Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj merinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 110 bijdrage(n) van Dj merinos (Pagina: 4 van 11)

Topic: Bouw 2st manifold (1-8-2008 21:27:00)
op Iven zijn site staat het plan ook nog.

https://www.iven.nl/speakerbouw
Topic: Bouw 2st manifold (1-8-2008 16:46:00)
dat moet ik nog een nakijken welke multiplex het juist weer is.
de platen kosten zo'n +-30euro per stuk.

voor handvaten en wielen dacht ik een een soort zwaluwstaart dan kun het de latten er gewoon inschuiven met de wielen op en handvaten dit wordt morgen gemaakt en getest:p
Topic: Bouw 2st manifold (1-8-2008 15:31:00)
@ luc2366

de plannen komen inderdaad van speakerstore .

Ik heb de gaten gemaakt zoals op het plan getekend stond maar er stond wel een andere maat bij:s

ik heb gedaan wat me "logisch" leek.

onder tussen hebben we ze al getest met een hoop span vijzen op en niet volledig open.
Ze Geven een enorme druk. klank was ook al goed maar moet nog afgesteld worden met de proccesors en eventueel nog een nieuwe kopen.

we zijn er 2 aan het maken nu.
later nog eens 2.
nog later nog eens 2mischien.
Topic: Bouw 2st manifold (1-8-2008 12:23:00)
dat is juist 1cm ik had liever iets meer gehad maar dan moest ik het plan veranderen.
Topic: Bouw 2st manifold (31-7-2008 18:31:00)
Sorry inderdaad typ foutje van me:

rcf L18S800 moet het zijn
Topic: Bouw 2st manifold (31-7-2008 17:00:00)
Wij zijn begonnen aan de bouw van 2 manifold boxen.
deze hebben we geladen met de rcf L18S800 speaker 700watt rms.

de delen hebben we aan elkaar gezet met lamelo's en als lijm heb ik purocol van soudal gebruikt.

wat we nog moeten doen:
buiten kanten lijmen.
grills en foam.
schilderen.
pootjes en dergelijke.
voor wielen en handvaten heb ik iets anders in gedachten. we zouden deze namelijk afneembaar willen maken.
dit om trillingen te voorkomen. voor de handvaten om de lucht circulatie niet te hinderen.

Hier kun je de foto's bekijken van onze vorderingen:
https://www.mijnalbum.nl/Album=B6SU8B4A
Topic: I-pod aansluiten (24-7-2008 23:28:00)
je kunt er gewoon een tulp kabeltje op schuiven, maar jou optie is wel handiger gebruik ik ook trouwens.
Topic: I-pod aansluiten (21-7-2008 02:11:00)
hiermee zal het wel lukken als je naar een gewone line in wilt gaan:
www.new-line.nl/v/13199
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (20-7-2008 02:23:00)
Ik was even ook geintreseerd in deze versterkers dus ben ik me gaan informeren in mijn buurt over digitale versterkers.

daar zijden ze me dat deze technologie nog niet helemaal op punt staat en de klank nog zeer metaal achtig zou klinken.

(ik heb er zelf geen ervaring mee dit is wat ze me vertelden).
Topic: Hout dikte sub kast (12-7-2008 20:22:00)
Wow die getallen gaan me inderdaad even boven mijn hersen capasiteit.

Wij hebben nu 3weken bouwverlof pas daarna kan ik het aan de man aan de pers vragen.