Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sucksir
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 108 bijdrage(n) van Sucksir (Pagina: 4 van 11)
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (15-8-2005 10:24:00)Haha, dat maken we zelf wel uit. Wellicht kan het bij JOUW CD-Spelers niet, maar op de mijne gaat het dus wel prima. En tenslotte gaat het de OP om een CDJ-1000.
En ik denk dat dit ook wel geldt voor een Denon S5000 en de poster boven mij zal ook wel lekker kunnen scratchen op zijn CDX-jes.Ik heb dus zelf een setje Denon S5000's, maar de reden waarom er niet gescracht kan worden is niet om de slechte demping van de Denon S5000, wat jij suggereert. Scratchen kan niet omdat het deckplateau (dus de feitelijke bovenplaat van je CD-speler) te instabiel is, waardoor scratchen moeilijk gaat. Topic: FreeFloats voor CD Decks.... rare gedachte of.... (8-8-2005 14:38:00)Topic: Denon DN-S3000 / DN-X1500 (31-7-2005 20:14:00)
Dit heb ik met Pioneer nog nooit meegemaakt.Hmm, je hebt dus de Denon S30000 getest. Als je de CDJ-800 weleens gespeelt hebt, dan merk je toch dat hij erg plastic-achtig is in tegenstelling tot zijn directe concurrent Denon S3000. Het plateau is lekker stevig metaal en spanningsvrij.
Oh ja, ook al zijn enkel buttons foktop (door bijv. zware intensieve gebruik en verscheidene bierlozingen) dan hoef je het product niet af te kraken. Die buttons kun je zo vervangen en daarmee hoef je een product niet de deur uit te doen.
Maar goed, alles heeft een reden en neem je heus niet kwalijk. Verder succes met het zoeken naar je gear.Topic: Denon DN-S3000 / DN-X1500 (31-7-2005 20:03:00)
Speciaal topic voor de Denon DN-S3500 CD-Speler.
Topic: Weer een nieuwe 12" effectenmixer: Akiyama MCX (10-8-2005 17:22:00)DSP is geen gepatenteerd submerknaam van Reloop. Het heeft te maken met effecten die gestuurd worden computersoftware.
Tegenwoordig is nu alles met DSP, tenminste de effecten. Elk merk kan daarom de naam DSP op zijn product plakken.
Topic: FreeFloats voor CD Decks.... rare gedachte of.... (9-8-2005 10:23:00)Tegenwoordig is nu alles met DSP, tenminste de effecten. Elk merk kan daarom de naam DSP op zijn product plakken.
Beste Danny, jij zegt zelf dat je wel kan scratchen maar dat bij de Denon S5000 mss problemen kan opleveren. Check je eerdere posts maara. Dus jij sugereert iets, namelijk dat de Denon S5000 minder goed tegen schokken kan gaan. Tegen die opmerking van jou ging ik dus in.
Verder heb ik ook met CDJ-1000's gewerkt. Het scratch geluid vind ik op beide CD-spelers hetzelfde maar het draaiende jogwheel op de Denon S5000 vind ik toch wel uber. Dat de S5000 ook goed tegen schokken kan, kun je zien aan het filmpje van Victor, waar hij iets van een halve minuut de S5000 heen en weer schudt zonder te skippen.
PS.
De foto van mij set komt trouwens binnenkort. Ik ben namelijk nog bezig met mijn DJ-meubel. Ik kan je wel alvast vertellen dat ie supergeil wordt :D
Topic: FreeFloats voor CD Decks.... rare gedachte of.... (8-8-2005 23:59:00)Verder heb ik ook met CDJ-1000's gewerkt. Het scratch geluid vind ik op beide CD-spelers hetzelfde maar het draaiende jogwheel op de Denon S5000 vind ik toch wel uber. Dat de S5000 ook goed tegen schokken kan, kun je zien aan het filmpje van Victor, waar hij iets van een halve minuut de S5000 heen en weer schudt zonder te skippen.
PS.
De foto van mij set komt trouwens binnenkort. Ik ben namelijk nog bezig met mijn DJ-meubel. Ik kan je wel alvast vertellen dat ie supergeil wordt :D
Ow, ik dacht dat de halve tennisballen, onder de CD-speler moesten komen en niet onder de MDF-plaat. Die manier van jou is natuurlijk wel gebruikelijk.
Oh ja, mijn naam, had ik ooit een keer in de puberteit gekozen en ben er nu afhankelijk van en kan het niet veranderen. Mijn achternaam is 'sir' snap je en daarvoor had ik suck voor geschreven. Eigenlijk superstom, maar ja dat waren we allemaal in die hormonentijd.
Topic: FreeFloats voor CD Decks.... rare gedachte of.... (8-8-2005 18:58:00)Oh ja, mijn naam, had ik ooit een keer in de puberteit gekozen en ben er nu afhankelijk van en kan het niet veranderen. Mijn achternaam is 'sir' snap je en daarvoor had ik suck voor geschreven. Eigenlijk superstom, maar ja dat waren we allemaal in die hormonentijd.
DannyK78 schreef:
sucksir schreef:
.......... en nogmaals je zou verder ook niet moeten scratchen op CD-spelers.En ik denk dat dit ook wel geldt voor een Denon S5000 en de poster boven mij zal ook wel lekker kunnen scratchen op zijn CDX-jes.
Dat halve tennisballen-verhaal is niet toepasbaar voor CD-spelers. Bij draaitafels gaat het nog, omdat de onderste voetjes geschikt zijn voor die halve tennisballen en je moet natuurlijk niet scratchen. Bij CD-spelers kan je eventueel die halve tennisballen wel aan die kleine voetje opplakken, maar dan nog is het niet flexibel, want een CD-speler is minder ruim en dus extra instabiel en nogmaals je zou verder ook niet moeten scratchen op CD-spelers.
De beste oplossing is gewoon die speciale plankjes kopen, voor bijv. de CDJ-1000, maar je wordt dan wel dik afgezet. DE oplossing die ik gebruik voor thuisgebruik is gewoon met MDF van 20 mm een verhoging maken in een bepaalde hoek en dan de CD-speler erin doen. Daarna de zijkanten vastzetten met ook MDF-platen, zodat de CD-speler niet kunnen bewegen. Verder heb ik voor allebei de vier pootjes van de CD-spelers speciale plakvilt-onderzetters gekocht tekoop bij elke lokale bouwmarkt. Ze zijn dan stabieker omdat ze plakken aan de MDF-plaat bovendien veren die dingen heel ietsje. Het is ook wel handig dat je de voorkant vrijlaat in verband met slott-inn ;). De tweede alinea is bedoelt voor CD-splers onder een hoek, maar is ook toepasbaar voor horizontale geplaatste CD-spelers.
Ik heb verder zelf nooit met CD-freefloats gwerkt, maar ik moet zeggen dat TT-freefloats echt zwaar klote zijn. Als je beetje scratcht dan is de bovenplaat niet stabiel en verder is het zicht ook niet echt om alle vrienden het even te vermelden.
Topic: Numark 5000-FX (3-8-2005 10:08:00)De beste oplossing is gewoon die speciale plankjes kopen, voor bijv. de CDJ-1000, maar je wordt dan wel dik afgezet. DE oplossing die ik gebruik voor thuisgebruik is gewoon met MDF van 20 mm een verhoging maken in een bepaalde hoek en dan de CD-speler erin doen. Daarna de zijkanten vastzetten met ook MDF-platen, zodat de CD-speler niet kunnen bewegen. Verder heb ik voor allebei de vier pootjes van de CD-spelers speciale plakvilt-onderzetters gekocht tekoop bij elke lokale bouwmarkt. Ze zijn dan stabieker omdat ze plakken aan de MDF-plaat bovendien veren die dingen heel ietsje. Het is ook wel handig dat je de voorkant vrijlaat in verband met slott-inn ;). De tweede alinea is bedoelt voor CD-splers onder een hoek, maar is ook toepasbaar voor horizontale geplaatste CD-spelers.
Ik heb verder zelf nooit met CD-freefloats gwerkt, maar ik moet zeggen dat TT-freefloats echt zwaar klote zijn. Als je beetje scratcht dan is de bovenplaat niet stabiel en verder is het zicht ook niet echt om alle vrienden het even te vermelden.
nee geen marketing, maar door slechte productie-organisatie. Alhoewel, slechte marketing speelt ook wel een rol, aangezien met de release geen fuck aan hebben gedaan.
Topic: Denon DN-S8000 uitgelekt? (1-8-2005 11:11:00) DENON is goed, maar het gebruikersgemak is niet altijd even vriendelijk
Ja wat wil je met al die functies. Maar opzich heb je wel gelijk, het is nou eenmaal niet echt overzichtelijk. Maar als je lang met die dingen thuis werkt, is dat helemaal geen probleem meer. ALleen als je voor het eerst met zo'n ding moet werken kun je er problemen meekrijgen. Daarom vinden ook veel mensen die ze voor het eerst ergens gebruiken niks aan, omdat ze er niet veel van vatten. Dan neigen ze snel naar Pioneer, omdat elke persoon die zichzelf enigszins DJ noemt er alles van snapt.basics schreef:
Waat een kwaliteit zeg....Dit heb ik met Pioneer nog nooit meegemaakt.
Oh ja, ook al zijn enkel buttons foktop (door bijv. zware intensieve gebruik en verscheidene bierlozingen) dan hoef je het product niet af te kraken. Die buttons kun je zo vervangen en daarmee hoef je een product niet de deur uit te doen.
Maar goed, alles heeft een reden en neem je heus niet kwalijk. Verder succes met het zoeken naar je gear.
Hey Victor. Persoonlijk denk ik niet dat hij problemen heeft gehad met die buttons. Mede dordat ik daar niemand mee heb gehoord op diverse Denon Fora en op eigen ervaring en ook nog dat het alle drie zijn :S. Het probleem bij hem zal hem waarschijnlijk de CUE-functie zijn. Die is namelijk anders bij de Denon dan bij Pioneer, bij Pioneer moet je Cue indrukken en bij Denon play/pauze tijdens standby-mode. Hierdoor kan hij last gehad hebben bij de buttons.