Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ-XL

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 148 bijdrage(n) van DJ-XL (Pagina: 4 van 15)

Topic: D2 en fat 32<> NTFS (2-1-2009 18:47:00)
Ik heb een DDS80, met een FAT32 hardeschijf. Librarian werkt wel goed, alleen lijk het me erg traag. Ik heb nu 280GB aan muziek op de harde schijf. Hij zegt dat hij nog een week (!) moet indexeren.. Betekend dat dat ik mijn pc een week non stop aan moet zetten of kan ik die ook gewoon cancellen en daarna gewoon weer verder gaan?
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (1-1-2009 12:30:00)
Iedereen een gelukkig nieuwjaar! razz :p
Topic: Carnaval 2009 (31-12-2008 01:22:00)
Denans - Tetterlied laugh :D

Knallertje? laugh :D
Topic: Numark DDS-80 topic (29-12-2008 18:57:00)

djbirdie schreef:

Als je nu twee harde schijven hebt aangesloten, waarop allebei netjes een library is aangemaakt, zoekt ie dan automatisch op allebei deze schijven, of hoe moet ik me dat voorstellen?

En ik neem aan dat je de ingebouwde harde schijf via USB aan je computer kunt hangen?
De hardeschijf en cd-speler kan je interdaad dmv de usb kabel aan je pc hangen. Dan wordt die hardeschijf als extern op je pc gezien. Overigens je CD speler dan ook.

Hoe dat precies zit met zoeken op verschillende devices weet ik niet..
Topic: De beste blacklight, waarom? (29-12-2008 13:57:00)
www.new-line.nl/v/1099

Die heb ik, op de foto ziet hij er klein uit.. en ik denk dat Tom ook deze lamp bedoeld.
Topic: Numark DDS-80 topic (28-12-2008 12:28:00)
Ik heb de DDS-80 sinds gisteren :-) Tot nu toe ben ik er tevreden over, wat wel jammer is.. dat er een IDE schijf in zit en geen SATA. Aangezien IDE al een beetje aan het verouderen is. Verder is hij denk ik wel te vergelijken met de D2, alleen heeft deze dan ook een kleurenscherm e.d.

Veel weet ik er nog niet van, er zijn geen grote handleidingen. Dus ik ben nog steeds aan het uitproberen. sneaky :V
Topic: Carnaval 2009 (26-12-2008 12:52:00)

Dj-Ferry schreef:

Double DJ's - Ja Die Van Jou

Heb die Jordy van Loon heel de week al op 3FM gehoord (Serious Request).
Is wel een beetje irritant nummer hoor!
Ze draaiden hem niet voor niets zo vaak :P
Topic: Carnaval 2009 (25-12-2008 12:25:00)
Rogier & Co - Ik ben zo moe

Op het melo van Ich bin wie duuu sneaky :V

Hoelang zal het duren voor er een carnavals lied uit komt van
Jordy van Loon - Verliefdheid is een toverbal laugh :D
Topic: Carnaval 2009 (14-12-2008 17:28:00)

lucske schreef:

Sgrovert schreef:

djlimburg schreef:

na de 11-11 kan ik waarschijnlijk wel wat meer zeggen (als ik in maastricht ben geweest)
Maastricht is met carnaval nou niet bepaald representatief voor de rest van Nederland. Eigenlijk, 90% van de nummers die in dit topic genoemd worden, zullen in Maastricht niet eens horen zijn.
In Limburg weten ze 100x beter hoe je carnaval moet vieren dus ga niet zeiken,
Met jullie apres-ski muziek dat noem ich geen carnaval laugh :D
Het is een ander soort carnaval dus dan in Limburg! Maar denk bij je zelf wat je ervan vind van die carnaval, want die ellenlange discussies zijn niet leuk [;-)] Als het bij ons ook super gezellig is, dan draaien wij toch de muziek die gezellig is. Ik ga echt geen limburgse muziek draaien hier hoor, dan krijg je kratten bier naar je hoofd gesmeten en dat wil ik toch wel vermijden. sneaky :V
Topic: Carnaval 2009 (14-12-2008 14:44:00)
Tiny en Lau - Lau Lau, Lekkere Lau laugh :D
Handre - overal lagen peuken

En deze kwam ik ook nog tegen:

DJ Gerard van Veen - Takkewijf