op een carnavalswagen komt te staan, ik zou dan toch voor de ev set gaan, mede door de dubbel 12'' blijft deze iets langer overeind op afstand dan de f150 topjes..
Topic: Subjes en vocht (20-10-2010 19:36:00)
Gaat alleen om de stalen bolhoeken, de chrome hoeken roesten niet..
Heb er ook niet zo'n moeite mee als het spul dat erin zit maar netjes blijft.
Topic: Subjes en vocht (20-10-2010 12:35:00)
Mijn spullen (speakers,versterkers,mengpanelen en cd spelers) staan al jaren in onze schuur, dit is ook geen geïsoleerde ruimte, het is er ook niet vochtig maar koud wordt het er zeker, denk net boven het vriespunt..
Verder nog nooit ergens last mee gehad, men speakers en mengpaneel vertonen ook geen roest, de bolhoeken op de flightcases wel, en men gereedschap trouwens ook.
Ik zou me er niet te druk om maken, zolang je de spullen netjes laat acclimatiseren voor gebruik is er niets aan de hand.
Topic: Led Moving heads (13-10-2010 09:00:00)
Ik denk niet dat Victor staart op het merk maar op de feiten. Heeft Joost (Yoghurt) niet een keer een foto gepost van de indigo naast de phantom 250.. waarop je duidelijk kon zien dat de phantom 250 dit won? Al met al, dan wint de mac krypton ook makkelijk van de indigo!
Zoals ik straks al zij, op de opendag van highlite stonden de mac 250 naast de phantom 250 mkII, de phantom won het kwa lichtsterkte.
Wil dus niets zeggen voor de martin..
Topic: Led Moving heads (12-10-2010 11:09:00)
Over welk stukje tekst gaat het nu?
Ik had het over de opendag waar de phantom 250 met een mac250 werd vergeleken, niet over een led headje..
Topic: Led Moving heads (11-10-2010 21:21:00)
Je hebt niets gemist hoor..
Niet veel nieuwe producten, geluidsdemo was binnen in de hal boven dus alles resoneerde lekker mee, vond het niet geweldig klinken.
En bij de 2dehands sale spullen zat alleen maar (veel te dure) troep.
Nee ik vond het vorig jaar al tegenvallen tegenover eerdere jaren maar dit jaar was het nog minder, zal ook wel een beetje aan het weer gelegen hebben (audio demo kon niet buiten ivm het slechte weer)

Wat ik wel leuk vond was de nieuwe phantom movinghead, welke naast een mac 250 stond en een robe 250xt..?
Natuurlijk kwam er uit de phantom het meeste licht, mac zat er niet ver naast maar in de robe zat toch echt een oude lamp, anders mogen ze zich schamen..
En natuurlijk waren de broodjes van Bufkes weer heerlijk razz :p
Topic: 2 signalen, 1 speaker set. (30-9-2010 09:53:00)
Ik denk dat ik weet waar je bedoeld, deze kabels zijn gewoon doorgesoldeerd, gaat goed zolang er maar 1 bron aangesloten wordt, als de 2 bronnen tegelijk spelen sluit het signaal kort en krijg je een misvormd signaal te horen, niet echt slim gedaan naar mijn idee..
Topic: Gezocht: Actieve full range toppen rond de 500 euro (28-9-2010 12:50:00)
hmm van de srm's ben ik zelf niet zo kapot, de v2 heb ik maar 1 keer beluisterd (heel eventjes bij dj gestaan die deze als monitor had staan) de ''eerste'' srm450 ben ik niet kapot van, kost niet veel maar klinkt mij als monitor ook veel te agressief..
de d400 en de m5 van lem vind ik trouwens wel leuke speakers, zit ook nog best veel laag in voor een 12 inch.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (21-9-2010 08:49:00)
Als je aan de late kant bent kun je nog altijd met zwaailichten en sirene wat tijd inhalen razz :p
Topic: BR118, welke houtsoort? (30-8-2010 16:13:00)
om te beginnen gebruik je dus geen mdf of hdf, dit omdat het niet hard genoeg en niet waterdicht is..
18mm triplex is dik genoeg als je de kasten volgens de tekening bouwd (met bracing dus)
verder gebruik je gewone bison houtlijm of bruislijm..
de br118 is een nette 18'' baskast die voor z'n formaat veel druk op kan bouwen en diep genoeg gaat om eventueel met 1 per kant te gebruiken.
succes met bouwen!