Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj mento
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 56 bijdrage(n) van Dj mento (Pagina: 4 van 6)
Topic: XLR als voeding Mini Light (19-4-2008 16:35:00)
Komt dat omdat ik mischien een oudere versie heb?
alvast bedanktJa, werkt volgensmij alleen bij de MultiDim MKIITopic: Problemen met Audacity (1-4-2008 15:51:00)
Waarschijnlijk worden maar 2 pinnen gebruikt, maar ik bedoelde niet dat je de XLR in je tafel veranderd, maar de pinnetjes in een goedkope mini-lite. Je haalt het 3-pins binnendeel eruit en doet een 4 polige erin. Of dit echt past weet ik niet, maar het zou veel geld schelen.
Topic: XLR als voeding Mini Light (19-4-2008 16:21:00)
www.new-line.nl/v/14522 Kost wat, maar dan heb je wel licht!
Andere optie zou zijn om een xlr en een normale mini lite te nemen en dan de onderkant eraf slopen en die in de xlr connector maken. Ook kan je proberen of je het binnenste deel van de xlr eruit kan halen en omwisselen.
Topic: Hoe ziet er een ShowTec MultiSwitch er van de binnenkant uit? (3-4-2008 12:22:00)Andere optie zou zijn om een xlr en een normale mini lite te nemen en dan de onderkant eraf slopen en die in de xlr connector maken. Ook kan je proberen of je het binnenste deel van de xlr eruit kan halen en omwisselen.
Extranion schreef:
mijn showtec 4 channel digital dimmer pack doet dat niet.Komt dat omdat ik mischien een oudere versie heb?
alvast bedankt
Een microfoon ingang is ook bedoelt voor microfoons, heb je geen line-ingang? Op mijn laptop is de ingang te configureren als mic- of line ingang
Topic: Onstorings condensator? (29-3-2008 19:35:00)
Soms werkt het omdraaien van de stekker van je rookmachine ook, het is het proberen waard.
Topic: Tv programma vanavond 21.25 (27-12-2007 22:09:00)
'ik heb wel lief klein konijntje, zou dat wat zijn?'
Topic: Tv programma vanavond 21.25 (27-12-2007 21:47:00)|Na de reclame op nederland 1 komt een vervolgaflevering met daarin ook een stukje over de mensen van eerder dit topic|
Topic: Showtec Showmaster 24 Audio Input (24-12-2007 21:44:00)Misschien verschillende versies? ik heb een elation scenesetter 2448, en daarbij zit er zo'n gaatje en daar reageert hij op. Maar het zou best kunnen dat er bij jou alleen een gaatje zit zonder mic, of helemaal geen gaatje.
Topic: Showtec Showmaster 24 Audio Input (24-12-2007 21:17:00)
Aan de rechterkant van de bovenste faderbank zit een klein gaatje, waar een mic in zit. Na de 12e fader dus op een Showmaster 24.
Topic: krachtstroom (24-12-2007 20:43:00)Dat zijn alleen ledjes zodat je kan zien of je op alle fases spanning heb. Geen displays dus.