Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Marijn
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Marijn (Pagina: 4 van 20)
Topic: Bedrijfsnaam (7-12-2015 13:00:00)
Ik vind nummer één (EQ) toch nog steeds minder saai/simpel dan 2.
Moeilijk!!Topic: Het bouwen van een case (7-12-2015 10:23:00)Mooi! Is het de bedoeling dat die M32R nog in een stolpcase komt? Heb je daar ook een foto misschien een foto van?Topic: Bedrijfsnaam (26-11-2015 15:48:00)

Ik vind nummer één (EQ) toch nog steeds minder saai/simpel dan 2.
Moeilijk!!
CyberDance schreef:
Hierbij nog de beloofde foto's van het schuifmechanisme van het deurtje van de sliding racks en het resultaat:Bedankt! Qua naam ben ik er ook nog niet zozeer over uit..
Topic: Bedrijfsnaam (24-11-2015 23:38:00)Over welke van de 3 gaat het dan?
Topic: Bedrijfsnaam (24-11-2015 21:32:00)
Fiverr was geen goed idee..
Ondertussen zelf nog eens bezig geweest..



Topic: Indigo beam vs. Eurolite tmh-12 vs. ? (21-10-2015 12:19:00)Ondertussen zelf nog eens bezig geweest..



2 opties..
4x Martin Mac250Beam met kleine 6000 draaiuren en 4000 lapmuren (vaste installatie) voor voor €1100
OF
4x Eurolite TMH-12 (zo goed als nieuw) led kopjes met 12X10W RGBW leds voor €900
Beide zonder kisten.
Topic: Indigo beam vs. Eurolite tmh-12 vs. ? (19-10-2015 22:39:00)4x Martin Mac250Beam met kleine 6000 draaiuren en 4000 lapmuren (vaste installatie) voor voor €1100
OF
4x Eurolite TMH-12 (zo goed als nieuw) led kopjes met 12X10W RGBW leds voor €900
Beide zonder kisten.
Bedankt!
MH-110 lijkt me dan idealer door z'n multi-leds.
Topic: Indigo beam vs. Eurolite tmh-12 vs. ? (19-10-2015 14:25:00)MH-110 lijkt me dan idealer door z'n multi-leds.
Zoek 4 kopjes voor feestjes. Belangrijkst is dat ze draaien, er degelijk uitzien en wel prima lichtopbrengst hebben :-)
Budget is dan ook maar €1000 voor 4 (2dehands, liggen beide in dezelfde prijsklasse).
Wash en beam is appelen met peren vergelijken, maar misschien heeft iemand hier wel ervaringen met beide en kan deze wel delen?
Thanks!
Topic: Lichtshow organiseren op je desk (27-8-2015 20:47:00)Budget is dan ook maar €1000 voor 4 (2dehands, liggen beide in dezelfde prijsklasse).
Wash en beam is appelen met peren vergelijken, maar misschien heeft iemand hier wel ervaringen met beide en kan deze wel delen?
Thanks!
Viero, heb jij een idee waarom als ik al m'n kleuren als que's record in de execute ik dan meerdere kleuren tegelijk geselecteerd zie? Ik moet soms de geactiveerde eerst uitvinken. Als ik de knoppen als 'buttons' instel heb ik dit niet, alleen krijg ik dan altijd een witte flash te zien vooraleer hij naar de geselecteerde kleur gaat.
Is dit op te lossen? Of normaal?
Thanks!
Topic: Blinder probleem (1-6-2015 10:37:00)Is dit op te lossen? Of normaal?
Thanks!
Top!! Mailtje komt er zo aan.