Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Marijn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Marijn (Pagina: 4 van 20)

Topic: Bedrijfsnaam (7-12-2015 13:00:00)
https://i68.tinypic.com/2q9xjde.png
Ik vind nummer één (EQ) toch nog steeds minder saai/simpel dan 2.
Moeilijk!!
Topic: Het bouwen van een case (7-12-2015 10:23:00)

CyberDance schreef:

Hierbij nog de beloofde foto's van het schuifmechanisme van het deurtje van de sliding racks en het resultaat:
Mooi! Is het de bedoeling dat die M32R nog in een stolpcase komt? Heb je daar ook een foto misschien een foto van?
Topic: Bedrijfsnaam (26-11-2015 15:48:00)
Bedankt! Qua naam ben ik er ook nog niet zozeer over uit..
Topic: Bedrijfsnaam (24-11-2015 23:38:00)
Over welke van de 3 gaat het dan? wink ;)
Topic: Bedrijfsnaam (24-11-2015 21:32:00)
Fiverr was geen goed idee..
Ondertussen zelf nog eens bezig geweest..

https://i64.tinypic.com/52fmyp.png

https://i66.tinypic.com/5znps6.png

https://i64.tinypic.com/2vxoz05.png
Topic: Indigo beam vs. Eurolite tmh-12 vs. ? (21-10-2015 12:19:00)
2 opties..

4x Martin Mac250Beam met kleine 6000 draaiuren en 4000 lapmuren (vaste installatie) voor voor €1100
OF
4x Eurolite TMH-12 (zo goed als nieuw) led kopjes met 12X10W RGBW leds voor €900

Beide zonder kisten.
Topic: Indigo beam vs. Eurolite tmh-12 vs. ? (19-10-2015 22:39:00)
Bedankt!
MH-110 lijkt me dan idealer door z'n multi-leds.
Topic: Indigo beam vs. Eurolite tmh-12 vs. ? (19-10-2015 14:25:00)
Zoek 4 kopjes voor feestjes. Belangrijkst is dat ze draaien, er degelijk uitzien en wel prima lichtopbrengst hebben :-)
Budget is dan ook maar €1000 voor 4 (2dehands, liggen beide in dezelfde prijsklasse).

Wash en beam is appelen met peren vergelijken, maar misschien heeft iemand hier wel ervaringen met beide en kan deze wel delen?

Thanks!
Topic: Lichtshow organiseren op je desk (27-8-2015 20:47:00)
Viero, heb jij een idee waarom als ik al m'n kleuren als que's record in de execute ik dan meerdere kleuren tegelijk geselecteerd zie? Ik moet soms de geactiveerde eerst uitvinken. Als ik de knoppen als 'buttons' instel heb ik dit niet, alleen krijg ik dan altijd een witte flash te zien vooraleer hij naar de geselecteerde kleur gaat.

Is dit op te lossen? Of normaal?
Thanks!
Topic: Blinder probleem (1-6-2015 10:37:00)
Top!! Mailtje komt er zo aan.